Seaserpent Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 You guys want some more of Anchulee? Off duty. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 You guys want some more of Anchulee? Off duty. Om hon tjata så Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Om hon tjata så She can arrest me any time!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Här är en annan ganska snygg thailändska, den äldre av dem alltså. Nu är hon ju förvisso Luuk krung men ändå. Dessutom är hon lika gammal som jag och jag har inte lyckats behålla min skönhet lika väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Här är en annan ganska snygg thailändska, den äldre av dem alltså. Nu är hon ju förvisso Luuk krung men ändå. Dessutom är hon lika gammal som jag och jag har inte lyckats behålla min skönhet lika väl. Oj,vad du var försynt ang. dig själv Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Här är en annan ganska snygg thailändska, den äldre av dem alltså. Nu är hon ju förvisso Luuk krung men ändå. Dessutom är hon lika gammal som jag och jag har inte lyckats behålla min skönhet lika väl. Då måste du se till att införskaffa några flaskor självförtroende. På vissa lördagar finns det inte en tjej i världen som är lika snygg som jag. Söndagarna kan det vara värre med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Då måste du se till att införskaffa några flaskor självförtroende. På vissa lördagar finns det inte en tjej i världen som är lika snygg som jag. Söndagarna kan det vara värre med. det betyder att du är vacker väldigt sällan, vissa eller någon lördag delat med sju blir inget bra resultat. Jag tror du mognar rejält som HP i Hua Thale. Det är aldrig för sent att ge upp. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Tjej i uniform!!! Här kommer några bilder på Thailands "snyggaste" polistjej. Tja vissa saker går inte med ord att beskriva.Vilken snygging. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 det betyder att du är vacker väldigt sällan, vissa eller någon lördag delat med sju blir inget bra resultat. Jag tror du mognar rejält som HP i Hua Thale. Det är aldrig för sent att ge upp. Som HP så har man möjlighet att vara snygg väldigt ofta, så det är en klar fördel. Och med den matematiska formeln så har det varit en vit månad eller två.....kanske t.o.m tre. Nä, man får se till att dra sig en kraftig förtidspension. Gå runt och vara ful på dagarna är fan inget skoj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Som HP så har man möjlighet att vara snygg väldigt ofta, så det är en klar fördel. Och med den matematiska formeln så har det varit en vit månad eller två..kanske t.o.m tre. Nä, man får se till att dra sig en kraftig förtidspension. Gå runt och vara ful på dagarna är fan inget skoj. Det är lika roligt som freda å lördag slippa gå och jobba ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 12, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2015 You guys want some more of Anchulee? Off duty. Är hon av kinesiskt påbrå Anchulee? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 045.JPG Asian woman!! Al Qaida? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 En snygging! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Håll till godo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Håll till godo! Tack To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Vist finns det en del snygga Thaidamer men de snyggaste .Ja nu vet jag ju inte hur de ser ut runt 40 snåret Men de töserna från Somalia och arab länderna jag ser i Angered varje dag de är otroligt vackra men omöjliga för en falang nu.är de runt 20 och om de håller sin stil ett par år till så har vi fotomodeller och kanske en universum från sverige ska bli inot resan och se hur det utvecklar sig på den fronten framöver När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 2, 2015 Dela Inlagd Mars 2, 2015 Vist finns det en del snygga Thaidamer men de snyggaste .Ja nu vet jag ju inte hur de ser ut runt 40 snåret Men de töserna från Somalia och arab länderna jag ser i Angered varje dag de är otroligt vackra men omöjliga för en falang nu.är de runt 20 och om de håller sin stil ett par år till så har vi fotomodeller och kanske en universum från sverige ska bli inot resan och se hur det utvecklar sig på den fronten framöver Lev i nuet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 2, 2015 Dela Inlagd Mars 2, 2015 En snygging! Ja, nu skulle adress och telefonnummer sitta fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 2, 2015 Dela Inlagd Mars 2, 2015 Håll till godo! Se mitt tidigare inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Ja, nu skulle adress och telefonnummer sitta fint. +66891914086 räcker det+ adress kan du fråga henne om själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Balunan från Fillipinerna ser ju rätt så bra ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2015 (ändrad) Att det finns snygga thailändskor tvivlar jag inte på och det ser jag dagligen när jag är i Thailand, men när man ser över snittet på de som tex bor i Norge eller Sverige för den delen så tycker jag thailändskorna kommer långt ner på listan över snygga asiatiskor i dessa länderna. Kan vara så att jämförelsen haltar lite eftersom jag jämför med de vietnameser som har bott och kanske växt upp i tex Norge, de vet hur de skall klä sig de vet hur de skall föra sig etc. Men när det kommer till thailändskor som har växt upp i Thailand och sedan flyttat till tex Norge så är det rent bedrövligt hur vissa ser ut, men kanske som mackan säger i en annan tråd, inte konstigt att de klär som de gör när gubben går runt i träskor och singalinne även i Sverige. Ändrades Mars 3, 2015 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 En "ärta" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu