Pingislover Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 09:47, skrev Kenneth4618: 470 för några reker och 170 för en halvliter bira Nääääääää då köper jag biran på 7/11 och rekerna hos strandförsäljarna och placerar mig med en kikare på strandpromenaden mitt emot 170 för en bira är inte speciellt dyrt, jag skulle tro att dom flesta Gogon på Walking ligger där, och discona ligger nog runt 200 baht, däremot räkorna, dom var inte billiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 10:23, skrev Pingislover: 170 för en bira är inte speciellt dyrt, jag skulle tro att dom flesta Gogon på Walking ligger där, och discona ligger nog runt 200 baht, däremot räkorna, dom var inte billiga Det brukar vara en pint, då känns det något billigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 10:23, skrev Pingislover: 170 för en bira är inte speciellt dyrt, jag skulle tro att dom flesta Gogon på Walking ligger där, och discona ligger nog runt 200 baht, däremot räkorna, dom var inte billiga 50-55 Baht betala jag förra vintern på walking street för en bira på gogo barerna står ju inkastare med stora skyltar hela vägen ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 10:43, skrev Sam sip sam: 50-55 Baht betala jag förra vintern på walking street för en bira på gogo barerna står ju inkastare med stora skyltar hela vägen ner Jo men då får du en 33 cl "vem vet vad öl" som brukar vara fadd i smaken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 00:16, skrev clion: Klockan 3 var jag där och reka klockan 4 var det öppning det blev ett barbesök och lite strand innan timmen var slagen Buriramdam som serverade Snåljåparna Först i kön Smet in innan öppningen blev vänligt tillsagd att om 45 minuter var det öppnings dags Det här blir nog bra Välfyllt på beachen Bra sandlåda för de minsta Äntligen dags Å ingen L64 i sikte Svar till de som undrar vad som är speciellt med Hooters .Vrålsnygga tjejer helt enkelt Lite blyga och nervösa var de allt men det gick över fort Gillar snygga stjärtar och långt svart hår så de blir en del såna foton Var ju lite inkörnings problem ,Men det löste sig säkert till slut Strid ström med folk Sötnos Fick ta det billigaste 470 bath för rekera ok goa va de och 170 bath för en halvliter öl lite för dyrt ok nån gång kan det ju bli Tydligen bossen för damerna till vänster Några influgna experter Nice Clion... Fortsätt med dina expeditioner med öga för det vackra och intressanta /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 09:54, skrev Kim: Du är kung, Clion. Nä det är du .Därför köppte jag sonyn 850dslr som vi har Saknar resereportage eller era händelser typ badandet på sommaren mm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 11:48, skrev Enis: Nice Clion... Fortsätt med dina expeditioner med öga för det vackra och intressanta /Enis Tack Enis du är grymm på det också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 Har svårt att tänka mig att någon går in på stället om det inte är extremt god mat och grym service. I stort sett hela Pattaya vimlar ju av unga snygga tjejer (barfee) så jag tror att Hooters får det svårt här. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 12:09, skrev uptoyou: Har svårt att tänka mig att någon går in på stället om det inte är extremt god mat och grym service. I stort sett hela Pattaya vimlar ju av unga snygga tjejer (barfee) så jag tror att Hooters får det svårt här. Ibland kan det ju vara skönt att gå in på ett ställe utan tjat om ladydrinkar och go loom you. Och ändå kunna vila ögonen på något snyggt. Fast bara ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 12:09, skrev uptoyou: Har svårt att tänka mig att någon går in på stället om det inte är extremt god mat och grym service. I stort sett hela Pattaya vimlar ju av unga snygga tjejer (barfee) så jag tror att Hooters får det svårt här. Det finns mer än "snåla" sexturister i Pattaya så dom har säkert gjort än marknadsanalys och det finns ju gott om lyxhotell i Pattaya ,Hilton,hard rock,dusit mfl och för dom gästerna är nog inga problem att hosta upp 170 baht för en bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 (ändrad) On 2016-01-01 at 12:34, skrev Sam sip sam: Det finns mer än "snåla" sexturister i Pattaya så dom har säkert gjort än marknadsanalys och det finns ju gott om lyxhotell i Pattaya ,Hilton,hard rock,dusit mfl och för dom gästerna är nog inga problem att hosta upp 170 baht för en bira Absolut, håller med. Men sen kan man inte få damen med sig hem som man spanat in. Iofs, allt går att lösa med rätt summa pengar. Ändrades Januari 1, 2016 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Somwang Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 Jag älskar citat m bilder Skickat från min D6503 via Tapatalk 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 13:09, skrev Somwang: Jag älskar citat m bilder Skickat från min D6503 via Tapatalk ????? Full eller dum på riktigt? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 12:42, skrev uptoyou: Absolut, håller med. Men sen kan man inte få damen med sig hem som man spanat in. Iofs, allt går att lösa med rätt summa pengar. Kålle, gift med Ulla på posten och ute med frugan på semester får nog snällt foga sig i att titta lite och smådregla lite i smyg. Desamma för mig när jag är ute med thaifrun, vill jag behålla paketet får jag titta försiktigt. Alla får inte gå lös och lediga hur dom vill. Hooters har nog sin krets likväl som gogo-barerna sin. En del som är lösa och lediga får väl gå på Hooters först, titta och drömma. Sedan gå på gogobar och lösa ut någon rugguggla om trycket blir för högt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 12:42, skrev uptoyou: Absolut, håller med. Men sen kan man inte få damen med sig hem som man spanat in. Iofs, allt går att lösa med rätt summa pengar. om man går dit med sin sambo tex? Kanske bättre på lokalapizzerian i Kävlinge. Mårtensgatan tex Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 13:12, skrev uptoyou: ????? Full eller dum på riktigt? Ställer du frågan till dig själv eller??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 JAHA Då har det blivit av till slut lamajjen är akterseglad Pattaya har en ny hooters KUNG bra jobbat clirre .Och för jvla snygga tjejer dessutom Ps fixar du numret till Jessica så blir det 3 bira till dig Med vänlig hälsning 6 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Somwang Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 00:16, skrev clion: Klockan 3 var jag där och reka klockan 4 var det öppning det blev ett barbesök och lite strand innan timmen var slagenBuriramdam som serverade Snåljåparna Först i kön Smet in innan öppningen blev vänligt tillsagd att om 45 minuter var det öppnings dags Det här blir nog bra Välfyllt på beachen Bra sandlåda för de minsta Äntligen dags Å ingen L64 i sikte Svar till de som undrar vad som är speciellt med Hooters .Vrålsnygga tjejer helt enkelt Lite blyga och nervösa var de allt men det gick över fort Gillar snygga stjärtar och långt svart hår så de blir en del såna foton Var ju lite inkörnings problem ,Men det löste sig säkert till slut Strid ström med folk Sötnos Fick ta det billigaste 470 bath för rekera ok goa va de och 170 bath för en halvliter öl lite för dyrt ok nån gång kan det ju bli Tydligen bossen för damerna till vänster Några influgna experter Ok up to you. Full som faan.. Skickat från min GT-P5100 via Tapatalk 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 Fina bilder Clion. En dag kanske jag kan slita mig loss ett par timmar från familjebojor och flukta lite i Pattaya. Det har inte varit tillfälle än och titta är inte farligt? Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 1, 2016 Dela Inlagd Januari 1, 2016 On 2016-01-01 at 14:05, skrev soi covboy: JAHA Då har det blivit av till slut lamajjen är akterseglad Pattaya har en ny hooters KUNG bra jobbat clirre .Och för jvla snygga tjejer dessutom Ps fixar du numret till Jessica så blir det 3 bira till dig Med vänlig hälsning 6 kvar +66666666 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Januari 2, 2016 Dela Inlagd Januari 2, 2016 On 2016-01-01 at 12:17, skrev rolba: Ibland kan det ju vara skönt att gå in på ett ställe utan tjat om ladydrinkar och go loom you. Och ändå kunna vila ögonen på något snyggt.Fast bara ibland. Håller absolut med, kan bli tjötigt med klängandet ibland och jag kan nog tänka mig att mysa på hooters nån gång men man lär ju grunda bra innan och sippa länge på den där ölen och ha en liten samsong i fickan. Tror hooters koncept funkar bra men bara i högsäsong. Snygga brudar finns det överallt men inte så många på samma ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Januari 2, 2016 Dela Inlagd Januari 2, 2016 (ändrad) On 2016-01-02 at 04:18, skrev Benjamas: +Snygga brudar finns det överallt men inte så många på samma ställe.Jag var på Central Festival Pattaya , nedre planet, och åt lunch idag, lördag.Det fanns hundratals snygga thaitjejer som sprang runt där, så ni som tycker det är tillräckligt att titta, gå dit.Har aldrig i mitt liv sett så många snygga tjejer som i Central Festival under två timmar.En flaska Carlsberg öl till maten kostade 80 Baht. Jag åt grillad laxfile med ris och grönsaker pluss en liten skål soppa till lunch ,190 Baht. Ändrades Januari 2, 2016 av ArneMorales a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 2, 2016 Dela Inlagd Januari 2, 2016 Det är ju inte långt till Beer Garden och där slipper man också tjat från barbrudar. Hygglig mat och dryck till hyggliga priser. Hur det är med snyggingar är väl mer varierande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 2, 2016 Dela Inlagd Januari 2, 2016 On 2016-01-02 at 08:33, skrev ArneMorales: Jag var på Central Festival Pattaya , nedre planet, och åt lunch idag, lördag.Det fanns hundratals snygga thaitjejer som sprang runt där, så ni som tycker det är tillräckligt att titta, gå dit.En flaska Carlsberg öl till maten kostade 80 Baht. Jag åt grillad laxfile med ris och grönsaker pluss en liten skål soppa till lunch ,190 Baht.Helt ok mat på den food courten.Tyvärr alldeles för mycket ryssar som trängs och bökar vid de olika stationerna. Så det blir inte för ofta man intar maten där. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Januari 2, 2016 Dela Inlagd Januari 2, 2016 On 2016-01-02 at 08:33, skrev ArneMorales: Jag var på Central Festival Pattaya , nedre planet, och åt lunch idag, lördag.Det fanns hundratals snygga thaitjejer som sprang runt där, så ni som tycker det är tillräckligt att titta, gå dit.Har aldrig i mitt liv sett så många snygga tjejer som i Central Festival under två timmar.En flaska Carlsberg öl till maten kostade 80 Baht. Jag åt grillad laxfile med ris och grönsaker pluss en liten skål soppa till lunch ,190 Baht.Och alla snyggingar hade stora tuttar och var lika lättklädda som brudarna på hooters? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu