Kenneth4618 Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Jag föredrar Chang Classic just därför att min gamla kropp behöver så mycket konserveringsmedel som möjligt. SKÅL Då får du byta märke för det finns inget som helst konserveringsmedel i Chang “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 UD town vita borden zone 1 vad är detta ? kanske zoo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Såg i början av januari att det delades ut kort (rabattkort) på ölköpen vid vita borden zone 1.Vad är "vita borden zone 1" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 De vita borden i UD Town “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 (ändrad) Ja,,där har man suttit nåra gånger tillsammans med frugan o familjen ...har blivit många pilsner där men aldrig nån gatisöl... Ändrades Februari 5, 2015 av thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Stämpelkort är väl mer för kaffe på pressbyrån. Är det inte tillräckligt billigt i UD Town? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Då får du byta märke för det finns inget som helst konserveringsmedel i Chang Lurad som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd Februari 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2015 Kalla mig vad ni vill men Chang smakar helt enkelt bäst enligt mig och mina smaklökar, billigt ja då är det väl en bonus fyllehund hmm tja kan jag väl vara ibland det med men jag har jävligt roligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd Februari 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2015 Spelar roll om det är billigt eller ej men delas det ut stämpelkort så ska det väl gälla alla kunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 C Chang Classic 90%konserveringsmedel dricker bara fyllon och snåljåpar[emoji1] [emoji1] Tack för den du,,,,nästa gång kan du fan gå från udon En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Tack för den du,,,,nästa gång kan du fan gå från udon Tåget[emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu