Burken Inlagd Februari 23, 2016 Dela Inlagd Februari 23, 2016 Ser ut att ha vart riktig gubbfylla[emoji38][emoji482][emoji482][emoji482][emoji482] Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2016 Dela Inlagd Februari 24, 2016 On 2016-02-21 at 05:51, skrev piloten66: fler bilder från surins bad o relaxavdeling ja o några fyllonkärlekäntligen nån vettig o prata med p3 börjar bli vimsig öööö mmmm ööö ää... ops ä ja röker väl lite o sover samtidigt Tumordok är en skärpt tänkare å Herr Chang lika så så den bilden var bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2016 Dela Inlagd Februari 24, 2016 Ett stort tack till värdparet för mat och dryck o h gästfrihet ,ett stort tack till fru fantasy för den goda tårtan och fantasy och piloten för erat trevliga sällskap alltid glatt i erat sällskap ,hoppas närvara nästa år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 24, 2016 Dela Inlagd Februari 24, 2016 On 22 februari 2016 at 16:53, skrev leifen: Tack alla. hemresan i bussen gick bra. Bara 11,5 timmar och 640km. Perfekt med en liten bakfylla för sömnens skull. Även jag är hemma nu, fast i Göteborg. Det verkar som att jetlag tar överhanden över bakfyllan vad gäller sömnen, kan inte sova 04.00 svensk tid Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 24, 2016 Dela Inlagd Februari 24, 2016 Ett stort tack till värdparet för mat och dryck o h gästfrihet ,ett stort tack till fru fantasy för den goda tårtan och fantasy och piloten för erat trevliga sällskap alltid glatt i erat sällskap ,hoppas närvara nästa år Även jag hoppas vara med nästa år Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2016 Dela Inlagd Februari 24, 2016 Även jag hoppas vara med nästa år Christer Du var saknad din drummel[emoji3] Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 24, 2016 Dela Inlagd Februari 24, 2016 Du var saknad din drummel[emoji3] Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Tack Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Blir det ngn träff nästa år ,tänkte boka biljett så bra att veta om och när Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 13 timmar sedan, skrev Sam sip sam: Blir det ngn träff nästa år ,tänkte boka biljett så bra att veta om och när Boka med Nonki så blir den ombokningsbar. Och betala naturligtvis med ICA-kortet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 On 20 februari 2016 at 12:41, skrev Herr Chang: Då ska väl jag också bidra med några bilder från kalaset. Samling vid Majestic Hotel, och två bilar kommer för att hämta oss. Khemmarat, Happyharry och jag väljer att åka på ett av flaken. Poolen hos Surin P3 får omgående besök. Jag tror att denna byggnad bland annat innehåller ett kök, men jag gick inte där så jag vet inte. Stefan5300 överlämnar en present till P3. Vad kan det innehålla? Aha, det är en liten modell av ett biljardbord. Gick ej att spela på, kulorna var fastlimmade. Det har visst inhandlats en del Sang Som. P3 kommer på att det nyinköpta bordet inte är riktigt uppackat än. Två hundar är också med på kalaset. Nu börjar det bli drag i poolen. Själv avstår jag dock. Vad gäller diverse skräp så ska det inte köras thai style. i vart fall inte på P3s tomt... två slags soptunnor ställs fram. Det ska källsorteras lite också! P3 ska ta sig lite vin från kylen, och ser till sin förvåning att det också finns en kamera där. Vanudå? Det är Stefan5300 som får bättre prestanda från batteriet om det hålls kallt. Nu serveras buffén! Vi erbjuds kroppkakor, vårrullar, några soppor och ris. Det är väl inte alla som tar av allting, själv nöjer jag mig med två kroppkakor och en vårrulle. Och ja, jag åt upp det Och så förstås lingonsylt till kroppkakorna! Här har vi buffén. Bröd fanns det ju också. Det bjuds också på marängtårta. En kaffe till det sitter fint. Ölen försvinner i rasande takt, men Soengsang lyckas hitta några. Annars kan man ju sörpla på sin specialblandning. Nu får jag visst inte in fler bilder i detta inlägg, så det blir lite mer i nästa. Herr Chang har talat. När tillfällen dyker upp, och som i huvudsak mestadels blir ett fåtal timmar en lördag kväll, försöker jag hinna med att kika igenom ett urval av trådar. Den här är ngt jag inte borde missat. F-n va bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts