Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 De var då ett jävla gnäll på golfare då. Jag har lärt känna ganska många golfare i Pattaya och ett gäng som återkommande spelar med fd Stures och Scandalic. Av naturliga skäl pratas det en del om det gemensamma intresset i denna grupp men det är långtifrån bara golf som snackas. Det är i mitt tycke ett ganska roligt gäng med många väldigt olika individer men med ett gemensamt intresse. Den gemenskapen provocerar uppenbarligen många icke golfare det märks inte minst på inläggen i denna tråd. Jo ni är säkert ett roligt gäng ,men jag känner mig jävligt utanför i dom gängen ,däremot en och en är ni ,dom flesta rtrevliga,man blir behandlad som luft Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 (ändrad) De var då ett jävla gnäll på golfare då. Jag har lärt känna ganska många golfare i Pattaya och ett gäng som återkommande spelar med fd Stures och Scandalic. Av naturliga skäl pratas det en del om det gemensamma intresset i denna grupp men det är långtifrån bara golf som snackas. Det är i mitt tycke ett ganska roligt gäng med många väldigt olika individer men med ett gemensamt intresse. Den gemenskapen provocerar uppenbarligen många icke golfare det märks inte minst på inläggen i denna tråd. Jo på tal om Sture han hälsa aldrig på högsäsong ,på lågsäsong då fick man kungligt mottagande Ändrades Juli 5, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Man är väl lyckligt lottad som inte har så många mötesplatser att välja på. Blir genast enklare känns det som. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Jo ni är säkert ett roligt gäng ,men jag känner mig jävligt utanför i dom gängen ,däremot en och en är ni ,dom flesta rtrevliga,man blir behandlad som luft Men i Udon och Rayong där är golfarna hur trevliga som helst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Tycker att Exodus är den bästa Trash metal gruppen! Gary Holt spelar med Slayer nu också tror jag. Kommer nog att låta grymt bra! Jobbar? Vad är det? Stämmer att Gary lirar med Slayer. En riktigt grym gitarrist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Veckans tips blir Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Veckans tips blir Phuket En 50 lapp på Bangkok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 MPR får helt enkelt öppna egen bar, precis som Thaivisa gjort i Bangkok, vi lägger ansvaret på forumägarna helt enkelt . "Maipenrai Sweden bar". Nära Soi Diana, billig öl, utrymme för stångdans, minst ett stenbord, . Kanske till och med ett bord i ena hörnet för golfare. Senaste MPR-inläggen kan rulla förbi på storbild. Största problemet torde bli att enas om vilken ketchup som ska tillhandahållas till barmenyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 MPR får helt enkelt öppna egen bar, precis som Thaivisa gjort i Bangkok, vi lägger ansvaret på forumägarna helt enkelt . "Maipenrai Sweden bar". Nära Soi Diana, billig öl, utrymme för stångdans, minst ett stenbord, . Kanske till och med ett bord i ena hörnet för golfare. Senaste MPR-inläggen kan rulla förbi på storbild. Största problemet torde bli att enas om vilken ketchup som ska tillhandahållas till barmenyn. Ha ha.Det var dagens bästa.Såja, då var det problemet ur världen.Nog med förslag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 MPR får helt enkelt öppna egen bar, precis som Thaivisa gjort i Bangkok, vi lägger ansvaret på forumägarna helt enkelt . "Maipenrai Sweden bar". Nära Soi Diana, billig öl, utrymme för stångdans, minst ett stenbord, . Kanske till och med ett bord i ena hörnet för golfare. Senaste MPR-inläggen kan rulla förbi på storbild. Största problemet torde bli att enas om vilken ketchup som ska tillhandahållas till barmenyn. Heinz. Så, då var sista problemet avklarat. Nu gäller det bara att flytta Pattaya till Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Heinz. Så, då var sista problemet avklarat. Nu gäller det bara att flytta Pattaya till Phuket Nja. så enkelt är det inte.Vi vet inte huruvida potatisen ska vara skalad eller oskalad ännu. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 MPR får helt enkelt öppna egen bar, precis som Thaivisa gjort i Bangkok, vi lägger ansvaret på forumägarna helt enkelt . "Maipenrai Sweden bar". Nära Soi Diana, billig öl, utrymme för stångdans, minst ett stenbord, . Kanske till och med ett bord i ena hörnet för golfare. Senaste MPR-inläggen kan rulla förbi på storbild. Största problemet torde bli att enas om vilken ketchup som ska tillhandahållas till barmenyn. Hade varit bra om det gick att betala med ICA-kortet. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Nja. så enkelt är det inte.Vi vet inte huruvida potatisen ska vara skalad eller oskalad ännu. Så sant så, jag glömde det där med potatisen. Man kan i och för sig lösa både potatis - och ketchupproblemet genom att enbart servera thaislafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Nja. så enkelt är det inte.Vi vet inte huruvida potatisen ska vara skalad eller oskalad ännu. Vi äter golfbollar, så är problemet med golfare och potatis borta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Sedan undrar jag om baren kommer att servera svenskt kaffe PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Sedan undrar jag om baren kommer att servera svenskt kaffe Javissst! och kanelbullar o princesstårta o dammsugare! Måste väl finns äkta svenk alkohol som pripps blå och explorer också?? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Javissst! och kanelbullar o princesstårta o dammsugare! Måste väl finns äkta svenk alkohol som pripps blå och explorer också?? Japp.För vi har ju en svensk trubadur också. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 MPR får helt enkelt öppna egen bar, precis som Thaivisa gjort i Bangkok, vi lägger ansvaret på forumägarna helt enkelt . "Maipenrai Sweden bar". Nära Soi Diana, billig öl, utrymme för stångdans, minst ett stenbord, . Kanske till och med ett bord i ena hörnet för golfare. Senaste MPR-inläggen kan rulla förbi på storbild. Största problemet torde bli att enas om vilken ketchup som ska tillhandahållas till barmenyn. Nog med förslag! Vi kräver att P3 startar en bar på soi Diana, Ketchup? Eftersom inte Felix passar alla föreslår jag ICAs med lite mindre socker och salt, en riktigt bra ketchup! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Sedan undrar jag om baren kommer att servera svenskt kaffe Äkta svenskt bryggkaffe, nått annat kommer inte på tal! Inga såna däringa moderna kaffedrinkar typ Cappuccino. Med tanke på överrepresentationen av Gävlebor på forumet så måste det bli Gevalia. Några paket Zoega i reserv kanske, för att hålla skåningarna på bra humör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Äkta svenskt bryggkaffe, nått annat kommer inte på tal! Inga såna däringa moderna kaffedrinkar typ Cappuccino. Med tanke på överrepresentationen av Gävlebor på forumet så måste det bli Gevalia. Några paket Zoega i reserv kanske, för att hålla skåningarna på bra humör. Härligt.Du har verkligen förstått det här.Detta är oerhört viktiga ingredienser på en resa. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Tycker att Hilton eller Hard Rock cafe kunde vara en bra träffpunkt! Lite still och klass kan man väl förvänta sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Tycker att Hilton eller Hard Rock cafe kunde vara en bra träffpunkt! Lite still och klass kan man väl förvänta sig. Låter väl ok, hur långt är det till soi Diana från de båda? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Låter väl ok, hur långt är det till soi Diana från de båda? MVH Tommy Vet ej detta då min kunskap av Pattaya är ringa men bara att vänta så kommer någon expert att förklara för oss! In i minsta detalj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Tycker att Hilton eller Hard Rock cafe kunde vara en bra träffpunkt! Lite still och klass kan man väl förvänta sig. Sorry fel forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Sorry fel forum Kanske det men man kan ju alltid hoppas o drömma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu