borje222 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Jag tänkte på en sak frugan sa idag...(hon har varit i Sverige i 12 år). - Min systers kompis hade tur, hon fick en man från Danmark, som sa åt henne att åka hem, och vänta på honom. Och det efter bara 3 veckor i Pattaya... - Det säger väl en del om tankarna... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Ni oroar er över vart de thailändska damerna har för bakgrund, det är väl f-n det minsta att bekymra sig för... Men något att bekymra sig över det är att de efter en himla massa år i Sverige fortfarande säger "ice" eller "lice" istället för "rice"... bara för att nämna ett av många ord, det måste vara något fel på talnerven i deras huvuden... Har aldrig mött ett folkslag som har så svårt för att lära sig ett nytt språk som thai... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Ja, även när de ska säga darling så byts r:et ut mot ett k... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 En sak är i alla fall säker och det är att svenska tjejer mellan 25 och 50 absolut inte vill ha en man över 55 så nåt konstigt är det med dessa unga thailändskor som flyttar ihop med 20-30 år äldre män. Behöver ju inte gå närmare in på orsaken till det hela för då kommer drevet fram igen. Det konstiga är ju att dom flesta thailändskor på hemmaplan eller på nätsajter inte heller vill gifta sig med betydligt äldre män utan föredrar ganska jämnåriga partners. Var kan mysteriet bottna i? BTT I min ungdom, ja jag har varit ung för en massa år sedan, så gillade jag äldre brudar. Först var det en 19 år äldre "brud", sedan en 11 år äldre, sedan en 7 år äldre, sedan en 6 år äldre!, sedan en 4 år yngre, sedan en 14 år yngre. Så vad blev då detta totalt? Jo jag har under en lång lång period av mitt liv levt ihop med 50 åriga kärringar! Den senaste fyller 50 år i år, dessutom samma dag som jag fyller 64 år. Dags för ett byte igen till en 20 år yngre om några år så att 50 årsåldern inte fallererar? Nää, nu får det vara bra. Förresten är hon för bra för att byta bort, hennes mat är så sabla stark så jag kommer aldrig att bli överviktig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Det sa Gambiern som hjälpte mig och flytta (vissa luren drejare ) kan köra det och så sa han jag har en bättre min syster .Vad tror du jag fick för några bilder jo när hon är helnaken .Nä det skippade jag Nä jag tror faktisk inte det med min erfarenhet av 5 barn att det var bluff Kan du skicka PM? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ni oroar er över vart de thailändska damerna har för bakgrund, det är väl f-n det minsta att bekymra sig för... Men något att bekymra sig över det är att de efter en himla massa år i Sverige fortfarande säger "ice" eller "lice" istället för "rice"... bara för att nämna ett av många ord, det måste vara något fel på talnerven i deras huvuden... Har aldrig mött ett folkslag som har så svårt för att lära sig ett nytt språk som thai... Jag trodde det hette ris, så säger iaf frugan, får lära om märker jag. [emoji2] Tapatalked Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 När min sambo fyller 50 växlar jag in henne mot 2stycken 25 åringar. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 I min ungdom, ja jag har varit ung för en massa år sedan, så gillade jag äldre brudar. Först var det en 19 år äldre "brud", sedan en 11 år äldre, sedan en 7 år äldre, sedan en 6 år äldre!, sedan en 4 år yngre, sedan en 14 år yngre. Så vad blev då detta totalt? Jo jag har under en lång lång period av mitt liv levt ihop med 50 åriga kärringar! Den senaste fyller 50 år i år, dessutom samma dag som jag fyller 64 år. Dags för ett byte igen till en 20 år yngre om några år så att 50 årsåldern inte fallererar? Nää, nu får det vara bra. Förresten är hon för bra för att byta bort, hennes mat är så sabla stark så jag kommer aldrig att bli överviktig! Som att byta bil? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rave on Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 tog en lutare efter 10.000 kr frågorna och nu ringde hon och undra om vi ska chatta ha haDet är väl inget fel med äventyr och nya kärlekar men hade jag vart i dina skor, så skulle jag höra med folk som T.ex har bott utomlands och gift sig i Thailand bl.a så som redspaggy och Lars60 på forumet. Det kan vara betydande och ovärderligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Precis på spikhuvudet och den som är roligast å driva med är Svampen han går på allt Det tragiska är att du inte driver med någon annan än dig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Det är väl inget fel med äventyr och nya kärlekar men hade jag vart i dina skor, så skulle jag höra med folk som T.ex har bott utomlands och gift sig i Thailand bl.a så som redspaggy och Lars60 på forumet. Det kan vara betydande och ovärderligt. Gifte mig i Thailand med Joels mamma har hus i Bangsale som Joels mamma vill att jag ska flytta till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Det tragiska är att du inte driver med någon annan än dig själv Du känner inte mig utan drar förhastade slutsatser Så förklara gärna vad du grundar det resonemanget på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Du känner inte mig utan drar förhastade slutsatser Så förklara gärna vad du grundar det resonemanget på Antagligen dina tidigare inlägg... Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Antagligen dina tidigare inlägg... Så vath jag är tyvärr öppen med mina inlägg och när det kommer tvivel i mina inlägg så måste ja ju svara .Och det har jag inga problem med vissa får tycka så och vissa så men jag är ärlig lägger jag ut foton på ghana giftermålet mm så vet jag att det sitter surpuppor och försöker hita nåt negativt det bjuder jag på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Så vath jag är tyvärr öppen med mina inlägg och när det kommer tvivel i mina inlägg så måste ja ju svara .Och det har jag inga problem med vissa får tycka så och vissa så men jag är ärlig lägger jag ut foton på ghana giftermålet mm så vet jag att det sitter surpuppor och försöker hita nåt negativt det bjuder jag på Då är ju allt frid o fröjd Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Du känner inte mig utan drar förhastade slutsatser Så förklara gärna vad du grundar det resonemanget på Jag drar slutsatsen på dina obegripliga och förvirrande inlägg. Betvivlar inte att du är en trevlig person men att fläka ut dit liv på detta sätt gynnar dig absolut inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Tycker det verkar som alla har träffat sin dam i bar som 70% av resten av MPR medlemmarna gjort. Men dom säger att dom jobbade som receptionist.55555 eller sjuksköterska.Min fråga är vem fan vill ha en fet farang som är 10-30 är äldre för dom hittar inga i damer i Sverige. Kolla alla fotografier på MPR ser du någon som har samma ålder .Nu har jag sagt mitt har varit i Thailand sen 1979. Mvh/Sinto Menar du att det inte finns dom som har 10 års åldersskillnad i Sverige? Vad skulle det vara för lustigt med det!!! 20 år och mer kan ju börja diskuteras men.. Min Tjej och jag har 10 år i skillnad och hon var givetvis den populäraste horan i stan som valde mig 69kg FET FARANG! Drick inte mer nu!. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Så vath jag är tyvärr öppen med mina inlägg och när det kommer tvivel i mina inlägg så måste ja ju svara .Och det har jag inga problem med vissa får tycka så och vissa så men jag är ärlig lägger jag ut foton på ghana giftermålet mm så vet jag att det sitter surpuppor och försöker hita nåt negativt det bjuder jag på Tror ingen söker det negativa, men dess då mer är oroliga för dig. Alla önskar dig med all säkerhet all lycka, det lär du behöva [emoji106] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Jag drar slutsatsen på dina obegripliga och förvirrande inlägg. Betvivlar inte att du är en trevlig person men att fläka ut dit liv på detta sätt gynnar dig absolut inte. Nån måste ju gå i bräschen annars blir det för trist med alila män Jag bjuder på mig och får skir men det bjuder jag på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Tror ingen söker det negativa, men dess då mer är oroliga för dig. Alla önskar dig med all säkerhet all lycka, det lär du behöva [emoji106] varför är ni oroliga ni bara fantiserar skickan pm till hur Chang och fråga jag säger som i inlägget ovan jag bjuder på mig själv och räknar med skir det tar jag Det är tyvärr inget roligt längre på forumet sen BIT slutade nu ser jag att han vart inne tur för oss men om ni vart med för x antal år sen ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Nån måste ju gå i bräschen annars blir det för trist med alila män Jag bjuder på mig och får skir men det bjuder jag på Att bjuda på sig själv är en sak men att förlöjliga sig är något annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 varför är ni oroliga ni bara fantiserar skickan pm till hur Chang och fråga jag säger som i inlägget ovan jag bjuder på mig själv och räknar med skir det tar jag Det är tyvärr inget roligt längre på forumet sen BIT slutade nu ser jag att han vart inne tur för oss men om ni vart med för x antal år sen ha ha Om du är ute efter den typen av karaktärer skapa ett konto på Flashback. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Om du är ute efter den typen av karaktärer skapa ett konto på Flashback. Ingen ide å diskutera det går inte in i din skalle ändå vad jag menar god natt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Ingen ide å diskutera det går inte in i din skalle ändå vad jag menar god natt Undrar om du själv vet vad det är du diskuterar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Måste ju ta upp den historien från BTT om hur man ska ragga i Pattaya Nu var det ju 3 5 år sen han va igång som bäst Jo det bästa sättet enligt oraklet och träffa JUST din favorit det var att sätta sig utanför dam toaletten med en kikare Sen när hon gick ut var det bara och resa sig och glo med kikarn var on tar vägen om hon satt med en falang eller inte Ja så höll han på på den tiden kokade forumet ha ha Nu e han inne väldigt sällsynt om du läser det här Peter så sätt igång igen och skriv dina skrönor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu