Soengsang Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Frågan var väl varför många valt Thailand framför Filippinerna !? Naturligtvis var det så ser jag nu... Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 15 minuter sedan, skrev Tallviking: Frågan var väl varför många valt Thailand framför Filippinerna !? Äntligen nån som kan läsa. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2016 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 5 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: . Hon var jävligt vacker. En 10 poängare för mig. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2016 1 minut sedan, skrev kitungmakmak: Hon var jävligt vacker. En 10 poängare för mig. Hon var som en Tiger en fullblods tiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 16 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: . Fanns det någon dag när direktörn var nykter då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2016 9 minuter sedan, skrev audirs2: Fanns det någon dag när direktörn var nykter då? Finns det någon anledning till det då!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 10 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Finns det någon anledning till det då!!! Om man skall hitta hålet så fan kan det va bra med litet nyktert ibland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2016 8 minuter sedan, skrev audirs2: Om man skall hitta hålet så fan kan det va bra med litet nyktert ibland! Vad tror du man har kärringarna till då, kan man inte, så kan dom svårare är det inte. Eller som jag gör nu för tiden bara ligger på rygg så får kärringarna göra resten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner: Lite mix från Manila På dessa bilder är du lik Ron Jeremy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Naturligtvis var det så ser jag nu... Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Fast du kan ju ha en poäng ändå. Snackar man ett gemensamt språk så blir det lättare att avslöja hur korkad man är. Det finns en del fall där helt normala thailändskor har varit tillsammans med mer eller mindre förståndshandikappade gubbar. Sedan har dom stuckit när dom väl lärt sig svenska och förstår således att gubben är dum i huvudet. I vissa fall så stannar dom för att det är bekvämast så. Så några kanske väljer en fru från Thailand för att hon inte riktigt förstår hur korkad han är. Alla medel är bra medel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Fast du kan ju ha en poäng ändå. Snackar man ett gemensamt språk så blir det lättare att avslöja hur korkad man är. Det finns en del fall där helt normala thailändskor har varit tillsammans med mer eller mindre förståndshandikappade gubbar. Sedan har dom stuckit när dom väl lärt sig svenska och förstår således att gubben är dum i huvudet. I vissa fall så stannar dom för att det är bekvämast så. Så några kanske väljer en fru från Thailand för att hon inte riktigt förstår hur korkad han är. Alla medel är bra medel. Är det nåt du känner själv att du är korkad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Är det nåt du känner själv att du är korkad Nu ska jag inte säga för mycket. Men jag brukar prata norska och meänkieli med frun. Kan det vara så att du kände dig träffad av mitt inlägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu ska jag inte säga för mycket. Men jag brukar prata norska och meänkieli med frun. Kan det vara så att du kände dig träffad av mitt inlägg? Nä men du snackar ju skit om en massa män, du tycker alltså att du är duktig, inte när du skriver så, då är du korkad. Vilket språk du pratar med din dam hö väl inte hit bara hon pratar samma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Nä men du snackar ju skit om en massa män, du tycker alltså att du är duktig, inte när du skriver så, då är du korkad. Vilket språk du pratar med din dam hö väl inte hit bara hon pratar samma Är det mitt fel att det finns en massa korkade människor? Pratar du som du skriver? Jag nämnde något om förståndshandikappad tidigare och det var ett litet höftskott. Ser dock ut som att jag skjuter bra likförbannat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Är det mitt fel att det finns en massa korkade människor? Pratar du som du skriver? Jag nämnde något om förståndshandikappad tidigare och det var ett litet höftskott. Ser dock ut som att jag skjuter bra likförbannat. Äh, asså racka inte ner på dom inte fått Nobelpris! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Äh, asså racka inte ner på dom inte fått Nobelpris! Nja, de flesta människor har ju inte fått nobelpris. Fast Darwin och evolutionen verkar slå fel ganska kraftigt ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Äh, asså racka inte ner på dom inte fått Nobelpris! Nja, de flesta människor har ju inte fått nobelpris. Fast Darwin och evolutionen verkar slå fel ganska kraftigt ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Dubbelpost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Tror du det? Dubbel på V75 har man hört om,,,,,,,, Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Tror du det? Dubbel på V75 har man hört om,,,,,,,, Fan! Det var en trippelpost. Får skylla på Nobelkomitén Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 28 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Är det mitt fel att det finns en massa korkade människor? Pratar du som du skriver? Jag nämnde något om förståndshandikappad tidigare och det var ett litet höftskott. Ser dock ut som att jag skjuter bra likförbannat. Jag har en dotter som har down syndrown hon är f-n så mycke klokare än du, förståndshandikappad, idi*t är du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Nu kan vi väl sluta spamma ner Gotlands fina tråd? Vi kan väl fortsätta i "vad åt du eller vad sket du,,,,? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Jag har en dotter som har down syndrown hon är f-n så mycke klokare än du, förståndshandikappad, idi*t är du Vad har din dotters downs syndrom med förståndshandikappade män att göra? Nåja, apropå ingenting så har min granne ett nytt kylskåp. Jag tror att boa har varit och sniffat på korken igen, alternativt så känner Hr boa sig väldigt träffad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 On 6/1/2016 at 04:03, skrev stefan5300: Är det Folke på Niagara? Ja det var jag som tog bilden för några år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu