Odin Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Han verkar vara en ordentlig multitaskare, sekreterare, städare, köttförstörare, och sen antar jag att han målar alla dina stekardesignade möbler också? Lyxsvin... Mmm det smakar redan tryffel i mungipan... Nåja lite svinig var du när du försökte omstrukturera våra blodiga Mari:er sist.. Skärp dej Junior. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Han verkar vara en ordentlig multitaskare, sekreterare, städare, köttförstörare, och sen antar jag att han målar alla dina stekardesignade möbler också? Nej du, han är nog duktig men jag har svårt att se att han göra ett bättre jobb än en automatisk lacklina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Man målar inte furumöbler... Precis, lutat skall det vara ute i gillestugorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Precis, lutat skall det vara ute i gillestugorna Var vill du ha tallen du beställde? Ska jag såga å hyvla så du kan fila till ditt eget bord eller hur vill du ha den? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Var vill du ha tallen du beställde? Ska jag såga å hyvla så du kan fila till ditt eget bord eller hur vill du ha den? ohyvlat plank blir kanon, skall klä väggarna i mitt bondagerum med dem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 ohyvlat plank blir kanon, skall klä väggarna i mitt bondagerum med dem Ok du menade allvar med dom där tvinnade granslanorna alltså? Ska jag tjära gran slanorna? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Bla bla bla bla..Påminner om trådtiteln "Snygga asiatiska kvinnor" . Så in med lite bilder från "Aya på stranden" nu istället Eller något från chipsrövens krypterade disk Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Eller något från chipsrövens krypterade disk Speciellt mappen "rooftops bitches" manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Bla bla bla bla..Påminner om trådtiteln "Snygga asiatiska kvinnor" . Så in med lite bilder från "Aya på stranden" nu istället Eller något från chipsrövens krypterade disk sorry, här kommer en bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Speciellt mappen "rooftops bitches" Bra, men mer intresserad av "roofied an marked by M33" ,iofs så kanske dom mapparna är same same.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 sorry, här kommer en bild sillisar och rakad mus.jpg Du får ringa Clion och be han lära dig lite om skärpa, tror t.o.m. han nu i sitt tillstånd får mer skärpa i sina sillbilder... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 sorry, här kommer en bild sillisar och rakad mus.jpg Lyckades kryptera bilden. Vilken takbar är det från? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Lyckades kryptera bilden. Vilken takbar är det från? ugly_girl.jpeg Armpit bar? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Lyckades kryptera bilden. Vilken takbar är det från? ugly_girl.jpeg Kommer du inte ihåg var du fotades?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Kommer du inte ihåg var du fotades?? Inte en aning? Du vet ju hur mackan raggan? Billigt vitt vin fullproppat med roofies! Minns bara att jag vaknade upp på ett utslitet furubord?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Lite stulet men on topic och så kanske vi kan locka hit en hisingspåg manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Bra, men mer intresserad av "roofied an marked by M33" ,iofs så kanske dom mapparna är same same.. Den mappen är så hemlig så den kommer inte ens jag själv åt i nyktert tillstånd Du kan få ett par påklädda bilder på ett par beer girls och annat löst folk från när jag och Bob var på Lush Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Inte en aning? Du vet ju hur mackan raggan? Billigt vitt vin fullproppat med roofies! Minns bara att jag vaknade upp på ett utslitet furubord?! Mmm ,har tyvärr sett bilderna från korvfesten.. Ingen vacker syn, tyckte mig se en "rosa socka" i högen där. Om det var du,M33 eller någon av dom ryska sjömännen har jag ingen aning om. M33 var nöjd ivf, han snackar fortfarande stolt om "natten då jag fick så jag teg" Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Inte en aning? Du vet ju hur mackan raggan? Billigt vitt vin fullproppat med roofies! Minns bara att jag vaknade upp på ett utslitet furubord?! Vinägervin från Chan2015 is da shit, synd att Bob har köpt upp all framtida produktion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 (ändrad) Mmm ,har tyvärr sett bilderna från korvfesten.. Ingen vacker syn, tyckte mig se en "rosa socka" i högen där. Om det var du,M33 eller någon av dom ryska sjömännen har jag ingen aning om. M33 var nöjd ivf, han snackar fortfarande stolt om "natten då jag fick så jag teg" Det måste varit i samma veva som SC använde dig som sitt privata smörgårdsbord? Ändrades Februari 6, 2015 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Mmm ,har tyvärr sett bilderna från korvfesten.. Ingen vacker syn, tyckte mig se en "rosa socka" i högen där. Om det var du,M33 eller någon av dom ryska sjömännen har jag ingen aning om. M33 var nöjd ivf, han snackar fortfarande stolt om "natten då jag fick så jag teg" ähh, du är ju bara avundsjuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PFK Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 PFK säger vem jag är. Det är helt enkelt mina initialer. Det kan väl ge dig något ytterligare att göra dig lustig över, När jag skrev så moget syftade jag på din kommentar inte på namnet Lyxsvin. Noterade först efteråt att ditt användarnamn var Bibben. Så kan det bli ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Bla bla bla bla..Påminner om trådtiteln "Snygga asiatiska kvinnor" . Så in med lite bilder från "Aya på stranden" nu istället Eller något från chipsrövens krypterade disk Hittar inga bra.. Här är den närmaste... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Hittar inga bra.. Här är den närmaste... OK, you win, we lose. carry on. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Pust. Tråden fortsätter. ..O han som starta den Bob. Han lyckades. Ha det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu