Jump to content
IGNORERAD

VM Fotboll Damer 2015


S m i l e 1

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • UglyFarang

    9

  • Benriach

    6

  • S m i l e 1

    6

  • Baa

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

S m i l e 1

Sv. Spel har varit generosa och hojt oddset pa Norskorna fran 0 i odds till 1.01

Men troligt resultat typ tennis 6-1 om nu Thaitjejerna kan sparka/nicka bollen i kassen.

Puman

Link to comment
Dela på andra sajter

S m i l e 1

Mitt spel pa +5.5 till Thai kanske kanske. . . .

Puman

Japp

Puman

post-11234-0-27719800-1433704595_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales

Bild av thailändska truppen mot Norge

post-9249-0-17405600-1433988125.jpg

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

Bild av thailändska truppen mot Norge

 

Här är det Norska laget;    :P

 

post-8930-0-10234300-1433989416.jpg

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Borde kanske börja kolla på fotboll i alla fall, de två senaste inläggen såg ju inbjudande ut på nåt sätt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Bild av thailändska truppen mot Norge

 

 

Nu gillar ju även jag att beskåda dessa vackra flickor med minimal klädsel i normala fall,men att sammankoppla det men en av världens fem största sporter kopplat till antalet utövare som ju damfotbollen är, tycker jag ligger på gränsen till det osmakliga och tolkar det inte ens som ironi.Nu tycker kanske en del att jag beter mig som en kärring,men det tar jag gärna och man kan ju även scrolla tycker kanske en del men se det vill jag inte.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Bild av thailändska truppen mot Norge

 

 

 

Om det Thailändska laget hade tre gånger fler spelare än vad det Norska laget hade, så måste Thailändskorna ha vunnit stort!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahah, Thailand Leder faktiskt just nu med 2-1 mot Elfenbenskusten :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahah, Thailand Leder faktiskt just nu med 2-1 mot Elfenbenskusten :)

Det gick ju bra det där.

Elfenbenskusten - Thailand 2-3 :good:

Tyvärr lyckades norska damerna få 1-1 mot Tyskland så det ser mörkt ut nu.

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick ju bra det där.

Elfenbenskusten - Thailand 2-3 :good:

Tyvärr lyckades norska damerna få 1-1 mot Tyskland så det ser mörkt ut nu.

Tyskland kvar, gäller nog att ta med ett gäng bräder och spika igen så gott det går, annars tror jag att tre pinnar kanske kan räcka till avancemangsom trea, vore en sensation bara det!

Om man nu går vidare som trea alltså!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailändska damlag är inte så dåliga som kanske en del tror,många flicklag har varit och spelat i Gothia Cup genom åren och gått lång i den turneringen och även vunnit vill jag minnas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailändska damlag är inte så dåliga som kanske en del tror,många flicklag har varit och spelat i Gothia Cup genom åren och gått lång i den turneringen och även vunnit vill jag minnas.

Problemet är väl deras storlek, de flyger ju som asplöv efter närkamp med Norskor och troligen Tyskar.

Men de är bollskickligga töserna.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet är väl deras storlek, de flyger ju som asplöv efter närkamp med Norskor och troligen Tyskar.

Men de är bollskickligga töserna.

Kan man spela Taekraw så finns det boll i blodet, och det kan dom!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet är väl deras storlek, de flyger ju som asplöv efter närkamp med Norskor och troligen Tyskar.

Men de är bollskickligga töserna.

Precis, det är det fysiska spelet de inte klarar av, samma sak med herrlagen, de lyckas ju sällan i storre sammanhang.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, det är det fysiska spelet de inte klarar av, samma sak med herrlagen, de lyckas ju sällan i storre sammanhang.

Bara att inse att de kommer till korta där.

 

Trotts bollskicklighet.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg svenskornas match mot Usa i morse och måste bara konstatera att teknik,taktik,spelförståelse är lika bra som herrarnas,det som skiljer är ju fysiken,tempot i passningsspelet och löpningarna då.Som åskådare måste det ju vara minst lika underhållande och spännande att titta på som herrarnas VM,nu gäller det att spöa tjejerna från "down under" för att avancera och det är ingen omöjlighet.

 

 Med varma midsommarhälsningar, fotbollsoraklet Drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag tycker att det ser ut som ett division 5-lag herrar som är högerfotade men tvingas spela med vänster fot.

Allt känns bakvänt men skott och målvakter är pinsamma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag tycker att det ser ut som ett division 5-lag herrar som är högerfotade men tvingas spela med vänster fot.

Allt känns bakvänt men skott och målvakter är pinsamma.

Det är som ett jävla flipperspel. Det slås fan inte två passningar i rad som går rätt. Jag har inget emot damidrott. Kolla bara på tennis, väldigt underhållande. Damfotboll är fan i mig patetiskt dåligt. Slå bollen i lite över huvudet på målvakten så är det mål. Tafatt, klumpigt och helt jävla odugliga är dom.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Såg svenskornas match mot Usa i morse och måste bara konstatera att teknik,taktik,spelförståelse är lika bra som herrarnas,det som skiljer är ju fysiken,tempot i passningsspelet och löpningarna då.Som åskådare måste det ju vara minst lika underhållande och spännande att titta på som herrarnas VM,nu gäller det att spöa tjejerna från "down under" för att avancera och det är ingen omöjlighet.

 

 Med varma midsommarhälsningar, fotbollsoraklet Drivern

Vi brukar vara ganska eniga, men, inte bara fysiken, fysiken är en viktig del i fotboll, har man inte den klarar inte kroppen av att leverera det den ska i passningsväg och skott, ska damfotbollen bli underhållande tarvas det mer fysiska spelare som kan ta en kamp hen mot hen i en löpduell och fortfarande orka leverera! Dramatiskt blir det bara när egna laget deltager, eljest ser jag nästan hellre en korpmatch!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bild av thailändska truppen mot Norge

 

 

Och här kommer det Svenska...

post-4300-0-58451500-1434184605.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi brukar vara ganska eniga, men, inte bara fysiken, fysiken är en viktig del i fotboll, har man inte den klarar inte kroppen av att leverera det den ska i passningsväg och skott, ska damfotbollen bli underhållande tarvas det mer fysiska spelare som kan ta en kamp hen mot hen i en löpduell och fortfarande orka leverera! Dramatiskt blir det bara när egna laget deltager, eljest ser jag nästan hellre en korpmatch!

Då har vi samma åsikt då för det var fysiken som fattades enligt min analys och den behövs ju i löpdueller och ork vid leverans. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...