Khonis Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Och så är där ingen Då får man hosta upp några bathingar och åka någon annanstans eller gå. Hur svårt kan det vara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Då får man hosta upp några bathingar och åka någon annanstans eller gå. Hur svårt kan det vara? Då drar jag till Kåres Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Då drar jag till Kåres Bra val Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Varför inte King Kong bar på Soi6? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Det är mycket mera än så. Att jag är i Pattaya. Annars blir det svårt med Tandläkaren mm. Kan ni inte ha träffarna hos tandläkaren då? Det passar väl utmärkt. Kanske dom har lustgas och bedövningsmedel som kan höja stämningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Jag checkade ut i morse från R-con och drog till Dania föratt käka frukost, som nu är avklarad och jag säger att den som väljer ett annat hotell i samma prisklass, får skylla sej själv. Allt är bara kvalitet och hur bra som helst. Jag kan bekräfta att de har bilparkering på baksidan. Kan också påpeka att Bahttaxi trafikerar ständigt Soi Bukhaw i båda riktningarna och följaktligen passera de Dania med korta mellanrum. Kan ni kolla om dom har månaddhyra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Kan ni kolla om dom har månaddhyra? Fråga dem! E-mail: hoteldania@gmail.com http://hoteldaniapattaya.com/ Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Fråga dem! E-mail: hoteldania@gmail.com http://hoteldaniapattaya.com/ Varför det när jag har kompisar på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Nu skiter jag i vilken bar det blir bara det är klart till nov för då kommer Birger mer och kollar hur det är Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Nu skiter jag i vilken bar det blir bara det är klart till nov för då kommer Birger ner och kollar hur det är Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 (ändrad) Varför inte King Kong bar på Soi6? Rock on! Där har jag spelat in... Samlade alla damer på insidan och dom fick "köra" på min nya Pattayalåt. Det blev rätt ok faktiskt, men svårt att regissera dom haha. Bra bar tycker jag! Ändrades Juli 1, 2015 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Varför inte King Kong bar på Soi6? Rock on! Vet inte om man ska erkänna allt men på min andra kväll på min första resa till Thailand för många år sedan tog mina polare med mig till King Kong. Blev bjuden av dessa herrar på en omgång med två tjugoåringar från detta ställe. Slutade med att jag vaknade på Green Hotel Soi 9 med en på varje arm. Oxså ett sätt att bli välkommnad till The Land of Smile! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Jag tar rygg på Jive för då händer de alltid nått skoj Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Kan ni kolla om dom har månaddhyra? Ja, de har månadshyra med 10% rabatt på ordinarie rumspriser. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 (ändrad) Jag tror det blir lättare/naturligare att bara lägga en träff på något bra ställe, sen får man väl se om det "träffade" ( det var ju så Nonki gjorde när vi fick NID bar) Jag tror det blir omöjligt att rösta fram, vi är alla väldigt olika och vi är olika åldersgrupper, men får vi en ny naturlig samlingsplats så kommer "alla" att kika in Ändrades Juli 1, 2015 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Vet inte om man ska erkänna allt men på min andra kväll på min första resa till Thailand för många år sedan tog mina polare med mig till King Kong. Blev bjuden av dessa herrar på en omgång med två tjugoåringar från detta ställe. Slutade med att jag vaknade på Green Hotel Soi 9 med en på varje arm. Oxså ett sätt att bli välkommnad till The Land of Smile! Var på King Kong (den på Soi 6) för ett par år sedan... Ett par svenska killar satt där och åt spagetti... Ägaren kom in och frågade om vi ville prova hans bolognese... Damerna var kanske samma tjejer som Thomas nämner... Tror stället tappat en del av sin "charm"? Men 2st 22-åringar... undrar om man kan växla in sin 44-åring mot ett sånt par??? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Var på King Kong (den på Soi 6) för ett par år sedan... Ett par svenska killar satt där och åt spagetti... Ägaren kom in och frågade om vi ville prova hans bolognese... Damerna var kanske samma tjejer som Thomas nämner... Tror stället tappat en del av sin "charm"? Men 2st 22-åringar... undrar om man kan växla in sin 44-åring mot ett sånt par??? MVH Tommy Vid mina stop. Första 12 år sedan. Och några senare. Serverades ingen mat [emoji15] Har jag missat något? [emoji4] Skickat från min Samsung Galaxy S6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Var på King Kong (den på Soi 6) för ett par år sedan... Ett par svenska killar satt där och åt spagetti... Ägaren kom in och frågade om vi ville prova hans bolognese... Damerna var kanske samma tjejer som Thomas nämner... Tror stället tappat en del av sin "charm"? Men 2st 22-åringar... undrar om man kan växla in sin 44-åring mot ett sånt par??? MVH Tommy Tja, Mycket ska man höra innan öronen trillar av. De åt alltså spagetti på KingKong, mycket har jag gjort där, men att komma på att äta en bolognese är nog det mest oväntade man kan göra där... Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Det finns inga långa gångavstånd i Pattaya då det kryllar av Bathbussar och MC Taxi “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Det finns inga långa gångavstånd i Pattaya då det kryllar av Bathbussar och MC Taxi Ha,ha... Sådana som oss på MC Taxi, ja då blir det bakhjuls åka av, med chauffören utan sittplats... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Det finns inga långa gångavstånd i Pattaya då det kryllar av Bathbussar och MC Taxi Blir ett gångavstånd kortare bara för att det finns Bathbuss och taxi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Blir ett gångavstånd kortare bara för att det finns Bathbuss och taxi? Jäpp för att du sliper gå “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Ha,ha... Sådana som oss på MC Taxi, ja då blir det bakhjuls åka av, med chauffören utan sittplats... Mvh. borje222 Händer att jag åker ibland både i bkk och Pattaya och jag är ju inte liten precis [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 (ändrad) Tja, Mycket ska man höra innan öronen trillar av. De åt alltså spagetti på KingKong, mycket har jag gjort där, men att komma på att äta en bolognese är nog det mest oväntade man kan göra där... Puss Erkki Tja hur skall man säga? Vi blev besvikna, det var lite annorlunda än vad vi hoppats på, fast resten av soien funkade! Nån som vet om King Kong ens finns längre? Det var en trött barägare vi såg den kvällen... MVVH Tommy Ändrades Juli 1, 2015 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Nu skiter jag i vilken bar det blir bara det är klart till nov för då kommer Birger mer och kollar hur det är Och duschar gör vi på sexan som vanligt ;-) Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu