stefan5300 Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Ser gemytligt ut. Så skall man tillbringa semestern. Mmmmmmycket men tyvärr en svunnen tid. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Aha, men varför den otrevliga tonen? När jag är på "fyllan" älskar jag alla. Även IL? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Även IL? Jag känner honom inte som person, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Cute! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Här kommer några bilder till från det egna fotoalbumet och inte något googlat trams. In nu med foton på era "kärlekar" från era resor fegisar, sedan ber jag om ursäkt att mitt tryne medverkar. Tänk om man haft digital kompaktkamera for 27 år sedan när forsta Asienresan gjordes. Från Lucky Star Bar, sodra Pattaya En gymnast från Manila Samma gymnast till hoger. Karusellbarerna, Soi Diamond Pattaya Top Thai hotell sdra Pattaya Olongapo Fillippinerna Hmm, tjejtråd vad det visst men va fan "hon" hette Annabell, Sabang Beach Puerto Galera Fillippinerna. Ah fan det får bli en blond kärlek från borjan av 80-talet Så gott folk in med egna tagna bilder nu. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Tråden heter "Snygga asiatiska kvinnor" Jag ser ingenstans att det står att det måste vara egna bilder. Mitt bidrag till den här tråden avslutas punkt nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Tråden heter "Snygga asiatiska kvinnor" Jag ser ingenstans att det står att det måste vara egna bilder. Mitt bidrag till den här tråden avslutas punkt nu. Så är det ! "Snygga asiatiska kvinnor" Annars finns det andra trådar. Hoppas att du omprövar ditt beslut att sätta punkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Tråden heter "Snygga asiatiska kvinnor" Jag ser ingenstans att det står att det måste vara egna bilder. Mitt bidrag till den här tråden avslutas punkt nu. Host Host.........varför kommer bokstäverna D och Q plötsligt i tankarna! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Host Host...varför kommer bokstäverna D och Q plötsligt i tankarna! Double-D and Qvinnor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 (ändrad) Host Host...varför kommer bokstäverna D och Q plötsligt i tankarna! Fkxhm Ändrades April 2, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 det är mycket man kan irritera sig på om man vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Double-D and Qvinnor Fel Fel Kunde ha varit Diary Queen, men det va bara nästan rätt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Fel Fel Kunde ha varit Diary Queen, men det va bara nästan rätt! Halvt rätt? Vad betyder Queen? Tror jag hörde det ordet i går kväll på resorten. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Mat mmmmmmm “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 .https://www.youtube.com/watch?v=QIliB436370 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Jodå, detta problem måste lösas på plats. Vem offrar sig? Jag var där igår men jag kan väl ta en sväng till nån dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Tråden tvärdog! Synd kan man tycka det finns ju så många vackra tjejer från Asien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 14, 2015 Dela Inlagd April 14, 2015 Håller med, jag l Tråden tvärdog! Synd kan man tycka det finns ju så många vackra tjejer från Asien. Håller med, jag la in det av värde som jag hittade i mina fotogommor. Så gubbar och gummor rota i era fotogommor och lägg in bilder, for det har ni väl eller har de blivit sonderrivna. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 14, 2015 Dela Inlagd April 14, 2015 Cute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 14, 2015 Dela Inlagd April 14, 2015 Look who is back! Snygga. javisst, hela google är fulla av dom! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 14, 2015 Dela Inlagd April 14, 2015 Look who is back! Snygga. javisst, hela google är fulla av dom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 14, 2015 Dela Inlagd April 14, 2015 ที่นี่หญิงอีกคุณบ้า Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 15, 2015 Dela Inlagd April 15, 2015 Snygg mössa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 15, 2015 Dela Inlagd April 15, 2015 Yeon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 15, 2015 Dela Inlagd April 15, 2015 Annars kan man ju kolla in L64s senaste tråd, på bilmässan, vilka supersnygga asiatiska tjejer!!! Inga snodda bilder där. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu