stefan5300 Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Hyfsat snygg men alldeles for blek. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Ni kan googla bäst ni vill men den här bilden fotograferade JAG i borjan av 90-talet på Sabailand i Pattaya och hennes snygghet slår alla era googlade bilder så det så. Eller hur Broskan. post-3132-0-90737900-1349953108_thumb.jpg Står det l64 på skylten?Har han börjat paxa dem nu,eller tillhör hans stall? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Står det l64 på skylten?Har han börjat paxa dem nu,eller tillhör hans stall? Ja det står 164, och hon var precis som en Volvo fungerade perfekt, det andra forstår jag inte riktigt vad du menar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Ja det står 164, och hon var precis som en Volvo fungerade perfekt, det andra forstår jag inte riktigt vad du menar. Nu var ju detta ett tag sen,men 164 kan ju läsas som L64 med lilla l Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Skulle gärna skicka en bild på min men skärmen är för liten. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Nu var ju detta ett tag sen,men 164 kan ju läsas som L64 med lilla l Efter vad jag hört så är hon sin egen chef nu. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Vart de till utseendet vackraste asiatiska tjejerna finns? Trots att jag har thailändsk sambo så skulle jag säger att de finns i Shanghai. Har aldrig sett så många vackra tjejer på ett och samma ställe, speciellt i de dyra varuhusen. Bilden är tagen av en kollega men är ett bra exempel. /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 22, 2015 Dela Inlagd Mars 22, 2015 Snygg mick hon har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Mars 22, 2015 Dela Inlagd Mars 22, 2015 Vart de till utseendet vackraste asiatiska tjejerna finns? Trots att jag har thailändsk sambo så skulle jag säger att de finns i Shanghai. Har aldrig sett så många vackra tjejer på ett och samma ställe, speciellt i de dyra varuhusen. Bilden är tagen av en kollega men är ett bra exempel. Shanghai_s .jpg /Marlon Fan marlon tror du kan ha rätt där va själv där för några år sen på en långweekend när ja fyllde år o som du säger tanns mycke vackra damer där o många fler än man hittar i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 23, 2015 Dela Inlagd Mars 23, 2015 Undrar om hennes somtam är hot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 23, 2015 Dela Inlagd Mars 23, 2015 Undrar om hennes somtam är hot? Ungefär lika HOT som hon.. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 23, 2015 Dela Inlagd Mars 23, 2015 Hooter Bangkok "hotties" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 En av kandidaterna till "Miss Motorshow" 2015. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Hooter Bangkok "hotties" Gud så vackert men jag vet inte var Bangkok kommer ifrån när puddingarna finns i Patong? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Gud så vackert men jag vet inte var Bangkok kommer ifrån när puddingarna finns i Patong? Sorry, skrev fel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Hooter Bangkok "hotties" Bild nr1 så anar jag en tatuering på höger melon. Bild nr2 så anar jag att tatueringen plötsligt är borta. Detta gör mig konfunderad. Är det inte samma brud? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Bild nr1 så anar jag en tatuering på höger melon. Bild nr2 så anar jag att tatueringen plötsligt är borta. Detta gör mig konfunderad. Är det inte samma brud? Tror inte att det är samma tjej, skall vi be någon på Phuket fara dit och kolla och sedan avrapportera hit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Är det inte samma brud? Första har gul drink i höger hand andra har en röd så NEJ det är inte samma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Första har gul drink i höger hand andra har en röd så NEJ det är inte samma Äh, det är samma brud. Retuscherad bild. Tittar man noga på första bilden så kan man ana en leverfläck i pannan. Samma leverfläck syns tydligare på andra bilden. Snygg är hon oavsett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Tror inte att det är samma tjej, skall vi be någon på Phuket fara dit och kolla och sedan avrapportera hit? Jodå, detta problem måste lösas på plats. Vem offrar sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 24, 2015 Första har gul drink i höger hand andra har en röd så NEJ det är inte samma Tycker det ser lite photoshopat ut, ser ut som det är något som är borttaget på bild nummer 2... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Jodå, detta problem måste lösas på plats. Vem offrar sig? Vederbörande bör också kolla upp bröststorleken på dom båda "misstänkta" Samt publicera bilder från "da place" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Jodå, detta problem måste lösas på plats. Vem offrar sig? Jag kan ta det tunga jobbet o offra mig! Men de tar en månad innan jag e där Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Jag kan ta det tunga jobbet o offra mig! Men de tar en månad innan jag e där Ja, någon måste dra det tunga lasset och göra skitjobben här i livet. Själv ska jag nog besöka posten om en månad och se vad Ulla gör på dagarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Ja, någon måste dra det tunga lasset och göra skitjobben här i livet. Själv ska jag nog besöka posten om en månad och se vad Ulla gör på dagarna. Har du fått phone numret? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu