Scandinaviancorner Inlagd Maj 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2015 img070.jpg är detta nåt av dina SC den låg i Batangas Christian Yes det där är före detta M/S Gotlandia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2015 Den lille i hatten e Tom John han va MP i Vietnam, Bruce idol...skickar upp en DVD från Gristorget till dig när jag kommer tillbaka till Pattis early oct, blir i Svedala 4.5 månader, skickar ner en till Gotland, dom ligger i mitt rum i Pattis, kanske känner ni igen någon, tror att den e från 1990, 59 min, kul o ha om man vill komma ihåg atmosfären, stjälv e jag inte me, fick den på VHS av en polare 20 bast ago, har bilder oxå men ingen scanner, får väl skicka upp lite bider oxå,om jag kan hitta dom. PS Tom John va en jävligt häftig snubbe, orginal som honom finns inte längre. Ja det hade varit skoj att se på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Kör vidare med lite Angeles bilder och Stefan. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Angeles...är det nån som kommer ihåg Megahead o Superhead? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Då kommer de sista. Har 4-5 rullar diafoton i Sverige som jag ska kolla igenom när jag kommer dit BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2015 Då kommer de sista. 020.jpg 024.jpg 025.jpg 026.jpg 027.jpg 032.jpg 034.jpg 040.jpg 044.jpg 045.jpg 046.jpg 047.jpg Har 4-5 rullar diafoton i Sverige som jag ska kolla igenom när jag kommer dit Kanon Öland dom bilderna i Sverige ser jag fram emot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Angeles...är det nån som kommer ihåg Megahead o Superhead? Jadå sugbarerna minns man. Superhead. Vet inte om den här MPR-medlemmen vill vara med på bild. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 (ändrad) Jadå sugbarerna minns man. Superhead. Superhead.jpg Vet inte om den här MPR-medlemmen vill vara med på bild. superhead Nice with ice.. Ändrades Maj 17, 2015 av kungchristian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Sabang Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 (ändrad) Nice with ice.. Charmen försvann från "Grusgatan" när dom la beläggning på den En gammal bild från charmiga tiden som inte är min men hade den sparad i datorn. Ändrades Maj 17, 2015 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Charmen försvann från "Grusgatan" när dom la beläggning på den En gammal bild från charmiga tiden som inte är min men hade den sparad i datorn. superhead-old.JPG Superhead.jpg Var det inte massa trevliga barer om tog till hoger från grusgatan om man kom från Fields aveny också? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Lite blandat från Manila, Olongapo och Angeles. Angeles City Då fick man ett kvitto på barfine som amerikanska MP ville se efter midnatt Olongapo Barrio Barretto, Villa Rovisa Guest House Subic Bay Pinatubo Bar Manila, Dakota Mansion med ett vilddjur från Australien Club //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Var det inte massa trevliga barer om tog till hoger från grusgatan om man kom från Fields aveny också? Helt rätt Stefan men nu finns bara några få kvar 3-4st kanske. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Lite blandat från Manila, Olongapo och Angeles. Angeles City airwolf_dirtbags.jpg Då fick man ett kvitto på barfine som amerikanska MP ville se efter midnatt nightpass2.jpg Olongapo magsaysay1.jpg OLONGAPO.JPG Barrio Barretto, Villa Rovisa Guest House Villa-rovisa.jpg Subic Bay Pinatubo Bar pinatubo_place.jpg Manila, Dakota Mansion med ett vilddjur från Australien Club MANILA.JPG //Broskan Broskan. Trevliga gamla gubbs på lagfotot. Unga o glada [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Ett glatt gäng på Airwolf, Janne-Raklång tog bilderna tror jag. Sen ägaren himself Bruce. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Och denna låt gick varm i jukeboxen på Airwolf https://www.youtube.com/watch?v=3i6OrOZwtmA BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Lite blandat från Manila, Olongapo och Angeles. Angeles City airwolf_dirtbags.jpg Då fick man ett kvitto på barfine som amerikanska MP ville se efter midnatt nightpass2.jpg Olongapo magsaysay1.jpg OLONGAPO.JPG Barrio Barretto, Villa Rovisa Guest House Villa-rovisa.jpg Subic Bay Pinatubo Bar pinatubo_place.jpg Manila, Dakota Mansion med ett vilddjur från Australien Club MANILA.JPG //Broskan Man får lite Flashbacks nu,vilken cirkus det var på den tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Jag har säkert lagt in en del av dessa tidigare, men vi kör en sväng till... 1986 en grabbresa med ett första stopp på Boracay, före elektricitetens inträde på ön. Stefan med sin Marie, som blev ett stående inslag under våra gemensamma resor. Ska finnas några tuppar där någonstans... Mycket var trots allt bättre förr... Sedan åkte vi upp till Manilla, tog in på Dakota Mansion, för byte av kalsonger och turistguider inför nästa strapats... Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 lite til från Ati.ati han festivalen Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 mycket Tanduay vart det. . då går det så här... Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Mycket trevlig tråd, har aldrig varit i flappeland. Har en äldre tjejkompis som reste i Asien på sjuttiotalet. Hon visade sjukt häftiga bilder bland annat från Boracay från slutet av sjuttiotalet, men häftigaste var nog bilderna från Koh Chang från mitten av sjuttiotalet då fanns det inget som liknade civilisation på ön! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Mycket trevlig tråd, har aldrig varit i flappeland. Har en äldre tjejkompis som reste i Asien på sjuttiotalet. Hon visade sjukt häftiga bilder bland annat från Boracay från slutet av sjuttiotalet, men häftigaste var nog bilderna från Koh Chang från mitten av sjuttiotalet då fanns det inget som liknade civilisation på ön! Kan du inte be henne att scanna in lite bilder och fråga henne om du får posta några här. Skoj med gammalt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 ( Många av kommande bilder håller väldigt låg kvalitet, men jag väljer ändå att publicera dessa, då de mest får ses som ett historiskt dokument över mina bravader för snart 30 år sedan. Jag får skylla på att kamera kvaliteten var sämre förr... ) Nästa utflykt gick via Batangas till White Beach... Var populärt att slänga i småmynt från båtarna och se på när barnen dök ner och fångade dessa med munnen... Själv fick jag en sjösjuk kvinna med mig på resan... Efter en kortare banka tur, klev vi iland på White Beach... Efter lite manikyr / pedikyr, och vissa inköp livet betydligt roligare för min kvinnliga bekantskap... ( Tror vi betalade 50 Peso för hyddorna med toa på den tiden ) Inget Boracay precis, men ändå en sandstrand... Det bestämdes att vi skulle på beachparty, dricka inhandlades och tilltugg skulle införskaffas och nu pratar vi ju inte om ostkrokar... Nä, en 6 månaders jycke fick sätta livet till... Kalas halva natten... Kalle tuggar hundhuvud... Nästan barnförbjudet... När vi kom tillbaka från vårt party, hade de knivslaktat en polis, utanför våra hyddor... Och det blev ett satans pådrag..! Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Med tanke på hur natten, med mord och ett satans liv fortsatte, valde vi att åka vidare nästa dag.. Innan avfärd fick det bli det närbelägna vattenfallet... Många av tjejerna hade aldrig sett ett vattenfall tidigare... Angie plaskar vidare, då även kroppen har en förmåga att "dra ihop sig" i kyligt vatten... Angie, med underbettet, som hade svårt att inte drunkna i en dusch, var tuff som provade ett vattenfall... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 Man hittar lite bilder när man rotar i gamla kartonger. Lite från Subic och Bohol. Och en på goda gubbar när det begav sig hos Skrapis på hans gamla soiadress Klangen Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu