Surin P3 Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 (ändrad) Titel: Kalas i SurinDatum:2016-02-06 12:00-------Initiativtagare: Surin P3 Har redan nu bokat in denna dag för en MPR träff hemma hos oss.2015 var det ju hos FANTASY och 2016 blir det minst en hos oss.Alla är välkomna och hur det blir exakt är inte planerat ännu, utan bara dagen är satt.Klicka här för att anmäla dig: Kalas i Surin Ändrades Juli 18, 2015 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Skall göra allt för få komma på festen... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Skulle vara trevligt. Jag planerar ju inte så långt i förväg men denna tråd kommer väl att dyka upp med jämna mellanrum så att man kan haka på när man har närmare koll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Biljardbord? For du vill väl ha revansch efter att gått och dragits med en forlust i ett år. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Klart man kommer en av anledningar till att åka till Thailand i vinter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2015 Biljardbord? For du vill väl ha revansch efter att gått och dragits med en forlust i ett år. Det vet jag inte än.Jag vet inte ens om det kommer att finnas hus på tomten. Men plats för festen kommer det finnas. Biljard kan vi spela "på stan" när vi tröttnar på att vara på landet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Det vet jag inte än.Jag vet inte ens om det kommer att finnas hus på tomten. Men plats för festen kommer det finnas. Biljard kan vi spela "på stan" när vi tröttnar på att vara på landet. köket är väl klart om jag förstått rätt och en anledning till är ju Stefans kroppkakor jag tar med lingonsylt ,men den får inte Leifen smaka ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2015 köket är väl klart om jag förstått rätt och en anledning till är ju Stefans kroppkakor jag tar med lingonsylt ,men den får inte Leifen smaka ha ha Köket kommer vara helt klart då. Två toaletter. Plus 240 buskar. Det kommer vara festbart på tomten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Köket kommer vara helt klart då. Två toaletter. Plus 240 buskar. Det kommer vara festbart på tomten. fan jag längtar redan ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Jag anmäler mig!Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2015 (ändrad) Jag anmäler mig! Herr Chang har talat. Det låter trevligt. Fast gå och anmäl dig "på riktigt" via länken i första inlägget. Då blir det så lätt att se vilka som kommer och även om man vill, ladda ner listan som alla som kommer. Ändrades Juli 18, 2015 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Det låter trevligt. Fast gå och anmäl dig "på riktigt" via länken i första inlägget. Då blir det så lätt att se vilka som kommer och även om man vill, ladda ner listan som alla som kommer. Det ena utesluter inte det andra Redan gjort innan jag läste detta. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Klart man kommer en av anledningar till att åka till Thailand i vinter Jag hänger nog på Sam sip sam. Det är 2020 vi pratar om va..? MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2015 Jag hänger nog på Sam sip sam. Det är 2020 vi pratar om va..? MVH Nonki Också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Också... Ha ha tror jag också;) Skickat från min HTC One via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Jag hänger nog på Sam sip sam. Det är 2020 vi pratar om va..? MVH Nonki Ja det Blir skoj :) Skickat från min HTC One via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Döp om tråden,varje gång jag ser trådnamnet så får jag förmig att den gubben med nicket Kalas är o festar i Surin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Finns det guider i Surin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 Finns det guider i Surin?jo då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 köket är väl klart om jag förstått rätt och en anledning till är ju Stefans kroppkakor jag tar med lingonsylt ,men den får inte Leifen smaka ha ha Blir det nog inga, men däremot blir det nog kanonsucce om privata gruppmedlemmar hade både kroppkakstillverkning och lingonplockning BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Detta låter trevligt,skall försöka pricka in detta,återkommer med anmälan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Absolut kul.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 köket är väl klart om jag förstått rätt och en anledning till är ju Stefans kroppkakor jag tar med lingonsylt ,men den får inte Leifen smaka ha ha Slipper jag den vidriga lingonsylten du kom med från Sverige så är jag nöjd, som var i klass med Heinz ketchup. Äkta lingonsylt ska det vara och inte fördelningen ett lingon/ett äpple Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 19, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2015 Slipper jag den vidriga lingonsylten du kom med från Sverige så är jag nöjd, som var i klass med Heinz ketchup. Äkta lingonsylt ska det vara och inte fördelningen ett lingon/ett äpple Äpplonsylt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Äpplonsylt?Eller Läppsylt? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts