leifen Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Gå inte ut för hårt bara, ta ett dopp emellanåt varannan vatten Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Ni verkar ha det skoj, kommer upp i morgon formiddag. Men behover veta var vi traffas och vilken tid. Har inte bokat hotel annu men kommer kolla om Majestic har lediga rum.Svara i traden sa jag vet sa kommer jag dit.Val mott imorgon Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 19, 2016 Ni verkar ha det skoj, kommer upp i morgon formiddag. Men behover veta var vi traffas och vilken tid. Har inte bokat hotel annu men kommer kolla om Majestic har lediga rum.Svara i traden sa jag vet sa kommer jag dit.Val mott imorgonVi drar väl igång runt 12-tiden.Möte vid Majestic, har jag precis bestämt, vid 11.45.Så börjar vi transporteringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Nu kör vi Är det barn kalas ni skall på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Vi drar väl igång runt 12-tiden.Möte vid Majestic, har jag precis bestämt, vid 11.45.Så börjar vi transporteringen.Toppen, val mott allihopp imorgon Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Är det barn kalas ni skall på...ddagtid får barnen vara med så då kan även du vara,med 55555555%5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 KKalaset går vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Jag sitter nu i mitt rum på Maneerote Hotel i Surin. Ska ta mig till Majestic så fort jag lyckas slita mig från MPR Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 J Jag sitter nu i mitt rum på Maneerote Hotel i Surin. Ska ta mig till Majestic så fort jag lyckas slita mig från MPR Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Tvåvåningsögon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 (ändrad) Tvåvåningsögon Va i helvete är det där för en grottmänniska! En äkta Isaanees kanske.. Ändrades Februari 19, 2016 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Fyllona äter också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Fyllona äter också Ser trevligt ut. Men siken liten flaska Stefan5300 har. Se till att han kommer upp i storlek under kvällen [emoji4] Ha en god kväll mina herrar. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Vilka jävla fyllhundar MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Ingen vann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Ja ha nu har vindrinkarn vaknat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Ja ha nu har vindrinkarn vaknat njae det vara inte så länge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Ja, det var väl en trevlig liten förfest vi hade!Närvarande i ingen speciell ordning: Fantasy, Khemmarat, Tomurdoc, Sam Sip Sam, Leifen, Piloten66 och sen dök Surin P3 upp senare. Plus någon jag inte minns namnet på.Jag har bilder, men orkar inte hålla på med det nu. När jag skulle tillbaka till mitt hotell var det lite besvärligt att hitta till busstationen (där det skulle finnas tuk-tuk), full och go som jag var. Men vänliga thailändare ringde efter taxi åt mig.Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 (ändrad) Jo detdär med att hotell och annat flyttar på sig på kvällen är retsamt. Ändrades Februari 19, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Nu är jag väl i skick för att kunna lägga ut några bilder från gårdagen. Vi börjar på Majestic, och då jag är ganska trött efter att bara sovit fyra timmar mellan torsdag och fredag så behöver jag lite energidryck. Så här serverar man vodka med Red Bull. Khemmarat och Stefan5300. Leifen och Fantasy. Det ser ut som att man hållit på ett tag innan jag anlände. Varför ställer alla sina tomflaskor hos mig? Tomurdoc och Khemmarat. Sam Sip Sam har väl tagit sig en liten lutare på hotellrummet, så nu är han i fin form. Denna bild är dedikerad till L64. Vår käre admin. Piloten66 är mycket angelägen om att visa en thaidam hur man spelar biljard på bästa sätt. Nu håller vi på med en speciell form av biljard, den kallas Killer. Jag vann tyvärr inte pengarna som satsades, ej heller Piloten66 även om han var mycket nära. Jag var som sagt lite vilsen när jag skulle tillbaka till hotellet, men vänliga thailändare på en gatuservering hjälpte mig att ringa efter taxi. Snart dags för själva kalaset! Återkommer förhoppningsvis i morgon med bilder från spektaklet. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Det börjar bravvy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Herr Chang?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Herr Chang?? Ha ha ha ha, fy bubblan vad han ser nöjd ut........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Ha ha ha ha, fy bubblan vad han ser nöjd ut........ leo och tiger så mår han Bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 le(o) tiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts