Guest Fredman Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 (ändrad) Ja fy fan för att slå sig för bröstet och säga att jag vann när man inte var bäst. Tänk er ett 100 m lopp där en del springer 100 m och andra 80 m, patetiskt om du frågar mig. Ändrades Juli 5, 2015 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 (ändrad) Ja för mig får ni mötas vad ni vill ,jag tillbringar mindre och mindre tid i Pattaya och håller mig mest runt soi Diana och lk metro och nog stöter man väl på lite kändisar där då och då Ändrades Juli 5, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Ja fy fan för att slå sig för bröstet och säga att jag vann när man inte var bäst. Tänk er ett 100 m lopp där en del springer 100 m och andra 80 m, patetiskt om du frågar mig. Instämmer till 100% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Ja för mig får ni mötas vad ni vill ,jag tillbringar mindre och mindre tid i Pattaya och håller mig mest runt soi Diana och lk metro och nog stöter man väl på lite kändisar där då och då Tycker man oftast springer på dig på Two Lions Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Tycker man oftast springer på dig på Two Lions Efter vi avtalat tid att mötas där hi hi [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Efter vi avtalat tid att mötas där hi hi [emoji1] Japp, en utmärkt mötesplats lördagar med god mat och trav Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Efter vi avtalat tid att mötas där hi hi [emoji1] många cigg pauser vart det.;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 många cigg pauser vart det.;-) ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 pp ? mellan v-75 loppen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 mellan v-75 loppen. Ja det är ju en evighet mellan loppen ha ha [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 6, 2015 Dela Inlagd Juli 6, 2015 Ja fy fan för att slå sig för bröstet och säga att jag vann när man inte var bäst. Tänk er ett 100 m lopp där en del springer 100 m och andra 80 m, patetiskt om du frågar mig.Jag tycker du verkar vara ganska patetisk om du frågar mig Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 Va och åt lunch på Dania häromdan.gemytligt ställe, helt okay mat, men det är okay att röka inne på stället, ett stort minus..När jag äter vill jag inte ha rökare i min närhet.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 Va och åt lunch på Dania häromdan. gemytligt ställe, helt okay mat, men det är okay att röka inne på stället, ett stort minus.. När jag äter vill jag inte ha rökare i min närhet.. Rock on! Får man inte röka medans man dricker öl, kan man ju lika gärna stanna hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 Får man inte röka medans man dricker öl, kan man ju lika gärna stanna hemma. då får du väl stanna hemma då. rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 Va och åt lunch på Dania häromdan. gemytligt ställe, helt okay mat, men det är okay att röka inne på stället, ett stort minus.. När jag äter vill jag inte ha rökare i min närhet.. Rock on! Se det från den positiva sidan, du slapp ju golfare i alla fall. Dom är mycket värre än rökare, ryssar och engelsmän tillsammans, det har jag lärt mig på MPR. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 (ändrad) Se det från den positiva sidan, du slapp ju golfare i alla fall. Dom är mycket värre än rökare, ryssar och engelsmän tillsammans, det har jag lärt mig på MPR. Fritz.. Ja, dessa jävla golfare.. Att dom överhuvudtaget släpps in i landet, är en gåta. rock on! Ändrades Juli 7, 2015 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 Får man inte röka medans man dricker öl, kan man ju lika gärna stanna hemma. Jag varken röker eller snusar i vanliga fall men när jag dricker öl i Pattaya då f*n vill jag sitta bredvid någon som röker som en skorsten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 Ja, dessa jävla golfare.. Att dom överhuvudtaget släpps in i landet, är en gåta. rock on! Måste vara Taxens fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 Har gått förbi NID bär några kvällar i följd, och NID är den enda av barerna där som är helt tom på folk, så den lär inte överleva länge. Varierar ju lite Hur många som finns på barerna, men som sagt helt tomt på NID. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 Blir det omröstning om ny mötesplats, så lägger jag min röst på PS apartment.Jag tog en leverpastejmacka på Dania häromdagen, och blev inte imponerad.Rummen är säkert bra, och annan mat också, kanskeDet finns ännu inget att äta på PS, men det kanske kommer. Blir nån hungrig, så kan manta mat från restaurangen rakt över gatan. Jag har suttit och tagit frukost på PS då och då i bramånga år, och tycker det är en alldeles utmärkt utkiksplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 Har försökt hitta PS, men jag fattar inte riktigt var det ligger? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 (ändrad) Har försökt hitta PS, men jag fattar inte riktigt var det ligger? När du svänger ner på Soi Diana från Soi Buakhao så ser du PS Apartment på höger sida, strax efter parkeringen till Hotel Metropole. Fritz.. Ändrades Juli 13, 2015 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 (ändrad) Jag tycker du verkar vara ganska patetisk om du frågar mig Jag kallar ett fenomen för patetiskt och då hoppar du på mig och kallar mig patetiskt. Har du några problem med mig så skicka ett PM. Ändrades Juli 13, 2015 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 46 sidor då bör väl alla vara enade, för det blir väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 14, 2015 Dela Inlagd Juli 14, 2015 Jag kallar ett fenomen för patetiskt och då hoppar du på mig och kallar mig patetiskt. Har du några problem med mig så skicka ett PM. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu