biker Inlagd Augusti 24, 2015 Dela Inlagd Augusti 24, 2015 Tja, så är det nog men hur fasiken skall jag bevisa det då siffrorna är olika?Jag ställde frågan till Thai Airways för några år sedan. Fick tillsvar att betalning med virtuellt kort EJ är ok.Annat kortnummer, annan giltighetstid, annan CVV-kod.Man måste visa upp just det kort som använts att betala med, ochdet blir ju svårt med ett virtuellt kort.Jag påstår inte att det är så, men det var svaret jag fick.Är det fortfarande några banker som erbjuder tjänsten virtuellt kort?Nordea, som jag hade tidigare, slutade för flera år sedan./biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 24, 2015 Dela Inlagd Augusti 24, 2015 (ändrad) Jag ställde frågan till Thai Airways för några år sedan. Fick till svar att betalning med virtuellt kort EJ är ok. Annat kortnummer, annan giltighetstid, annan CVV-kod. Man måste visa upp just det kort som använts att betala med, och det blir ju svårt med ett virtuellt kort. Jag påstår inte att det är så, men det var svaret jag fick. Är det fortfarande några banker som erbjuder tjänsten virtuellt kort? Nordea, som jag hade tidigare, slutade för flera år sedan. /biker Swedbank kör med det, jag löser det nu genom att boka via en resebyrå istället. Blir ju lite lustigt ändå, om jag skulle betalat kontant - skulle jag behövt visa upp sedlarna då åxå Ändrades Augusti 24, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu