Esspe Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 1 minut sedan, skrev Bike: Beror väl på mask och hur bra form man är i , själv har jag inga problem, Påvisat, av vilka Tegnelldyrkarna ?? Dom 83 experterna. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 1 timme sedan, skrev Bike: Doppar masken i ? Lol Visar på en del okunnighet Javisst, det är ju därför jag vill veta vad du doppar den i. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Oj det var väldigt vad snabbotad Donald var. Det känns liiite genomskinligt. Nu kan han komma ut från Sjukhuset och berömma sig själv för att hanterat Pandemin på rätt vis. "Titta så fort och effektivt jag blev botad!" Han var säkert inte ens förkyld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Hehe... 10 Orange Man Bad 20 Goto 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 5 minuter sedan, skrev Batting: Oj det var väldigt vad snabbotad Donald var. Det känns liiite genomskinligt. Nu kan han komma ut från Sjukhuset och berömma sig själv för att hanterat Pandemin på rätt vis. "Titta så fort och effektivt jag blev botad!" Han var säkert inte ens förkyld. Det dj är att vi inte vet om han spelar för galleriet eller om han varit sjuk. lite kort tid om han har haft corona men vem vet det är ett smutsigt spel dom håller på med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Intressant med historia: I det amerikanska inbördeskriget så var Nord statarna republikaner och slogs MOT slaveriet! Syd statarna var demokrater och slogs FÖR slaveriet! Vilka röstar flest färgade på?! Ku Klux Klan startades an demokrater. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 1 timme sedan, skrev Swift 4X4: Intressant med historia: I det amerikanska inbördeskriget så var Nord statarna republikaner och slogs MOT slaveriet! Syd statarna var demokrater och slogs FÖR slaveriet! Vilka röstar flest färgade på?! Ku Klux Klan startades an demokrater. Du kan väl inte jämföra nutid med 1860-talet . Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 USA, 319 miljoner invånare. Sverige, 10 miljoner. Vi har 5 883 avlidna idag. Om vi skulle ha lika stort antal döda i USA procentuellt som i Sverige skulle det motsvara 191 400 personer. Allt annat än per capita är ointressant. Så låg nivå så det är skrämmande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nAaW4L/svenska-lakaren-trumps-medicinering-gor-honom-speedad Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 5 minuter sedan, skrev hobbe: Du kan väl inte jämföra nutid med 1860-talet . Är det du som bestämmer vad jag ska jämföra eller passar inte historia? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Precis nyss, skrev Swift 4X4: Är det du som bestämmer vad jag ska jämföra eller passar inte historia? Nej men det är inte en relevant jämförelse då det skiljer så mycket i tid . Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 2 hours ago, Boa52 said: Det dj är att vi inte vet om han spelar för galleriet eller om han varit sjuk. lite kort tid om han har haft corona men vem vet det är ett smutsigt spel dom håller på med Brorsan åkte på smittan, testades positivt men var bara dålig en dag sedan märkte han inget av det. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 24 minutes ago, Swift 4X4 said: Är det du som bestämmer vad jag ska jämföra eller passar inte historia? Då vet du säkert också att republikanerna på den tiden kallade sig för liberaler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 22 minuter sedan, skrev hobbe: Nej men det är inte en relevant jämförelse då det skiljer så mycket i tid . Frågar igen, Är det du som bestämmer hur jag ska tänka, vad som är relevant för mig vad ska jag jämföra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 2 timmar sedan, skrev Swift 4X4: Intressant med historia: I det amerikanska inbördeskriget så var Nord statarna republikaner och slogs MOT slaveriet! Syd statarna var demokrater och slogs FÖR slaveriet! Vilka röstar flest färgade på?! Ku Klux Klan startades an demokrater. Ja, dom är ombytliga i USA. Många syd stater röstar republikanskt numera. CA och NY är demokratiska stater och där är det många invandrare. Allt är uppochner idag jämfört med för länge sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 3 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Ja, dom är ombytliga i USA. Många syd stater röstar republikanskt numera. CA och NY är demokratiska stater och där är det många invandrare. Allt är uppochner idag jämfört med för länge sedan. Historia kvarstår. Eller vill du också förtränga den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 6 minuter sedan, skrev Swift 4X4: Frågar igen, Är det du som bestämmer hur jag ska tänka, vad som är relevant för mig vad ska jag jämföra? Allt är föränderligt särskilt ju längre tiden går . Du var säkert normal i huvudet när du var barn vilket du inte verkar nu bara för att ta ett exempel. Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 (ändrad) 11 minutes ago, Swift 4X4 said: Frågar igen, Är det du som bestämmer hur jag ska tänka, vad som är relevant för mig vad ska jag jämföra? Du skriver dina inlägg på ett öppet forum. Vill du inte bli ifrågasatt föreslår jag att du skriver dagbok istället, som du enkelt kan gömma undan där ingen kan läsa den. Ändrades Oktober 6, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Precis nyss, skrev hobbe: Allt är föränderligt särskilt ju längre tiden går . Du var säkert normal i huvudet när du var barn vilket du inte verkar nu bara för att ta ett exempel. Har man inga argument att komma med, då kommer förolämpningar fram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Precis nyss, skrev spooncreek: Du skriver dina inlägg på ett öppet forum. Vill du inte bli ifrågasatt föreslår jag att du skriver dagbok istället, som du kan gömma undan där ingen kan läsa den. Jag kan föreslå att du dikterar inte för andra vad de ska göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 1 minut sedan, skrev Swift 4X4: Har man inga argument att komma med, då kommer förolämpningar fram. Bara ett konstaterande. Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Just now, Swift 4X4 said: Jag kan föreslå att du dikterar inte för andra vad de ska göra. Helt ok. Tack för synpunkten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Michelle Obama hävdar att upploppen i Antifa / BLM inte var våldsamma. Michelle Obama claims the AntifaBLM riots werent violent. - -.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Swift 4X4: USA, 319 miljoner invånare. Sverige, 10 miljoner. Vi har 5 883 avlidna idag. Om vi skulle ha lika stort antal döda i USA procentuellt som i Sverige skulle det motsvara 191 400 personer. Allt annat än per capita är ointressant. Så låg nivå så det är skrämmande. Menar du att USA har ett större dödstal per capita än Sverige? I så fall har du rätt! USA har strax 220000 döda med Covid19! Fast det verkade på ditt inlägg som att du trodde att Sverige var hårdare drabbat (per capita), du får försöka lära dej att formulera dej bättre. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/ MVH Ändrades Oktober 6, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 36 minuter sedan, skrev Tommy: Menar du att USA har ett större dödstal per capita än Sverige? I så fall har du rätt! USA har strax 220000 döda med Covid19! Fast det verkade på ditt inlägg som att du trodde att Sverige var hårdare drabbat (per capita), du får försöka lära dej att formulera dej bättre. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/ MVH Det menar jag, det kunde du ju se på siffrorna. Tyvärr att jämföra ländernas dödstal på 100 tusen invånare passar inte i Sverige då vi ligger ganska högt i statistiken. Inte långt från USA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts