acarls Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 besöka posten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Ja, någon måste dra det tunga lasset och göra skitjobben här i livet. Själv ska jag nog besöka posten om en månad och se vad Ulla gör på dagarna. De e bara o bita ihop! jag har så möcke skitgöra nu framför mig med div mässor o stendöingar mm så jag vet inte hur jag skall orka med. Förhoppningsvis e jag återhämtad om 1 månad när Patong tar hand om min slutsats! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 (ändrad) Patong tar hand om min slutsats! Ändrades Mars 24, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 (ändrad) Bild nr1 så anar jag en tatuering på höger melon. Bild nr2 så anar jag att tatueringen plötsligt är borta. Detta gör mig konfunderad. Är det inte samma brud? Samma tjej.. Leverfläck i pannan. ( vet inte varför jag tittade så högt upp) Edit: såg att du reflekterade över detsamma.. Rock on! Ändrades Mars 24, 2015 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 (ändrad) Samma tjej.. Leverfläck i pannan. ( vet inte varför jag tittade så högt upp) Edit: såg att du reflekterade över detsamma.. Rock on! Nyansen på läppstiftet var även väldigt lik. Själva brösten tittade jag aldrig på Ändrades Mars 24, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 (ändrad) Nyansen på läppstiftet var även väldigt lik. Själva brösten tittade jag aldrig på Även de bruna ögonen och mörka håret, så det kunde inte vara nått annat än densamma.. Rock on! Ändrades Mars 24, 2015 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Äh, det är samma brud. Retuscherad bild. Tittar man noga på första bilden så kan man ana en leverfläck i pannan. Samma leverfläck syns tydligare på andra bilden. Snygg är hon oavsett. Dom kan ju faktiskt vara tvillingar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 https://www.facebook.com/video.php?v=1607343306145623&set=vb.1510794199133868&type=2&theater Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 (ändrad) polarens flickvän. ja hon jobbar som modell. bilderna är tagna från hennes FB sida Ändrades Mars 24, 2015 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 (ändrad) Wake up guys! Time for some workout. Ändrades Mars 25, 2015 av Khun Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Wake up guys! Time for some workout. Tror redan Swedenfarang e på gymet med frugan[emoji4] Brukar komma nån bild från och till ! [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 26, 2015 Dela Inlagd Mars 26, 2015 Thai Airways skall ju avskeda personal. Hoppas dom inte sparkar henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 26, 2015 Dela Inlagd Mars 26, 2015 Miss Amitta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Man behöver inte gå långt när man är i stan innan man ser en tjej från Asien, det är allt från japanskor till filipinskor. En sak som slår mig är att enligt mitt tycke så kommer thailändskor och filipinskor långt ner på min ”snygglista”, tycker ofta att när man ser en thai eller en filipinska så är det lite "apa" över det, ja ni vet lite urbefolkning över det hela. Sen finns det helt klart många "tiopoängare" bland thai och filipinskorna också, men slår man ut dessa två folkslagen så kommer de långt ner på listan när man jämför med de kinesiska eller Vietnamesiska tjejerna tex... "lånad" bild kina.png Dom är inte så fula i Laos..heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Tror redan Swedenfarang e på gymet med frugan[emoji4] Brukar komma nån bild från och till ! [emoji6] Hehe, ja då, det blev ett besök på gymmet idag också. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 En ny biltvätt i stan. Sexy Car Wash. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 En ny biltvätt i stan. Sexy-Truck-Wash.jpgSexy Car Wash. E du kompis med Gary Glitter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 E du kompis med Gary Glitter? Nej!!! Han har glittrat färdigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Nej!!! Han har glittrat färdigt. Man undrar juh när man ser dina inlägg med barnrumpor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 (ändrad) Man undrar juh när man ser dina inlägg med barnrumpor jävla bullshit... Håll lite koll på vad du refererar till... Försökssvenne... Ändrades Mars 29, 2015 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 jävla bullshit... Håll lite koll på vad du refererar till... Försökssvenne... E du åsså en såndär??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Ollas-viktigpetter, Har du någonsin varit i Asien? Damer som ser ut som 18-20 är ju ofta närmare 30-35. Om du har problem med att man lägger ut bilder på "för unga" damer så kan väl du ta och skicka upp lite bilder ifrån ålderdomshemmet du bor på. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 E du åsså en såndär??? Tycker inte om förutfattade meningar.. Gary Glitter? Fan de e ju ungefär som att titulera nån :som f-n själv.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 jävla bullshit... Håll lite koll på vad du refererar till... Försökssvenne... Nä, det ska du ente tro för en minut, vet nock var jau hör himma.- Svennepass kan all ha juh Perkele Svårare för daj å få ett Finnepass, eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Nä, det ska du ente tro för en minut, vet nock var jau hör himma.- Svennepass kan all ha juh Perkele Svårare för daj å få ett Finnepass, eller Vi lämnar det där... där. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu