Herr Chang Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Nu har jag lyckats komma tillbaka till hotellet efter tio timmars kalas. Jag har förstås en del bilder, men det får vänta tills i morgon.Stort tack till Surin P3 med fru för stor gästfrihet!Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Hoppas ni har det trevligt medans jag sitter i min sunkiga hörnsoffa här hemma If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Hoppas ni har det trevligt medans jag sitter i min sunkiga hörnsoffa här hemma En hörnsoffa är aldrig att förakta...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Stort tack till P3 och mrs P4 för gårdagens tillställning. Allt var magnifikt, all mat var super. Samt tack till alla inblandade. Otroligt god smörgåstårta. Trevligt folk, absolut trollfritt!! Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Vilken jävla fest lika full forfarande mvh FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Changen tar en powernap För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Changen tar en powernap Precis som vanligt då, på alla era träffar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 (ändrad) Ändrades Februari 21, 2016 av piloten66 För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Ja just det kanske skulle ha skrivit nått till bilden men det är inte lätt när man både är bakfull o full samtidigt o ja marängtårta var det För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 (ändrad) Ja just det kanske skulle ha skrivit nått till bilden men det är inte lätt när man både är bakfull o full samtidigt o ja marängtårta var det Tårtan ser ut som f-n. In med lite skvaller för oss som är vakna Ändrades Februari 21, 2016 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 här kommer det lite mer bilder från träffen För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 här kommer det lite mer bilder från träffen Vad säger man.. "Nu snackar vi" In med MERA!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Ja det kommer snart mer bilder men nu behöver jag få i mig några nödraketer För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 fler bilder från surins bad o relaxavdeling ja o några fyllonkärlekäntligen nån vettig o prata med p3 börjar bli vimsig öööö mmmm ööö ää... ops ä ja röker väl lite o sover samtidigt För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 (ändrad) mmmm... mat o wiskey äää tar mer jo kroppkakorna var försvinnande goda nu snackar vi ölmage ja men min är inte dålig heller va vad sa ni jo macallan sa vi Ändrades Februari 21, 2016 av piloten66 För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Tack för bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 P3:s anställningsintervju med Melker var obetalbar.....55555Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Kul bilder. Blev en fin pool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 (ändrad) Då ska väl jag också bidra med några bilder från kalaset. Samling vid Majestic Hotel, och två bilar kommer för att hämta oss. Khemmarat, Happyharry och jag väljer att åka på ett av flaken. Poolen hos Surin P3 får omgående besök. Jag tror att denna byggnad bland annat innehåller ett kök, men jag gick inte där så jag vet inte. Stefan5300 överlämnar en present till P3. Vad kan det innehålla? Aha, det är en liten modell av ett biljardbord. Gick ej att spela på, kulorna var fastlimmade. Det har visst inhandlats en del Sang Som. P3 kommer på att det nyinköpta bordet inte är riktigt uppackat än. Två hundar är också med på kalaset. Nu börjar det bli drag i poolen. Själv avstår jag dock. Vad gäller diverse skräp så ska det inte köras thai style. i vart fall inte på P3s tomt... två slags soptunnor ställs fram. Det ska källsorteras lite också! P3 ska ta sig lite vin från kylen, och ser till sin förvåning att det också finns en kamera där. Vanudå? Det är Stefan5300 som får bättre prestanda från batteriet om det hålls kallt. Nu serveras buffén! Vi erbjuds kroppkakor, vårrullar, några soppor och ris. Det är väl inte alla som tar av allting, själv nöjer jag mig med två kroppkakor och en vårrulle. Och ja, jag åt upp det Och så förstås lingonsylt till kroppkakorna! Här har vi buffén. Bröd fanns det ju också. Det bjuds också på marängtårta. En kaffe till det sitter fint. Ölen försvinner i rasande takt, men Soengsang lyckas hitta några. Annars kan man ju sörpla på sin specialblandning. Nu får jag visst inte in fler bilder i detta inlägg, så det blir lite mer i nästa. Herr Chang har talat. Ändrades Februari 21, 2016 av Herr Chang Lite problem med bifogade bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Mörkret faller på, och jag får väl medge att jag börjar bli lite trött. P3 bjuder på fina whiskyn. Vid tiotiden är det fler som är trötta, och vi åker tillbaka till Surin. Frestelsen att ta en sista dryck på Oasis blir dock alltför stor. Nu har Happyharry och Soengsang hittat dit också. Det blev lite konstigt när vi skulle lämna, en servitris påstod att någon skulle bjuda oss på våra drycker. Så när vi druckit ur går vi bara. Då kommer servitrisen springande och hävdar att så var det ju inte alls... vi skulle bli bjudna på nästa drink om vi stannade kvar. Håhåjaja. Vi avstår dock detta erbjudande och betalar för vår dryck. När jag idag passerar samma ställe klandras jag av servitrisen för att vi försökte med en springnota igår. WTF? Ska avsluta med några citat från kalaset. Soengsang: "Jamen, det faller ju på sin rimlighet!" Någon påstår att vänsterhänta oftast är mer intelligenta. Leifen: "Har du sett någon vänsterhänt spela schack?" Khemmarat: "Har du gjort en egen släpkärra, eller har du byggt den själv?" I morgon åker jag till Bangkok, taxi till Buriram är beställd 11.00 och planet till Don Muang går 13.40. På tisdag mot Helsingfors 10.55, så jag har bokat ett enkelt hotell vid Suvvan. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Inte från huvudfesten men från fantasys förfest .nu snackar vi Chang För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Ock nu är det efterfesten i surin hadiraja ja jag ger inte upp :--) För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 22, 2016 Dela Inlagd Februari 22, 2016 Det var ju lika roligt som förra året, tack allihopa. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 22, 2016 Dela Inlagd Februari 22, 2016 Ser trevligt ut, fin bassäng med tillhörande uteplats! SangSom is da shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 22, 2016 Dela Inlagd Februari 22, 2016 Tack alla. hemresan i bussen gick bra. Bara 11,5 timmar och 640km. Perfekt med en liten bakfylla för sömnens skull. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts