Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Vad vill du ha istället för politiken, Om inga bestämmer blir det inte lätt, sen vilka som bestämmer röstar vi ju fram i Sverige. Sen gnäller en massa folk ändå i Sverige och Amerika. Vissa blir alldrig nöjd vill bara ha mera Finns text på svenska under inställningar. Exempel på att lyda regeringen och att rösta. http://bitcoinity.org/markets Guld upp 516 Dollar på ett år Silver upp 50% på ett år Ändrades Juli 27, 2020 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Vad vill du ha istället för politiken, Om inga bestämmer blir det inte lätt, sen vilka som bestämmer röstar vi ju fram i Sverige. Sen gnäller en massa folk ändå i Sverige och Amerika. Vissa blir alldrig nöjd vill bara ha mera samma svar igen, har du inget annat att komma med 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 33 minuter sedan, skrev Mr atm: Finns text på svenska under inställningar. Exempel på att lyda regeringen och att rösta. http://bitcoinity.org/markets Guld upp 516 Dollar på ett år Silver upp 50% på ett år Dollarn gått ner så visst gör trumpen ett bra jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Ser AG Barr testifies in house cmte hearing. En sån cirkus demokraterna håller på med... Barr får ju inte ens svara på frågorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 7 timmar sedan, skrev Tekkor: Ser AG Barr testifies in house cmte hearing. En sån cirkus demokraterna håller på med... Barr får ju inte ens svara på frågorna. För en gångs skull håller jag med dig. Såg ett par minuter och det var löjligt men samtidigt gjorde Barr en väldigt slät figur. Han verkade ju helt menlös. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Esspe: För en gångs skull håller jag med dig. Såg ett par minuter och det var löjligt men samtidigt gjorde Barr en väldigt slät figur. Han verkade ju helt menlös. Jag såg hela och ibland var Barr kanske "en slät figur", men det var mer för att han hela tiden blev avbruten och inte fick svara, han försökte mellan varven och fick lite tid av Rep för att svara på en del av Dem anklagelser. Mest var det att Dem körde haranger av anklagelser mot Barr & Trump där då Barr inte tilläts svara. Det var ingen egentlig utfrågning. Såklart har vi olika åsikter om en del saker och respekterar vi det, kan man samtidigt uppskatta den andres goda sidor. Ändrades Juli 29, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 😉 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/na3OmJ/trump-ingen-gillar-mig--maste-bero-pa-min-personlighet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 😉 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/na3OmJ/trump-ingen-gillar-mig--maste-bero-pa-min-personlighet En tung dag för Flebbe och JK då t.om Trump har förstått. Hobbe Ändrades Juli 29, 2020 av hobbe Infogat länk till klippet Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 1 timme sedan, skrev hobbe: En tung dag för Flebbe och JK då t.om Trump har förstått. Hobbe Nej då, ingen tung dag. Kul att du verkar uppåt. Förstår att du gått i flera dagar och varit ilsk, så kul att du mår bra nu. Orkade inte lyssna på videon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 11 minuter sedan, skrev flebbe: Nej då, ingen tung dag. Kul att du verkar uppåt. Förstår att du gått i flera dagar och varit ilsk, så kul att du mår bra nu. Orkade inte lyssna på videon. Orkade inte lyssna på videon men åsikter har du😶 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 8 minuter sedan, skrev Boa52: Orkade inte lyssna på videon men åsikter har du😶 Ja, precis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 11 minuter sedan, skrev Boa52: Orkade inte lyssna på videon men åsikter har du😶 Låt mig se om jag förstår detta... - En person lyssnade på en video och har åsikter. - Du lyssnade inte men klagar på den som faktiskt lyssnade och hade åsikter. Stämmer detta? Vad säger det om dig då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 26 minuter sedan, skrev flebbe: Nej då, ingen tung dag. Kul att du verkar uppåt. Förstår att du gått i flera dagar och varit ilsk, så kul att du mår bra nu. Orkade inte lyssna på videon. Ja är man faktaresistent så är man ............. Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 3 minuter sedan, skrev Bibben: Låt mig se om jag förstår detta... - En person lyssnade på en video och har åsikter. - Du lyssnade inte men klagar på den som faktiskt lyssnade och hade åsikter. Stämmer detta? Vad säger det om dig då? Det var väl Flebbe som inte orkade lyssna och Boa som ifrågasatte hur han kunde ha åsikter om något han inte lyssnat på ,eller? Så tolkade jag det både av Boas inlägg och Flebbes svar . Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 4 minuter sedan, skrev hobbe: Det var väl Flebbe som inte orkade lyssna och Boa som ifrågasatte hur han kunde ha åsikter om något han inte lyssnat på ,eller? Så tolkade jag det både av Boas inlägg och Flebbes svar . Hobbe Korrekt, såg det nu, "my bad"... Sorry. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 1 timme sedan, skrev hobbe: Det var väl Flebbe som inte orkade lyssna och Boa som ifrågasatte hur han kunde ha åsikter om något han inte lyssnat på ,eller? Så tolkade jag det både av Boas inlägg och Flebbes svar . Hobbe Haha din lallare, var har jag haft en åsikt om den videon ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 32 minuter sedan, skrev flebbe: Haha din lallare, var har jag haft en åsikt om den videon ? Vet ej men förmodligen att den är fake news. Men om du bara hade haft en tillstymmelse till läsförståelse hade du insett att jag aldrig påstått det . Jag återgav bara vad Boa skrev och du svarade, ang Bibbens inlägg. Boa skrev "Orkade inte lyssna på videon men åsikter har du" och du svarade "Ja, precis." Det var alltså Boa som ansåg att du hade åsikter om något du inte lyssnat på och du svarade Ja. Bibben uppfattade det som att situationen var den omvända så att Boa hade åsikter på något han inte lyssnat på vilket han i ett senare inlägg bekräftade med "Korrekt, såg det nu, "my bad"...Sorry" Nu har jag försökt att förklara så att du ska förstå men om du inte gör det så får du väl gå in på svtplay öppet arkiv och leta upp Fem myror är fler än fyra elefanter https://www.svtplay.se/fem-myror-ar-fler-an-fyra-elefanter Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 35 minuter sedan, skrev hobbe: Vet ej men förmodligen att den är fake news. Men om du bara hade haft en tillstymmelse till läsförståelse hade du insett att jag aldrig påstått det . Jag återgav bara vad Boa skrev och du svarade, ang Bibbens inlägg. Boa skrev "Orkade inte lyssna på videon men åsikter har du" och du svarade "Ja, precis." Det var alltså Boa som ansåg att du hade åsikter om något du inte lyssnat på och du svarade Ja. Bibben uppfattade det som att situationen var den omvända så att Boa hade åsikter på något han inte lyssnat på vilket han i ett senare inlägg bekräftade med "Korrekt, såg det nu, "my bad"...Sorry" Nu har jag försökt att förklara så att du ska förstå men om du inte gör det så får du väl gå in på svtplay öppet arkiv och leta upp Fem myror är fler än fyra elefanter https://www.svtplay.se/fem-myror-ar-fler-an-fyra-elefanter Hobbe Tack ska titta på det. Bra serie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 Mycket bra. Får hoppas på något liknande här i Europa. The Trump administration has taken the first formal step to strip social media companies of liability protection if they edit or censor user content, asking the Federal Communications Commission to reinterpret Section 230 of the 1996 Communications Decency Act. https://www.newsmax.com/us/fcc-social-media-liability-protection/2020/07/28/id/979462/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 (ändrad) https://ustv247.tv/one-america-news-network/ VP Pence discusses safe reopening of shools in north carolina... Just nu 20:20 29/7 2020 typ Ändrades Juli 29, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 En halvsenil 104-åring kommer få drygt 60% av rösterna och ge Trump den största förlust som någon sittande President behövt genomlida i modern tid; till och med Fox News egna mätningar tyder på det. Alla mina Amerikanska bekannta i Thailand är registrerade Republikaner och alla kommer rösta på Biden, men inte av den anledningen Trump-anhängarna på MPR tror. Istället anser de att Trump inte är en riktig Republikan utan en vänsterpopulistisk charlatan som säljer konspirationstoerier till red necks. Biden kan väl politiskt jämföras med Kristersson och Trump med Ekeroth (absolut inte Åkesson, han saknar helt Åkessons intellekt). Det är knappast en fråga on vänster eller höger utan om ekomisk höger med social liberalism mot vänsterpopulistiskt ekonomi med högerpopulistisk social politik för outbildade, arbetslösa snubbar med bibeln i ena handen och maskingeväret i den andra. Ska ut och äta nu så passade bara på att slänga in en pinne i brasan innan jag loggar ut 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 Jag tackar givetvis de 5 personer som belönat mig med en skrattgubbe men syftet med mitt inlägg var att få en arg röd gubbe från ”hjendöd” och det har jag fått nu så mission completed. Kan jag också få en röd gubbe från Ken, Flebbe, Havet, Tekkor eller kanske JKK så känns det givetvis ännu bättre; då har man alla kommunister samlade och vet att man skrivit något som salig Lars Werner inte skulle gillat. Visst är det riktig marknadsekonomi och ekonomiskt gynnsamt att starta upp kolgruvor som inte var lönsamma ens för 50 år sedan eller hålla i gång stålverk som borde kånkat 92. Framförallt i ett land där det kostar 3 miljoner SEK att ge sin unge en universitetsutbildning så verkar det absolut vara rätt användning av skattepengarna. Trump 2020; ett himmelrike för de trötta och mediokra. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 5 timmar sedan, skrev Atom: En halvsenil 104-åring kommer få drygt 60% av rösterna och ge Trump den största förlust som någon sittande President behövt genomlida i modern tid; till och med Fox News egna mätningar tyder på det. Alla mina Amerikanska bekannta i Thailand är registrerade Republikaner och alla kommer rösta på Biden, men inte av den anledningen Trump-anhängarna på MPR tror. Istället anser de att Trump inte är en riktig Republikan utan en vänsterpopulistisk charlatan som säljer konspirationstoerier till red necks. Biden kan väl politiskt jämföras med Kristersson och Trump med Ekeroth (absolut inte Åkesson, han saknar helt Åkessons intellekt). Det är knappast en fråga on vänster eller höger utan om ekomisk höger med social liberalism mot vänsterpopulistiskt ekonomi med högerpopulistisk social politik för outbildade, arbetslösa snubbar med bibeln i ena handen och maskingeväret i den andra. Ska ut och äta nu så passade bara på att slänga in en pinne i brasan innan jag loggar ut 😉 För en gång skull verkar du ha vaknat. Inte ofta men ändå. Att Trumpen inte är republikan är helt rätt. Men att Biden ställer upp mot Trumpen kommer inte att ske. Det borde dina polare i Usa veta. För blinda är dom väl inte. Att dom får rösta på vad dom vill är helt OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 8 minutes ago, John Khonken said: För en gång skull verkar du ha vaknat. Inte ofta men ändå. Att Trumpen inte är republikan är helt rätt. Men att Biden ställer upp mot Trumpen kommer inte att ske. Det borde dina polare i Usa veta. För blinda är dom väl inte. Att dom får rösta på vad dom vill är helt OK Demokraterna ställer bara upp med Biden för att ge CNN och andra judiska bolag lite tittarsiffror; hade de ställt upp med en riktig kandidat hade de redan haft 90 mot 10 och då hade de ju inte haft något att prata om och inte kunnat sälja någon reklam. Tänk om Republikanerna ställt upp med en Republikan mot Biden; då hade valet också redan varit avgjort; till och med en avdankad bibelmumlare från Missouri hade lätt spöat Biden. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 Atom det är alltså reklamen som styr Usa. Intressant tanke. . Den tanken hade inte jag. För vad jag vet så är tittarsiffrorna väldigt låga på fake news kanalen CNN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts