Krafta Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 54 minuter sedan, skrev uptoyou: Du får väl klä av henne lite innan du fotar om du vill ha input om hon är snygg eller inte. Men jag kan hålla med och inte.. Det är ju få som lägger in bilder på sina egna snygga damer här på forumet (förståeligt), det är ju lättare att lägga in bilder på scandal buities. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rospigg Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 Jag har ingen dotter, så jag tar gärna emot en eller flera av denna sort. Föredrar ett snyggt skal, än att gissa mig till vad som finns innanför pannbenet, när det är dags att leka. Japanskor är ofta snyggast. 11 timmar sedan, skrev acarls: Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 1 timme sedan, skrev acarls: Fin utsikt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 14 timmar sedan, skrev uptoyou: Detta är ju tjejer som är yngre än våra döttrar, har du inga bilder på "mogna" kvinnor som fortfarande är attraktiva, som tex min egen donna. 21-åriga kvinnor var vackra redan när jag var 14... De har inte blivit fulare sedan dess, antar att jag var en gubbsjuk 14-åring? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 4 timmar sedan, skrev acarls: Takbar eller rättare sagt bar på tak “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 4 timmar sedan, skrev acarls: Bakgrunden är bekant Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 40 minuter sedan, skrev leifen: Bakgrunden är bekant Jag såg ingen bakgrund? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 1 timme sedan, skrev kalasbullen: Jag såg ingen bakgrund? Det var väl hur klart som helst att det var bajalådan han syftade på "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 Har en japansk vänkontakt på Facebook som gillar att experimentera med ljus och skuggor. Då och då lägger han in bilder av lite mer konstnärlig sort på sitt damsällskap som jag diggar skarpt. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 1 timme sedan, skrev edvardpop: Har en japansk vänkontakt på Facebook som gillar att experimentera med ljus och skuggor. Då och då lägger han in bilder av lite mer konstnärlig sort på sitt damsällskap som jag diggar skarpt. Helt OK... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Detta är ju tjejer som är yngre än våra döttrar, har du inga bilder på "mogna" kvinnor som fortfarande är attraktiva, som tex min egen donna. Det blir lite felställd fråga. Du menar kanske har inte internet bilder på mogna kvinnor.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Alessica Tee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Prissila Khan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 Mayuree Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 On 2017-03-18 at 17:13, skrev edvardpop: Det var väl hur klart som helst att det var bajalådan han syftade på Då blir det ju förgrund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 22, 2017 Dela Inlagd Mars 22, 2017 Atom Phakjira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 23, 2017 Dela Inlagd Mars 23, 2017 Brenda Song Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 23, 2017 Dela Inlagd Mars 23, 2017 2 timmar sedan, skrev acarls: Brenda Song Can she SING? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 23, 2017 Dela Inlagd Mars 23, 2017 20 minuter sedan, skrev audirs2: Can she SING? Oh yeah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 58 minuter sedan, skrev acarls: Jag har så vita tänder! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 21 minuter sedan, skrev audirs2: Jag har så vita tänder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 27, 2017 Dela Inlagd Mars 27, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 27, 2017 Dela Inlagd Mars 27, 2017 On 2017-03-24 at 14:47, skrev acarls: Ja stor skillnad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu