spooncreek Inlagd September 15, 2019 Dela Inlagd September 15, 2019 38 minutes ago, Wangthong said: De kommer väl snart fram till att 9/11 aldrig skett i verkligheten! Själv är jag helt övertygad om att World Trade Center aldrig funnits överhuvudtaget. Kanske inte ens New York. Läste om ett par tusen forskare som bestämt hävdar att hela New York bara är en illusion. Sanningen kommer alltid fram för eller senare!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 15, 2019 Dela Inlagd September 15, 2019 26 minuter sedan, skrev John Khonken: Då dog det inte ca 3000 människor. Då har det inte hänt. Nu talade jag om byggnad 7 . Läs på och återkom wtc 7 menar du med 47 våningar. Den kom ner i fritt fall utan att något träffade den. Har du sett klippet med BBC reportern som pratar om att wtc 7 precis har rasat fast man i bakgrunden kan se att den inte har hunnit det ännu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd September 15, 2019 Dela Inlagd September 15, 2019 Finns en dokumentär i tre delar på SVT-play om hur lille gossen Donald blev den han är. Värt att spendera 4 timmar att kolla igenom. Men vissa saker är garanterat Fake News. Eller inte. https://www.svtplay.se/donald-trump-vagen-till-makten "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 15, 2019 Dela Inlagd September 15, 2019 2 timmar sedan, skrev Mr atm: wtc 7 menar du med 47 våningar. Den kom ner i fritt fall utan att något träffade den. Har du sett klippet med BBC reportern som pratar om att wtc 7 precis har rasat fast man i bakgrunden kan se att den inte har hunnit det ännu? Vilken slump. Samtidigt som Alaskas U kom ut med sin rapport. Kom swebbtv ut med en tre delars triologi om samma sak. Och med fakta igen. Den teorin verkar vara mycket trolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 Dom har börjat rea ut bysterna av Donald Trump här i byn, hur ska vi tolka detta @John Khonken ? Ska de ersättas med byster på Joe Biden, eller kanske Elisabeth Warren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 (ändrad) Trump tackar ja till att besoka Thailand Trump accepts Prayut’s invitation to visit Thailand Undrar om det blir en inofficiell barrunda i Pattaya då? Ändrades September 26, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 3 timmar sedan, skrev ArneMorales: Trump tackar ja till att besoka Thailand Trump accepts Prayut’s invitation to visit Thailand Undrar om det blir en inofficiell barrunda i Pattaya då? Lika barn leka bäst ? mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 2, 2019 Dela Inlagd Oktober 2, 2019 Nu finns det säker många som blir glada. Trumpen har förklarat krig mot? Lyssna när han talade i FN den 24 sept. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 3, 2019 Dela Inlagd Oktober 3, 2019 On 2019-09-15 at 18:24, skrev spooncreek: Själv är jag helt övertygad om att World Trade Center aldrig funnits överhuvudtaget. Kanske inte ens New York. Läste om ett par tusen forskare som bestämt hävdar att hela New York bara är en illusion. Sanningen kommer alltid fram för eller senare!! 😉 Har du lust att visa det du läste om forskarna, tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 10 hours ago, Mr atm said: Har du lust att visa det du läste om forskarna, tack! Har du inte koll på det? Är samma gäng som bevisat att Michelle Obama är en ladyboy, samt att världen styrs av ett hemligt globalt nätverk under ledning av den brittiska Drottning Elisabeth. Tungt och evidensbaserat med andra ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 4 timmar sedan, skrev spooncreek: Har du inte koll på det? Är samma gäng som bevisat att Michelle Obama är en ladyboy, samt att världen styrs av ett hemligt globalt nätverk under ledning av den brittiska Drottning Elisabeth. Tungt och evidensbaserat med andra ord. Jag bad dig visa det, men du klarade tydligen inte det. Ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 4 timmar sedan, skrev Mr atm: Jag bad dig visa det, men du klarade tydligen inte det. Ok Om du tar SAOL och slår upp ironi och sen sätter du dig och funderar en stund så kanske du förstår vad han skrev . mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 3 minuter sedan, skrev hobbe: Om du tar SAOL och slår upp ironi och sen sätter du dig och funderar en stund så kanske du förstår vad han skrev . mvh Hobbe Jag vet mycket väl vad ironi betyder. Men mycket svårt att veta skillnaden när just spooncreek skriver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 10 minutes ago, Mr atm said: Jag vet mycket väl vad ironi betyder. Men mycket svårt att veta skillnaden när just spooncreek skriver. Du menar därmed att du på allvar tror att det finns ett par tusen forskare som hävdar att New York egentligen inte finns? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 17 minuter sedan, skrev spooncreek: Du menar därmed att du på allvar tror att det finns ett par tusen forskare som hävdar att New York egentligen inte finns? Med tanke på hur månge "forskarstudier" det finns av alla möjliga ting numera så är det ju lite svårt att veta hur saker och ting ligger till. Du hävdar att du skulle tillhöra någon form av mitten i denna diskussion men utifrån mina ögon sätt som verkligen varken sagt a eller b i denna tråd för att ta ställning och därmed anser mig betydligt mer mitten än dig, så har du en väldigt irriterande ovana till att angripa inlägg från medlemmar som ligger fel på GAL-TAN-skalan. Om du nu hade varit så mitten så hade du ju kunnat använda samma "ironi' mot de som är på den "goda" sidan, men den ironin lyser med sin frånvaro.. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 41 minuter sedan, skrev spooncreek: Du menar därmed att du på allvar tror att det finns ett par tusen forskare som hävdar att New York egentligen inte finns? Nej! Men det är mycket möjligt att det skrivs i median där du antagligen får din info ifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 (ändrad) 28 minutes ago, Knasen said: Med tanke på hur månge "forskarstudier" det finns av alla möjliga ting numera så är det ju lite svårt att veta hur saker och ting ligger till. Du hävdar att du skulle tillhöra någon form av mitten i denna diskussion men utifrån mina ögon sätt som verkligen varken sagt a eller b i denna tråd för att ta ställning och därmed anser mig betydligt mer mitten än dig, så har du en väldigt irriterande ovana till att angripa inlägg från medlemmar som ligger fel på GAL-TAN-skalan. Om du nu hade varit så mitten så hade du ju kunnat använda samma "ironi' mot de som är på den "goda" sidan, men den ironin lyser med sin frånvaro.. Skål! Skål på dig Knasen, det förvånar mig dock lite att du träder in till försvar avseende just detta inlägg med min uppenbara drift om forskarna som tror att New York inte existerar. När det gäller den här trådens huvudperson, Donald Trump, så ligger jag definitivt inte i någon mittenfåra, större klappträ till president är i hård konkurrens svår att finna. Den åsikten känner jag nog att jag gjort väldigt tydlig. Avseende att ironisera gentemot MPR:s konspirationsteoretiker, ja det sker väl också oftast i den här tråden numer...jag tycker det är rätt kul, erkännes, att folk kan tro på så mycket tok, och kommer att fortsätta ironisera över personer som tex på allvar tror att Michelle Obama är en Ladyboy. Mittenläget: I miljöfrågan som diskuteras i en annan tråd. Definitivt ja. Ändrades Oktober 4, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev spooncreek: Skål på dig Knasen, det förvånar mig dock lite att du träder in till försvar avseende just detta inlägg med min uppenbara drift om forskarna som tror att New York inte existerar. När det gäller den här trådens huvudperson, Donald Trump, så ligger jag definitivt inte i någon mittenfåra, större klappträ till president är i hård konkurrens svår att finna. Den åsikten känner jag nog att jag gjort väldigt tydlig. Avseende att ironisera gentemot MPR:s konspirationsteoretiker, ja det sker väl också oftast i den här tråden numer...jag tycker det är rätt kul, erkännes, att folk kan tro på så mycket tok, och kommer att fortsätta ironisera över personer som tex på allvar tror att Michelle Obama är en Ladyboy. Mittenläget: I miljöfrågan som diskuteras i en annan tråd. Definitivt ja. Får först och främst be om ursäkt för att ja blandade ihop trådarna, chang-ölens förtjänst Vad gäller detta ämne är jag inte bara neutral utan även helt ointresserad. Får hugga på dig i rätt tråd nästa gång istället 😉 Ändrades Oktober 4, 2019 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 Han måste vara helt fel ut den där Trump? Eller vad säger ni som står bakom Lövfen och hans löfte om Europas lägsta arbetslöshet? Trumps jobbsuccé – lägsta arbetslösheten på 50 år https://www.expressen.se/nyheter/donald-trumps-jobbsucce/ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 39 minutes ago, Knasen said: Får först och främst be om ursäkt för att ja blandade ihop trådarna, chang-ölens förtjänst Vad gäller detta ämne är jag inte bara neutral utan även helt ointresserad. Får hugga på dig i rätt tråd nästa gång istället 😉 Inte behöver man be om ursäkt när man har den goda smaken att dricka Chang på en fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 37 minutes ago, Soengsang said: Han måste vara helt fel ut den där Trump? Eller vad säger ni som står bakom Lövfen och hans löfte om Europas lägsta arbetslöshet? Trumps jobbsuccé – lägsta arbetslösheten på 50 år https://www.expressen.se/nyheter/donald-trumps-jobbsucce/ Ska du hitta folk som står bakom Löfven sa får du nog regga dig på ett annat forum 😉,. President Trumps besluts påverkan på arbetslöshetssiffrorna? Rätt tveksam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 1 minut sedan, skrev spooncreek: President Trumps besluts påverkan på arbetslöshetssiffrorna? Rätt tveksam. Onekligen har ju hans skattereformer, som var ett av de vallöften han hade, fått verkan. Hans kolega i Sverige har ju inte lyckats särskilt bra... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 1 timme sedan, skrev spooncreek: När det gäller den här trådens huvudperson, Donald Trump, så ligger jag definitivt inte i någon mittenfåra, större klappträ till president är i hård konkurrens svår att finna. Den åsikten känner jag nog att jag gjort väldigt tydlig. Ja frågan är ju vad som räknas som mittfåran. Att du i min uppfattning skulle ligga i mittfåran är väl ungefär lika troligt som om BTT dagligen talar sanning. Jag misstänker dock att mittfåran har olika betydelse beroende om man ligger till vänster eller höger om den politiska skiljelinjen. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 40 minutes ago, Mankan said: Ja frågan är ju vad som räknas som mittfåran. Att du i min uppfattning skulle ligga i mittfåran är väl ungefär lika troligt som om BTT dagligen talar sanning. Jag misstänker dock att mittfåran har olika betydelse beroende om man ligger till vänster eller höger om den politiska skiljelinjen. Förstår inte din kommentar alls, vad är din poäng? Och som sagt, vilket jag ju skriver i inlägget du svarar på, hävdar ingen mittposition avseende klappträt Donald Trump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 4, 2019 Dela Inlagd Oktober 4, 2019 Nej sant, du har nog visat din tillhörighet i många andra trådar. Min poäng bygger nog mer på andra trådar än denna (gud förbjude). Sorry Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts