Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Ja, jag satt där 5 timmar igår och trivdes. Bra pratvolym på musiken och alert staff. Blir bra detta! Jag sitter kvar så jag trivs iaf. AC/DC tema just nu och det är aldrig fel. :) Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 härligt ;; tycker att vi kör på PS hoppas att Ragson kan komma och jamma där . finns det något just billigt hotel med swimming pool inom kryp avstånd ?? Med vänlig hälsning en som sitter på flyget om 5 månader suck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 härligt ;; tycker att vi kör på PS hoppas att Ragson kan komma och jamma där . finns det något just billigt hotel med swimming pool inom kryp avstånd ?? Med vänlig hälsning en som sitter på flyget om 5 månader suck Det fina med PS numera Harrys är ju det att det nu inte är en live musik bar fast med bra bakgrunds musik på normal ljud nivå.Vi satt där nästan varje dag och grundade i april, bra musik som sagt och trevlig personal med glimten i ögat.Live musik har du ju 2 barer 25m ner på soien. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Sitter kvar fortfarande! Haha! Musiken är så lågt just nu att jag hör musik från andra barer som överröstar Harrys. Frugan trivs som fan med här och även grabben trivs. Inget snack om att detta är den ultimata mötesplatsen i Pattis. Notan just nu. Helt överkomligt. Whoop! Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Nu jävla brudar dra vi loss! :) Whoop! Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 härligt ;; tycker att vi kör på PS hoppas att Ragson kan komma och jamma där . finns det något just billigt hotel med swimming pool inom kryp avstånd ?? Med vänlig hälsning en som sitter på flyget om 5 månader suck Billiga rum finns ju på plats. Har precis bokat där själv och pool betalar jag mig in, antingen på Sutus Court eller Mike shopping vilka båda ligger inom krypavstånd. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Ja, senast fastnade jag i Filippinerna med en skön böna.Nu har jag snart inga ursäkter kvar... MVH NonkiDu får väll ta dirketflyget och ge attan i att landa någonstans på vägen. Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Sitter kvar fortfarande! Haha! Musiken är så lågt just nu att jag hör musik från andra barer som överröstar Harrys. Frugan trivs som fan med här och även grabben trivs. Inget snack om att detta är den ultimata mötesplatsen i Pattis. Notan just nu. Helt överkomligt. Whoop! Skickat från min HTC M8. Hur är maten där? Lika dåliga maskinstansade hamburgare och ketchup som inte bara smakar skit utan dessutom är en riktig e-nummercocktail. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 HejsanMed all respekt för detta ställe som wUThai öser så mycket beröm över så kommer jag ändå att svänga in med hojen till NID: Det känns enkelt och otvunget och att gå och bänka sig på Harrys är ett alldeles för drastiskt steg för att jag skall finna det trivsamt. Jag vill kunna svänga in snabbt, kolla vem som är där och ta en öl och sedan dra vidare. Komma tillbaka igen och se läget då. Att gå och bänka sig vid ett bord är inte min stil iaf.NID är och förblir mitt ställe.MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 HejsanMed all respekt för detta ställe som wUThai öser så mycket beröm över så kommer jag ändå att svänga in med hojen till NID: Det känns enkelt och otvunget och att gå och bänka sig på Harrys är ett alldeles för drastiskt steg för att jag skall finna det trivsamt. Jag vill kunna svänga in snabbt, kolla vem som är där och ta en öl och sedan dra vidare. Komma tillbaka igen och se läget då. Att gå och bänka sig vid ett bord är inte min stil iaf.NID är och förblir mitt ställe.MVH Nonki Otvunget? Se vilka som är där? Drastiskt? Är du inte lite väl dramatisk nu? Harrys kan du bara gå förbi och se vilka som är där. Vill du inte sitta vid ett bord kan du sitta i baren. Men för all del vill du sitta på sunkbaren Nid så för all del. Jag kommer inte göra det i fortsättningen och garanterat fler med mig. Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Hejsan Med all respekt för detta ställe som wUThai öser så mycket beröm över så kommer jag ändå att svänga in med hojen till NID: Det känns enkelt och otvunget och att gå och bänka sig på Harrys är ett alldeles för drastiskt steg för att jag skall finna det trivsamt. Jag vill kunna svänga in snabbt, kolla vem som är där och ta en öl och sedan dra vidare. Komma tillbaka igen och se läget då. Att gå och bänka sig vid ett bord är inte min stil iaf. NID är och förblir mitt ställe. MVH Nonki Ännu en fyllekörare. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Hur är maten där? Lika dåliga maskinstansade hamburgare och ketchup som inte bara smakar skit utan dessutom är en riktig e-nummercocktail. Köket är inte öppet ännu. Blir väl om några veckor vad jag förstod. Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Hejsan Jag vill kunna svänga in snabbt, kolla vem som är där och ta en öl och sedan dra vidare.NID är och förblir mitt ställe.MVH NonkiDra vidare det måste ju vara hem för nu när Flaggan inte finns så är det ju bara NID som duger i ditt Pattaya.Du dömer ut Harrys utan att ens varit ditNä vidga vyerna lite är aldrig fel Pattaya förändras varje år och tur är väl det.//Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Ännu en fyllekörare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 härligt ;; tycker att vi kör på PS hoppas att Ragson kan komma och jamma där . finns det något just billigt hotel med swimming pool inom kryp avstånd ?? Med vänlig hälsning en som sitter på flyget om 5 månader suck Ja plats finns det om dom vill ha en Dalarna trubbis, men det är inget jag tar för givet. Pool finns det nära, sutus och Mikes som sagt, the willage hörnan/3e vägen, Diana Inn, Areca mm... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Ännu en fyllekörare. efter 3-4 stycken 8000 B fyllor (i böter) lär även Nonki promenera på sina fyllor.... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 efter 3-4 stycken 8000 B fyllor (i böter) lär även Nonki promenera på sina fyllor.... Det är så mycket kontroller i Pattaya så jag kommer nog fixa ett körkort nästa resa. Tråkiga med kontrollerna är att dom stoppar uteslutande falanger med hjälm och även utan. Inte en gång jag sett en thai blivit stoppad ännu och dom flesta thai kör utan hjälm. Tråkigt när inte lagen gäller alla. Jag blev också stoppad med hjälm på mig men dom släppte iväg mig när dom såg att grabben satt bakom mig, det var vad dom sa iaf. Själv tror jag att min Gopro fick dom att ändra sig. :) Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 (ändrad) Det är så mycket kontroller i Pattaya så jag kommer nog fixa ett körkort nästa resa. Tråkiga med kontrollerna är att dom stoppar uteslutande falanger med hjälm och även utan. Inte en gång jag sett en thai blivit stoppad ännu och dom flesta thai kör utan hjälm. Tråkigt när inte lagen gäller alla. Jag blev också stoppad med hjälm på mig men dom släppte iväg mig när dom såg att grabben satt bakom mig, det var vad dom sa iaf. Själv tror jag att min Gopro fick dom att ändra sig. Skickat från min HTC M8. Man ser den monterad på allt fler hjälmar i Pattis och inte bara på faranghjälmarna. Kanske ett sätt att slippa bli stoppad så ofta och rota fram alla papper. Ändrades Augusti 9, 2015 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Det är så mycket kontroller i Pattaya så jag kommer nog fixa ett körkort nästa resa. Tråkiga med kontrollerna är att dom stoppar uteslutande falanger med hjälm och även utan. Inte en gång jag sett en thai blivit stoppad ännu och dom flesta thai kör utan hjälm. Tråkigt när inte lagen gäller alla. Jag blev också stoppad med hjälm på mig men dom släppte iväg mig när dom såg att grabben satt bakom mig, det var vad dom sa iaf. Själv tror jag att min Gopro fick dom att ändra sig. Skickat från min HTC M8. Håller inte med där...har vart i Pattaya några dagar och sett flera kontroller.Vid samtliga så var det endast thaiare som stog och skämdes.Vid 3an/Tai står dom och tar vänstersvängare, sett dom flera gånger varje dag. Så varning för det! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Håller inte med där...har vart i Pattaya några dagar och sett flera kontroller.Vid samtliga så var det endast thaiare som stog och skämdes.Vid 3an/Tai står dom och tar vänstersvängare, sett dom flera gånger varje dag. Så varning för det! Du behöver inte hålla med. Mina reflektioner är på 2:an och beach road. Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 För att återgå till topic. Så sitter jag på Harrys igen. Sista kvällen i Pattis för denna gången. En öl sen fotmassage på Eden den tillbaka hit misstänker jag. :) Vad är Nid nu när vi har Harrys!? :) Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Såja massagen avklarad. Nu har jag bänkat mig på Harrys igen. Här blir jag ett gäng timmar.. Frugan ska till frillan så det blir kanon detta! :) Whoop! Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Såja massagen avklarad. Nu har jag bänkat mig på Harrys igen. Här blir jag ett gäng timmar.. Frugan ska till frillan så det blir kanon detta! :) Whoop! Skickat från min HTC M8. Hm ingen fruga med dig, men en rosa fjolldricka på bordet ;) Har inte följt detta på slutet, men var ligger detta ställe? Är det en Harrys copy, eller äkta? Har de även sälskapsdamer där, lite roligt att tjata med om inte annat? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Hm ingen fruga med dig, men en rosa fjolldricka på bordet Det är nog en sån däringa chaser eller vad det kallas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 Hm ingen fruga med dig, men en rosa fjolldricka på bordet ;) Har inte följt detta på slutet, men var ligger detta ställe? Är det en Harrys copy, eller äkta? Har de även sälskapsdamer där, lite roligt att tjata med om inte annat? Hehe.. Frugans spy som hon drack upp innan frillan. Nej, det blir inga damer här grabben och jag bara. Brudar finns här som servera och håller en sällskap. Harry kopia eller inte.. Inte en jävla aning? Kolla på Harryspattaya. com deras hemsida. Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu