Alarik Inlagd Juli 7, 2021 Dela Inlagd Juli 7, 2021 (ändrad) Jättegott käk. Mae Ya, แม่หยา Ändrades Juli 7, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 7, 2021 Dela Inlagd Juli 7, 2021 Där har man ätit några gånger. Bra mat men svåra trappor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 7, 2021 Dela Inlagd Juli 7, 2021 47 minuter sedan, skrev John Khonken: Där har man ätit några gånger. Bra mat men svåra trappor. Du kan krypa upp. Ner kommer man alltid 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 7, 2021 Dela Inlagd Juli 7, 2021 Min reskamrat sitter i rullstol. Det är därför vi inte äter oftare där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 7, 2021 Dela Inlagd Juli 7, 2021 40 minuter sedan, skrev John Khonken: Min reskamrat sitter i rullstol. Det är därför vi inte äter oftare där Att underlätta för personer med funktionsnedsättning är inte prioriterat i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 7, 2021 Dela Inlagd Juli 7, 2021 Jag vet. men det går. Det har blivit bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu