Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 För att kunna avgöra hurvida dom är snygga behövs mer bildbevis!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 För att kunna avgöra hurvida dom är snygga behövs mer bildbevis!! Yes. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 För att kunna avgöra hurvida dom är snygga behövs mer bildbevis!! Eller inte! Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Eller inte! Ringmärkt i 13 år samt tillsammans 15 år så jag vet vart mitt hjärta hör hemma.. Men lite ögonfröjd skadar aldrig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Ringmärkt i 13 år samt tillsammans 15 år så jag vet vart mitt hjärta hör hemma.. Men lite ögonfröjd skadar aldrig... Absolut, håller med till 100% men skönhet ökar inte med eget kapital. Usch jag har prövat den vägen, å det gör jag inte om. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Urbefolkningen är väl de med mycket klockor. Tror de är schweizare. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Japanskor slår ut allt i den Asiatiska regionen, dom som inte tycker det har inte varit där Vad som finns i vissa delar av övriga världen är en helt annan tråd Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats. Ja smaken är ju som arslet som bekant. Vita Japanskor går så jävla fetbort, Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Bara till BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats. Är det därför du är singel? Måste det instiftas en naturlag för att du ska få ditt? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 börjar arta sig To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Jag gillar korta vackra damer Jag med, i sängen e man lia lång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Asian.jpg Bara till BTTAsian.jpg I`d do her “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Är det därför du är singel? Måste det instiftas en naturlag för att du ska få ditt? Hur tänker du då? Förstår ej. Hur skulle en naturlag påverka min förhållandestatus? Påstod inte du att jag var bög så hur skulle det då ha en effekt? Hörde att du också bor på böghotell förresten manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Asiatisk och möööörk mums fillibabba "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Asiatisk och möööörk mums fillibabba YESSS Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Bibben....du är en jäkla fjant....om du inte läst på så bor leifen i Chaiyaphum i hyrt hus...så nu är du ute o cyklar rejält.som vanligt...och var har du sett att leifen skulle bo på "böghotell"..gå hem till mamma o sov nu istället för att göra bort dig ännu mer fjant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Hur tänker du då? Förstår ej. Hur skulle en naturlag påverka min förhållandestatus? Påstod inte du att jag var bög så hur skulle det då ha en effekt? Hörde att du också bor på böghotell förresten Jag bor i ett eget hus med Miss Chaiyaphum, men att du inte har ett normalt läge och inte förstår, förstår jag till fullo. Bor du hemma fortfarande med mamma? Har du fått jobb eller pension? Som HP har jag pension och en vacker miss...välkommen på besök . Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Helt otroligt! !! Det som var ändå en tråd på ett sätt. Att tycka eller säga vad man må tänka . Blev i mina ögon jeek jeek O sen ska vi säga till våra kära. Lägg ner skitsnacket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Bibben.du är en jäkla fjant.om du inte läst på så bor leifen i Chaiyaphum i hyrt hus...så nu är du ute o cyklar rejält.som vanligt...och var har du sett att leifen skulle bo på "böghotell"..gå hem till mamma o sov nu istället för att göra bort dig ännu mer fjant. Du har helt rätt, ingen aning om var leifen "bor" i LOS. På hotell bor man oftast kortare tider och det var vad han gjorde i Jomtien, och då bodde han på böghotellet Bamboo på Soi 2, snett mittemot Maitans. Hur vet jag det? Jo, för jag och en annan prominent medlem bodde på samma hotell då. Mitt förslag är att du läser på lite mer och lär dig skilja på boende och boende. Trevlig helg på dig, din fjant manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Helt otroligt! !! Det som var ändå en tråd på ett sätt. Att tycka eller säga vad man må tänka . Blev i mina ögon jeek jeek O sen ska vi säga till våra kära. Lägg ner skitsnacket. Jahaja nu blev det svårt... inte ens jag kan läsa mellan raderna här????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Jag bor i ett eget hus med Miss Chaiyaphum, men att du inte har ett normalt läge och inte förstår, förstår jag till fullo. Bor du hemma fortfarande med mamma? Har du fått jobb eller pension? Som HP har jag pension och en vacker miss...välkommen på besök DSC_2553.JPG. Du får skaffa dig bättre intel men jag tackar ödmjukast för din inbjudan, det kanske händer nån gång, och då kanske vi kan räta ut alla frågetecken manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Skittråd, titeln ljuger. Har inte sett en enda snygg asiatisk kvinna i denna tråden förutom något googlat som Bob lade in i början. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 väl inteDu har helt rätt, ingen aning om var leifen "bor" i LOS. På hotell bor man oftast kortare tider och det var vad han gjorde i Jomtien, och då bodde han på böghotellet Bamboo på Soi 2, snett mittemot Maitans. Hur vet jag det? Jo, för jag och en annan prominent medlem bodde på samma hotell då. Mitt förslag är att du läser på lite mer och lär dig skilja på boende och boende. Trevlig helg på dig, din fjant Att jag bodde tvärs över gatan när Maitan hade fullt, gör väl inte för att du är en för mig och andra gäster till bögar, för att du är sån. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Skittråd, titeln ljuger. Har inte sett en enda snygg asiatisk kvinna i denna tråden förutom något googlat som Bob lade in i början. Kommer Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu