Esspe Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 16 minuter sedan, skrev spooncreek: Nej, nej, nej! Du har missförstått helt. Det är Michelle Obama som är en ladyboy. Det har klargjorts här förut av trovärdiga MPR-medlemmar. Dessutom har Alex Jones, som också har lanserats här på forumet som en rejäl och sanningsenlig karl, bevis på att Michelle är en ladyboy. Jag vill också minnas David Icke, du vet han som lanserat teorin att jorden i hemlighet har invaderats av 'ödlor från en annan planet, har pekat ut båda Obamas som "alien-ödlor". Michelle Obama är således en transsexuell ödla. Inte illa. Är det där Donalds återvalskommite (hittar inte ´ på mitt thai tangentbord). Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 5 minutes ago, Esspe said: Är det där Donalds återvalskommite (hittar inte ´ på mitt thai tangentbord). Det är korrekt uppfattat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 26 minuter sedan, skrev spooncreek: Nej, nej, nej! Du har missförstått helt. Det är Michelle Obama som är en ladyboy. Det har klargjorts här förut av trovärdiga MPR-medlemmar. Dessutom har Alex Jones, som också har lanserats här på forumet som en rejäl och sanningsenlig karl, bevis på att Michelle är en ladyboy. Jag vill också minnas David Icke, du vet han som lanserat teorin att jorden i hemlighet har invaderats av 'ödlor från en annan planet, har pekat ut båda Obamas som "alien-ödlor". Michelle Obama är således en transsexuell ödla. Inte illa. Men om det nu är så att M Obama är en ladyboy så hindrar ju inte det att Flotus också kan vara det. Det finns mer än en här i världen det har jag sett i Pattaya. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 2 minutes ago, Esspe said: Men om det nu är så att M Obama är en ladyboy så hindrar ju inte det att Flotus också kan vara det. Det finns mer än en här i världen det har jag sett i Pattaya. Nja, nu har ju inte Alex Jones sagt någonting om att Melania är en ladyboy, så då kan det helt enkelt inte vara sant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 Vänstern har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 13 minuter sedan, skrev Surin P3: Vänstern har talat. Med MPR-måttstock mätt så har du säkert rätt men utanför den världen synar jag ditt påstående. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 Precis nyss, skrev Fritz: Med MPR-måttstock mätt så har du säkert rätt men utanför den världen synar jag ditt påstående. Du får syna bäst du vill. Det har enligt mig visat sig att du inte riktigt vet vad du talar om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 1 timme sedan, skrev Esspe: Men om det nu är så att M Obama är en ladyboy så hindrar ju inte det att Flotus också kan vara det. Det finns mer än en här i världen det har jag sett i Pattaya. Det finns väldigt mycket mer! 🥳🥳🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 7 timmar sedan, skrev NiceBeaver: Eller så kommer det bevis för att det inte fungerar. Det vore ironi i världsklass. Och om det fungerar . Vilka ska vi åtala för att tagit livet av massa människor helt i onödan???? Svara nu på frågan om du törs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 Man har jagat Trumpen för kontakterna med Moskva. men Biden fick 3.5 miljoner dollar från Moskva. Hittills har jag inte tagit del av vad dessa pengar var för Är det någon som vet varför???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 (ändrad) 55 minuter sedan, skrev Surin P3: Du får syna bäst du vill. Det har enligt mig visat sig att du inte riktigt vet vad du talar om. Dom säger sig ju själva stå till höger om vänstern men enligt dig så vet väl inte dom heller vad dom talar om. Ändrades Oktober 2, 2020 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 2 minuter sedan, skrev Fritz: Dom säger sig ju själva stå till höger om vänstern men dom vet väl inte heller vad dom talar om enligt dig. Precis det gäller alla som inte vill vara helt ärliga, vad gäller deras åsikter. De tycker sig befinna sig i mitten och betraktar omgivningen därefter. Jag är garanterat höger. Eller anti-stat. Eller kapitalist. Eller "sköt dig själv och skit i alla andra". Eller "var inte börda åt någon annan". Eller "försök inte bestämma över hur andra lever sina liv". Eller... osv... Vänstern är på andra sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 51 minuter sedan, skrev Surin P3: Precis det gäller alla som inte vill vara helt ärliga, vad gäller deras åsikter. De tycker sig befinna sig i mitten och betraktar omgivningen därefter. Jag är garanterat höger. Eller anti-stat. Eller kapitalist. Eller "sköt dig själv och skit i alla andra". Eller "var inte börda åt någon annan". Eller "försök inte bestämma över hur andra lever sina liv". Eller... osv... Vänstern är på andra sidan. Kallas det inte ett stort ego, skiter i andra bara tänker på sej själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 1 minut sedan, skrev Boa52: Kallas det inte ett stort ego, skiter i andra bara tänker på sej själv Inte enligt mig. Stort ego är när du vill styra andra och få dem att göra/leva som du vill. Jag har väldigt litet intresse av styra hur andra lever sina liv och väldigt stort intresse av att leva mitt liv som jag vill utan yttre pekpinnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 5 minuter sedan, skrev Surin P3: Inte enligt mig. Stort ego är när du vill styra andra och få dem att göra/leva som du vill. Jag har väldigt litet intresse av styra hur andra lever sina liv och väldigt stort intresse av att leva mitt liv som jag vill utan yttre pekpinnar. Ett ego blir i alla fall att du vill styra vad andra vill, för du är ett ego som bara tänker på dej själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 4 minuter sedan, skrev Boa52: Ett ego blir i alla fall att du vill styra vad andra vill, för du är ett ego som bara tänker på dej själv Du har förmodligen rätt. Jag är inte helt säker på att mina inlägg är 100% igenomtänkta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 (ändrad) 1 hour ago, Surin P3 said: Precis det gäller alla som inte vill vara helt ärliga, vad gäller deras åsikter. De tycker sig befinna sig i mitten och betraktar omgivningen därefter. Jag är garanterat höger. Eller anti-stat. Eller kapitalist. Eller "sköt dig själv och skit i alla andra". Eller "var inte börda åt någon annan". Eller "försök inte bestämma över hur andra lever sina liv". Eller... osv... Vänstern är på andra sidan. 33 minutes ago, Surin P3 said: Inte enligt mig. Stort ego är när du vill styra andra och få dem att göra/leva som du vill. Jag har väldigt litet intresse av styra hur andra lever sina liv och väldigt stort intresse av att leva mitt liv som jag vill utan yttre pekpinnar. Då är du antingen klassisk liberal eller libertarian. / Etikettsättaren Spooncreek Ändrades Oktober 2, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 (ändrad) Blev lite fel där Ändrades Oktober 2, 2020 av Esspe Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 22 minuter sedan, skrev spooncreek: Då är du antingen klassisk liberal eller libertarian. / Etikettsättaren Spooncreek Etiketter får man påklistrade på sig, oavsett om man vill eller inte. Sen får man göra det bästa man kan för att påverka dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Ett ego blir i alla fall att du vill styra vad andra vill, för du är ett ego som bara tänker på dej själv “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Och om det fungerar . Vilka ska vi åtala för att tagit livet av massa människor helt i onödan???? Svara nu på frågan om du törs Ja, jag törs. Nu litar jag mer på vetenskapen än en ironisk ståuppkomiker så min uppfattning är att det inte funkar. Och du verkar väldigt osäker på det mesta. OM det fungerar. I ett tidigare inlägg skrev du att du TROR att det är fake news med att lille Donald inte betalat inkomstskatt. Där är jag helt övertygad om att han betalat mindre än en vanlig arbetare. Väldigt aktiv skatteplanering. Vem som har rätt får väl tiden utvisa. Ändrades Oktober 2, 2020 av NiceBeaver "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Precis det gäller alla som inte vill vara helt ärliga, vad gäller deras åsikter. De tycker sig befinna sig i mitten och betraktar omgivningen därefter. Jag är garanterat höger. Eller anti-stat. Eller kapitalist. Eller "sköt dig själv och skit i alla andra". Eller "var inte börda åt någon annan". Eller "försök inte bestämma över hur andra lever sina liv". Eller... osv... Vänstern är på andra sidan. Gör en fritte... eller clitte. En viktig punkt jag missade... "Ta ansvar för dina handlingar". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 44 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Väldigt aktiv skatteplanering Och vad är det för fel på det, gör väl de som kan, oavsett land och position. Är ju dum annars. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 6 minuter sedan, skrev Bibben: Och vad är det för fel på det, gör väl de som kan, oavsett land och position. Är ju dum annars. Självklar är det så. Jag hade gjort likadant om jag hade tvingats bolla med en massa miljoner hit och dit. Nu satt ju inte Trump vid makten när det här skedde, så något eget ansvar för rikets lagar kan han inte belastas för. Han förespråkar ju sänkt skatt för löntagare och företagare så helt fel ute är han inte enligt mig. Har han begått ett brott så ska han givetvis dömas för det. Har han och hans advokater hittat ett kryphål är det bara gratulera och skylla på tidigare makthavare som har misslyckats kapitalt. Wait and see... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 2, 2020 Dela Inlagd Oktober 2, 2020 1 timme sedan, skrev Surin P3: Gör en fritte... eller clitte. En viktig punkt jag missade... "Ta ansvar för dina handlingar". Brukar jag citera mig själv? Det går inte en dag utan att man lär sig nåt nytt här på kunskapens källa MPR. Speciellt då på helgerna. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts