Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

1 hour ago, Esspe said:

Tror (och hoppas) att det där var sista spiken i kistan för Donald. T.o.m. Mike på 7/11 i Fort Lauderdale har så mycket moral att han inser hur sjukt och orättvist det är när man kan bli dömd i domstol och ändå går fri för att presidenten är en gammal kompis.

"Sista spiken i kistan"... 

Du går ju på vänstermedias maniska spinn varenda gång

"Cartwright is one of 64 people pardoned Tuesday by Obama. He also granted 209 commutations, including in the high-profile case of Chelsea Manning."

https://www.google.com/amp/s/thehill.com/policy/national-security/314674-obama-pardons-james-cartwright-in-leak-case%3famp

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

26 minuter sedan, skrev Havet:

"Sista spiken i kistan"... 

Du går ju på vänstermedias maniska spinn varenda gång

"Cartwright is one of 64 people pardoned Tuesday by Obama. He also granted 209 commutations, including in the high-profile case of Chelsea Manning."

https://www.google.com/amp/s/thehill.com/policy/national-security/314674-obama-pardons-james-cartwright-in-leak-case%3famp

Whataboutism gör ju inte Donalds beslut mera moraliskt rätt.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Dela på andra sajter

John Khonken

Esspe. Det blir lite roligt när du hänvisar till moral. Enligt mig kännetecknar inget någon moral. Det handlar bara om samma sak till vilket pris som helst. Makt och pengar . 

PS jag skulle gärna vilja veta någon politiker som har moral enligt dig. Som lever och verkar idag

Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev John Khonken:

Esspe. Det blir lite roligt när du hänvisar till moral. Enligt mig kännetecknar inget någon moral. Det handlar bara om samma sak till vilket pris som helst. Makt och pengar . 

PS jag skulle gärna vilja veta någon politiker som har moral enligt dig. Som lever och verkar idag

Moral finns det nog en del som har men det kommer aldrig i första rummet. Men det är skillnad på att ha dålig moral och inte ha någon alls. Donald tillhör definitivt det senare.

Dela på andra sajter

John Khonken

Esspe

Där har vi inte samma åsikt. En politiker ska ha hög moral och veta vem som installerat/röstat på personen. Tråkigt nog har politiker blivit den nya adeln. Där pengarna och makten är allt. 

Då frågar jag . Vilket politiker med DÅLIG moral tycker du är bra. 

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev John Khonken:

Esspe

Där har vi inte samma åsikt. En politiker ska ha hög moral och veta vem som installerat/röstat på personen. Tråkigt nog har politiker blivit den nya adeln. Där pengarna och makten är allt. 

Då frågar jag . Vilket politiker med DÅLIG moral tycker du är bra. 

Inte samma åsikt om vad? Nu är du ute på slalombana igen.

Dela på andra sajter

John Khonken

Du måste väl veta vad du själv skriver. Du skrev härovan att en politiker kan ha dålig moral. Där håller jag inte med dig. Sedan förklarade jag varför.. Sedan frågade jag om du hade något exempel på någon med dålig moral som du uppskattar.

Svenska är svårt ibland

Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Du måste väl veta vad du själv skriver. Du skrev härovan att en politiker kan ha dålig moral. Där håller jag inte med dig. Sedan förklarade jag varför.. Sedan frågade jag om du hade något exempel på någon med dålig moral som du uppskattar.

Svenska är svårt ibland

Ja och citera är ännu svårare!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Svenska är svårt ibland

För att underlätta för dig så klipper jag in vad jag skrev. Läs det en gång till, långsamt och eftertänksamt. Verkar som om svenska är svårt alltid för vissa.

19 timmar sedan, skrev Esspe:

Moral finns det nog en del som har men det kommer aldrig i första rummet. Men det är skillnad på att ha dålig moral och inte ha någon alls. Donald tillhör definitivt det senare.

Dela på andra sajter

John Khonken

Vad tycker du att du själv skriver i det du skriver. Frågan kvarstår.  Jag frågade då om du kände någon med dålig moral som du hänvisar till. Eftersom Trumpen inte har någon alls enligt dig.

Att du suttit dig själv på pottan får stå för dig

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Vad tycker du att du själv skriver i det du skriver. Frågan kvarstår.  Jag frågade då om du kände någon med dålig moral som du hänvisar till. Eftersom Trumpen inte har någon alls enligt dig.

Att du suttit dig själv på pottan får stå för dig

Och bilen går bra?

Dela på andra sajter

Trumpen omger sig med dåliga rådgivare.

Han har visserligen alltid "lidit" av ett stort ego men någon i hierarkin borde inse att Trumpen kommer att bli ett riktigt blysänke för republikanerna.

Tonar de inte ned Trumpen förlorar de valet eller är det så illa att alla tror Trumpens karisma än en gång ska manipulera väljarna.

Ok väljarna i mellanvästern är inte direkt överintelligenta men någon måtta borde det ändå vara.

Dela på andra sajter

John Khonken

Evert

Vilken tur att vi är så smarta.  Ändå är det Amerikanska folket som förhoppningsvis väljer den dom tycker är bäst. Jag tycker det är skönt efter jag ser hur Svenskar som är så smarta röstar

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev evert 1:

Trumpen omger sig med dåliga rådgivare.

Han har visserligen alltid "lidit" av ett stort ego men någon i hierarkin borde inse att Trumpen kommer att bli ett riktigt blysänke för republikanerna.

Tonar de inte ned Trumpen förlorar de valet eller är det så illa att alla tror Trumpens karisma än en gång ska manipulera väljarna.

Ok väljarna i mellanvästern är inte direkt överintelligenta men någon måtta borde det ändå vara.

Rådgivare sparkar han ju i parti och minut så fort dom inte tycker som han själv. Snart är det väl bara hans släktingar kvar.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Esspe:

Rådgivare sparkar han ju i parti och minut så fort dom inte tycker som han själv. Snart är det väl bara hans släktingar kvar.

Du är ju så insnöad att det blir pinsamt.

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Evert

Vilken tur att vi är så smarta.  Ändå är det Amerikanska folket som förhoppningsvis väljer den dom tycker är bäst. Jag tycker det är skönt efter jag ser hur Svenskar som är så smarta röstar

JK du borde söka dej till krogen och nån standupp grej, tror att dom skulle skratta i hjäl sej åt dina

kommentarer🤣 För det gör jag

Dela på andra sajter

On 2020-07-13 at 12:32, skrev Esspe:

För att underlätta för dig så klipper jag in vad jag skrev. Läs det en gång till, långsamt och eftertänksamt. Verkar som om svenska är svårt alltid för vissa.

"Läs det en gång till, långsamt och eftertänksamt. Verkar som om svenska är svårt alltid för vissa."

Om du är så intelligent och utvecklad, varför skriver du så här kränkande till de som har en annan politisk åsikt är den du har?

Vad ger det dig för glädje att trycka ner andra med personangrepp?

Vore fint för trevnaden i tråden om du istället sakligt besvara de som du diskuterar med, eller hur.

För mig visar du inga tecken på att du förtjänar respekt.

Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev Boa52:

JK du borde söka dej till krogen och nån standupp grej, tror att dom skulle skratta i hjäl sej åt dina

kommentarer🤣 För det gör jag

Tack det värmer

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev flebbe:

Alla vet att han avskedat folk.. Du är insnöad, om du inte fattar så kan jag inte hjälpa dig.

Att fakta ska vara så svårt att förhålla sig till .

Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Tekkor:

"Läs det en gång till, långsamt och eftertänksamt. Verkar som om svenska är svårt alltid för vissa."

Om du är så intelligent och utvecklad, varför skriver du så här kränkande till de som har en annan politisk åsikt är den du har?

Vad ger det dig för glädje att trycka ner andra med personangrepp?

Vore fint för trevnaden i tråden om du istället sakligt besvara de som du diskuterar med, eller hur.

För mig visar du inga tecken på att du förtjänar respekt.

On 2020-07-06 at 21:05, skrev Tekkor:

Du menar att du lämnar mpr?  Okey ser ingen som gråter över det så okey.

Är det inte fantastiskt. Först skriver man ett inlägg som sätter en låg nivå och när man sen får svar med samma mynt så är det kränkande, personangrepp m.m.

@John Khonkenkunde iaf ta det från den humoristiska sidan.

Ändrades av Esspe

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev flebbe:

Alla vet att han avskedat folk.. Du är insnöad, om du inte fattar så kan jag inte hjälpa dig.

Jag kan ju inte vara insnöad eftersom jag vet om det.

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...