svampen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Ja Clion nu har Du fått PM med T-Nr jag gillar Dig starkt! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Snälla Gubben Du är underbar men ff skärp Dig! Ok ej da eftersom du strör vissa tvivel mm i tråden så ska du få svar 1 Vi träffades på ett Afrika forum jag hade 20 30 olika kvinnor som var intresserade vi chattade varje dag Hon hade berättat att hon inte varit med en man 2 Hon förklarade att hon inte kunde sova tillsammans med mig om hon inte var gift 3 Det var hennes pappa som är över huvudet i familjen som jag måste fråga om jag fick gifta mig med Abigail 4 Han gav sitt tillstånd efter ha granskat mig och kommit fram till att jag är en ärlig man 5 Så var det ju första natten för oss hon var oskuld så jag fick vara väldigt försiktig och då det var första gången för henne så fick hon mensen dagen efter Nu fick jag vänta 1 vecka innan jag fick komma till .Och eftersom hon är väldigt frigid så blev hon på smällen 6 Jag frågade henne efter 3 veckor har du fått din mens men det hade hon inte 7 När jag åkt hem så frågade jag henne om mensen men ingen jag sa gå och gör ett graviditetstest och då visade det att hon var gravid 8 Sen när hon var i 2 månaden och fick nej på turist visumet då fick hon en ledsen chock med missfall som följd hoppas du hajjar nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Huvudsaken är ju att Clion själv förstår vad han menar. Jag begriper i varje fall inte mycket av vad han skriver. Om det nu är så att Clion har svårt att göra sig försådd på sitt modersmål så vore det väldigt roligt att vara en fluga på väggen när han pratar med sin fru. Snacka om lägen för missförstånd. Kanske är det därför hon blev så chockad så hon fick missfall när hon inte fick visum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Fattar exakt vad du menar.. .. .. .. ... .. .. .. not! Skrolla neråt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Fan det kan bli 2 kapsyl trådar herre gud va pm ja får När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Clion önskar dig verkligen all lycka i livet men "get a grip on yourself"! Tack men måste hela tiden svara Mjölkutkörarna från Gnällbältet hela tiden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Nej jag var i Thailand med vänner första gången 67 sen blev det ju halvårs resor till paradiset 79 åkte vi till Filipinerna och fortsatte röjandet tog hit mitt äldsta barns mamma 80 Så Jenni är född 81 Sen träffa jag en Thailänska som städade på jobbet Volvo som var ensamstående med 1 pojk och jag hade ju Jenni vi flytta ihop i 17 år och fick 3 barn Sen kommer ju Joels mamma 9 år Här är de Jenni 32 Madelen 27 Michelle 19 Mattias 28 och till höger om honom står hans tjej Amanda de ka ha en pojke i April så nu blir jag med barn barn he he Och Madde med mitt senaste Joel 9 år sen Michelle Jävlar va stolt ja är över di När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Kanske Clion kan titta på det här diagrammet där det framgår exakt vilka dagar en kvinna kan bli gravid under menstruationscyckeln. Pricka sedan in dom dagarna du säger dig ha fått komma till och ta dig en funderare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Har du hört många yngre som säger det? Ja det är ju därifrån jag hört det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Lika bra ni börjar läsa från sidan 8 det blir bara utryckta inlägg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Ok ej da eftersom du strör vissa tvivel mm i tråden så ska du få svar 1 Vi träffades på ett Afrika forum jag hade 20 30 olika kvinnor som var intresserade vi chattade varje dag Hon hade berättat att hon inte varit med en man 2 Hon förklarade att hon inte kunde sova tillsammans med mig om hon inte var gift 3 Det var hennes pappa som är över huvudet i familjen som jag måste fråga om jag fick gifta mig med Abigail 4 Han gav sitt tillstånd efter ha granskat mig och kommit fram till att jag är en ärlig man 5 Så var det ju första natten för oss hon var oskuld så jag fick vara väldigt försiktig och då det var första gången för henne så fick hon mensen dagen efter Nu fick jag vänta 1 vecka innan jag fick komma till .Och eftersom hon är väldigt frigid så blev hon på smällen 6 Jag frågade henne efter 3 veckor har du fått din mens men det hade hon inte 7 När jag åkt hem så frågade jag henne om mensen men ingen jag sa gå och gör ett graviditetstest och då visade det att hon var gravid 8 Sen när hon var i 2 månaden och fick nej på turist visumet då fick hon en ledsen chock med missfall som följd hoppas du hajjar nu หฟะถภตาจจตคภ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Lika bra ni börjar läsa från sidan 8 det blir bara utryckta inlägg God f fortsättning Clion Gubben take care!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Kanske Clion kan titta på det här diagrammet där det framgår exakt vilka dagar en kvinna kan bli gravid under menstruationscyckeln. Pricka sedan in dom dagarna du säger dig ha fått komma till och ta dig en funderare Menscyckel.gif Nu är det siffror igen huga huga Det är olika från kvinna till kvinna är man ung så blir det lättare än om man är äldre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Nu är det siffror igen huga huga Det är olika från kvinna till kvinna är man ung så blir det lättare än om man är äldre Nej Clio det är exakt så där det fungerar, din donna är nog inget medicinskt orakel. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Nej Clio det är exakt så där det fungerar, din donna är nog inget medicinskt orakel. Nej men antagligen väldigt frigid och nu är det överspelat så den frågan läggs till handlingarna Nu ska jag ta en lutare innan hon börjar chatta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Nej men antagligen väldigt frigid Men de va ju trist! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Men de va ju trist! Ja, det förklarar ju antalet gånger Clirre fick komma till Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 5 Så var det ju första natten för oss hon var oskuld så jag fick vara väldigt försiktig och då det var första gången för henne så fick hon mensen dagen efter Nu fick jag vänta 1 vecka innan jag fick komma till .Och eftersom hon är väldigt frigid så blev hon på smällen Frigiditet[redigera | redigera wikitext] Från Wikipedia Hoppa till: navigering, sök Frigiditet Klassifikation och externa resurser ICD-10 F52.0 ICD-9 302.71 MeSH engelsk Frigiditet eller hypoaktiv sexuell störning är ett nedsatt libido av psykogen art, en minskad vilja till sex eller avsaknad av sexuell vilja. För att räknas som hypoaktivitet eller frigiditet måste tillståndet endast bero på minskad lust, inte på en sexuell avsersion eller att sexualiteten är ångestfylld; det senare kallas sexuell anhedoni. Psykogen impotens, orgasmstörning, prematur ejakulation, dyspareuni och vaginism är likaså andra tillstånd. Frigiditet kan också bero på en endokrin störning, till exempel minskade testosteronnivåer eller hyperprolaktinemi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Kanske Clion kan titta på det här diagrammet där det framgår exakt vilka dagar en kvinna kan bli gravid under menstruationscyckeln. Pricka sedan in dom dagarna du säger dig ha fått komma till och ta dig en funderare Menscyckel.gif Du vill inte förstå? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Men de va ju trist! Titta nu gick ni på det ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Du vill inte förstå? Jag eller nån annan nu börjar det bli kul ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Titta nu gick ni på det ha ha Precis vad jag trodde! Du bara driver med oss för så där lättlurad och knasig kan väl ingen människa som inte är omyndigförklarad vara. Jag förstår att du skrattar gott när du tar dig tid att skriva lite på det här forumet mellan alla dina nätflirtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Jag eller nån annan nu börjar det bli kul ha ha Ja, folkisen börjar väl ta nu... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 8 Sen när hon var i 2 månaden och fick nej på turist visumet då fick hon en ledsen chock med missfall som följd hoppas du hajjar nu Clirre, skit i Afrika och lev livet i Thailand istället. Du har ju redan allt nere i Thailand. Hus, brudar till överflöd. Varför inte bara skita i att skaffa en ny kärring och hålla på med Visa och fan och hans moster. Du är ju HP nu och det är ju nu du ska leva livet och inte hålla på med Visa och skit med en annan brud? Varför inte skaffa en kärring i Thailand och bosätta dig där nere större delen av året och bara njuta och leva livet?! Fatta hur mycket pengar du spara på det istället för att hålla på med visum och skit för en människa du knappt känner? Vill dig allt väl gubben... men tar dig en ordentlig funderare för fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Du vill inte förstå? Jo me nu fick hon ju mens efter jag vart med henne och nästa gång så var vi ju i cykeln När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu