turisten Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Flickvännen är sugen på att starta ett eget företag nere i södra Thailand. Själv funderar jag på att åka ner under en längre tid och har funderingar på att försöka hjälpa till lite så gott det går. Lite webdesign, vaktmästeri, städning etc. etc. Dvs altiallo om det går. Frågan är om jag måste ha arbetstillstånd om jag gör detta utan lön, anställning eller ägarskap? Någon som vet eller har tips på alternativ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Spelar ingen roll om du jobbar gratis, måste ha workpermit iaf. Får inte ens jobba som volontär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 { http://www.thaivisa.com/330-0.html To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.