AnTove Inlagd April 19, 2015 Dela Inlagd April 19, 2015 Ja, det är ungefär som att tänka en sak och sen formulera det på ett forum, man glömmer lätt styckesindelningen... Ska försöka att skärpa mig med detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd April 19, 2015 Dela Inlagd April 19, 2015 Tja, Jag lärde mig företagande av min första chef. Han sa: inköpspriset gånger minst 2, sälj Så nu är du fullärd företagare! Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 19, 2015 Dela Inlagd April 19, 2015 Tja, Jag lärde mig företagande av min första chef. Han sa: inköpspriset gånger minst 2, sälj Så nu är du fullärd företagare! Puss Erkki Och de där 2 procenten lever man gott på “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 19, 2015 Dela Inlagd April 19, 2015 Kanske lite sent påtänkt . Tur for dig att ha skrapat ihop miljoner men hur länge holl du på som politiker? Kan ju hoppas att dina miljoner ligger i din handväska då som de rycker, så de blir riktigt rika. Snyggt skrevet (NOT) tösabit! Ta nu en Laokao till och kom igen! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Snyggt skrevet (NOT) tösabit! Ta nu en Laokao till och kom igen! MVH Tommy Tog min ända och sista sup Lao khao 1996 men du verkar ju behova lite innanfor västen innan du borjar att kladda på tangentbordet. Sedan stavas det väl snyggt skrev, hur fan du nu kan se det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Verkar på frugan som om det är jäkligt viktigt med originalhandlingar. Vad jag kan tänka mig att det beror på vilket typ av papper på marken du har chanot är det bästa alternativet för då registreras det av landoffice men kostar pengar så många gör det inte då kanske det är så att orginalpapprena rules Bara min tanke är inte helt hundra Mvh Pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 ThaiGeneral borde väl vara ganska lukrativt i dessa tider! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu