lellexp Inlagd November 14, 2015 Dela Inlagd November 14, 2015 “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd November 14, 2015 Dela Inlagd November 14, 2015 Vad är grejen med Hooters? Funderar på detsamma. Som om lättklädda damer och mat skulle var en bristvara i fiskebyn. Kör de med korttidsrum också? https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 14, 2015 Dela Inlagd November 14, 2015 Hooters har i alla fall en sak som fattas i Sydostasien, nämligen bra service och lite "split vision"... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2015 Dela Inlagd November 14, 2015 En tillflyktsort för män med kramdjur som bland annat gillar att smygfotografera rumpor och tuttar. Har dom flygplansmat på dessa platser också.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 14, 2015 Dela Inlagd November 14, 2015 Funderar på detsamma. Som om lättklädda damer och mat skulle var en bristvara i fiskebyn. Kör de med korttidsrum också? Hooters är väl enda stället brudarna behåller bh:n på ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 14, 2015 Dela Inlagd November 14, 2015 Hooters rykte riskerar att fåsig en törn nu när dom öppnar i Pattis. Plötsligt går det att lösa ut Hooters damer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Ja är världen utan tuttar på hooters baren nu så vet i tusan... Var det inte bättre förr? Ju förr, desto bättre? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 (ändrad) Nu jävlar går det undan på Hootersbygget. 70 damer kommer att anställas, enligt vakthavande på stället. Här kommer det att avnjutas Chicken Wings, och brännas av fotoblixtar när och om jag släpps lös därinne. Ändrades December 2, 2015 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Då får ni hålla koll på L64 Han lär nog dyka upp vid invigningen Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Några bilder från i morse. Arbetet ser ut att ha påbörjats. Det blir inga chicken wings före i december, det får bli KFC till dess. härligt att jag är här ska på invinings festen å knäppa lamaien på näsan 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Då får ni hålla koll på L64 Han lär nog dyka upp vid invigningen möjligt men jag ska stå först i kön När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 En vanlig sportsbar med goda kycklingvingar. å med full pumppade damer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Stombesiktningen avklarad. Det finns ganska mycket att orda om denna besiktning, för att inte tala om tidsplan och planering. Därför ber jag att få återkomma efter förmiddagsvilan som tar plats här och nu. Naturligtvis i "Tunga Gruppen". är det någon som vet datumet på invignigen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Då vi vet var L64 kommer vara i Augusti augusti jag läste om december fan nu tappa jag fler hår säg att de är iidecember så jag kann ta det lungt e När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 är det någon som vet datumet på invignigen Gick förbi Hooters bygge nyss. Inte en chans att de blir klara för invigning detta år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 En morgonbild av baksidan av Hootersbygget det jobbas 24/7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Jag åkte bil förbi igår eftermiddag och noterade att skylten med varunamnet kommit på plats. Undrar om Hooters öppnar enligt ryktet som går, på nyårsafton? "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Det bör L64 veta om Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Enligt Hooters Pattaya egen FB-sida slår man upp dörrarna på nyårsafton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Då får ni hålla koll på L64Han lär nog dyka upp vid invigningenhan är ju i zansibar så det är nog lungt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Enligt Hooters Pattaya egen FB-sida slår man upp dörrarna på nyårsafton å då står jag å kurre först i kön 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Jag åkte bil förbi igår eftermiddag och noterade att skylten med varunamnet kommit på plats. Undrar om Hooters öppnar enligt ryktet som går, på nyårsafton? vi får la stå och häcka om inte de öppnar tar vi bakdörra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 En morgonbild av baksidan av Hootersbygget det jobbas 24/7 Skit samma om taket är färdigt bara brudarna fixar drycker å till tug När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 (ändrad) Här fanns detaljerna. Clion, 2500 THB för en Absolut vodka med mixers, som hittat? Ändrades December 28, 2015 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu