Jump to content
IGNORERAD

Trött på skitsnack om våra Tiraker.

sinto

Recommended Posts

Kanske var först. Glad blev jag när vi fick 28.8 modem.

Har du kört någon gång en 300 baud modem? det var tider då. 28,8 rena raket fart.

Dela på andra sajter

• Svar 334
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

46

• sinto

33

• andrejsdenruskige

19

• svampen

18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Har du kört någon gång en 300 baud modem? det var tider då. 28,8 rena raket fart.

Har hört, men vet inte vilka typer vi har använt oss av. Jag var inte så intresserad av nätet på den tiden.

Man han ju knappt ladda ner en hel porrbild innan det kom i kallingarna. Det gick fortare att få hem en brud än att ladda ner en bild på en brud. Och på den tiden var det nog cykel eller apostlahästarna man hade att tillgå.

Dela på andra sajter

Har hört, men vet inte vilka typer vi har använt oss av. Jag var inte så intresserad av nätet på den tiden.

Man han ju knappt ladda ner en hel porrbild innan det kom i kallingarna. Det gick fortare att få hem en brud än att ladda ner en bild på en brud. Och på den tiden var det nog cykel eller apostlahästarna man hade att tillgå.

<det stämmer bra att det gick snabbare att få hem brudar på riktig än att kolla de på internet.

Jag fick mitt första uppkoppling via Universitet i Uppsala USUNET 1988, uppringd.

Mitt första modem var 300 baud, Man ringde först väntade på kopplingston och sedan la man luren på modem då funkade det.

att lada en A4 bild med dålig upplösning kunde ta många timmar. Det gick snabbare med text.

Dela på andra sajter

Hej Alla,

Det är kul att starta en tråd här på MPR, det verkar som det alltid spårar ut med alla besserwissrar som finns här, nu verkar det som Clion tar stryk.Han är pensionärr och som jag tycker en av de ärligaste på denna sajt.Han ger ut sitt liv och får skit tänk på detta ni som sitter och skriver.

Mvh/Sinto som står för sina åsikter.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hej Alla,

Det är kul att starta en tråd här på MPR, det verkar som det alltid spårar ut med alla besserwissrar som finns här, nu verkar det som Clion tar stryk.Han är pensionärr och som jag tycker en av de ärligaste på denna sajt.Han ger ut sitt liv och får skit tänk på detta ni som sitter och skriver.

Mvh/Sinto som står för sina åsikter.

Skulle jag berätta om alla mina korkade beslut och bravader så skulle ni asgarva och jag skulle bli hånad, med all rätt.

Det skulle inte göra mina beslut mindre korkade.

Men att försvara mina korkade beslut skulle jag aldrig göra. Jag skulle nog se dom för vad det är. -Korkade beslut m.a.o

Dela på andra sajter

Skulle jag berätta om alla mina korkade beslut och bravader så skulle ni asgarva och jag skulle bli hånad, med all rätt.

Men att försvara mina korkade beslut skulle jag aldrig göra. Jag skulle nog se dom för vad det är. -Korkade beslut m.a.o

Hej andrejsdenruskige.

Skall bli väldigt roligt att höra dina korkade beslut och bravader tror att det blir roligt.

Mvh/Sinto

Dela på andra sajter

Att du inser att dina beslut är korkade är ett steg i rätt riktning.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hej andrejsdenruskige.

Skall bli väldigt roligt att höra dina korkade beslut och bravader tror att det blir roligt.

Mvh/Sinto

Nja, jag inser ju mina dumheter själv, när jag konstaterar resultatet eller ett möjligt framtida kaosartat resultat.

Givetvis gräver jag inte en djupare grop och basunerar ut min storhet, som mycket väl kan bli rena pajasfasonerna, om jag kan se en del risker med mitt handlande.

Min dumhet är trots allt min dumhet.

Dela på andra sajter

Nja, jag inser ju mina dumheter själv, när jag konstaterar resultatet eller ett möjligt framtida kaosartat resultat.

Givetvis gräver jag inte en djupare grop och basunerar ut min storhet, som mycket väl kan bli rena pajasfasonerna, om jag kan se en del risker med mitt handlande.

Min dumhet är trots allt min dumhet.

Vi ses i Korat.

Mvh/Sinto

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vi ses i Korat.

Mvh/Sinto

Det gör vi säkert. 

Där kan jag demonstrera min dumhet.....bara jag får några bärs ;)

Dela på andra sajter

Det e väl irrelevant var man har träffat sin tirak? Men haur man orkat me henne i 37 år eller tvärtemot så  :good: 

Dela på andra sajter

Det är bara det att vi har lite olika kulturer. Äldre män lite tryggare ,men när det börjar skilja på 40-50 år är det nog bara plånboken som räknas inte mycket kärlek där.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är bara det att vi har lite olika kulturer. Äldre män lite tryggare ,men när det börjar skilja på 40-50 år är det nog bara plånboken som räknas inte mycket kärlek där.

Finns ju äldre västerländska män som tom låter tiraken ha lite kul ibland med yngre pojkar ibland när förmågan i sängen har avtagit.

Vilket ju i och för sig är bra. Då är ju alla partner nöjda och glada.

Många äldre män trivs ju med sällskapet och att ha en tjej som tar bra hand om dom.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Finns ju äldre västerländska män som tom låter tiraken ha lite kul ibland med yngre pojkar ibland när förmågan i sängen har avtagit.

Vilket ju i och för sig är bra. Då är ju alla partner nöjda och glada.

Många äldre män trivs ju med sällskapet och att ha en tjej som tar bra hand om dom.

BTT

så kanske det är i 0.1% av fallen, cirkus.

Dela på andra sajter

så kanske det är i 0.1% av fallen, cirkus.

Mata inte trollen

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Mata inte trollen

Har missat nått här tydligen(dom vanligt) vem e troll nu?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Jag är 41 och min fru är 40, träffade henne i ett matkök i phuket. var trött på alla dollartecken i ögonen hos tjejerna, fick ett fint hus på köpet och en fin släkt.

Dela på andra sajter

andrejdenruskige du kanske trivs bra med din Tirak men frågan vad träffades ni.

Mvh/Sinto

OT.. Sinto, är det du som har pool/spaforumet?

Dela på andra sajter

Jag är 41 och min fru är 40, träffade henne i ett matkök i phuket. var trött på alla dollartecken i ögonen hos tjejerna, fick ett fint hus på köpet och en fin släkt.

Vi är lika gamla o bor i gbg o frugorna från KK..När ska ni ner nästa gång?

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Vi är lika gamla o bor i gbg o frugorna från KK..När ska ni ner nästa gång?

va precis nere, blir till jul.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Fick du huset av frugan?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

avundsjuk?

Inte alls men när man läser hans inlägg om att han fick ett hus på köpet så får man ju den tanken.

Kan ju vara släktingarna med som köpte huset åt honom.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Inte alls men när man läser hans inlägg om att han fick ett hus på köpet så får man ju den tanken.

BTT

Wakewake, gifter man sig så inträder något som heter äktenskapsbalken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ungefär lika i Thailand som i Sverige med den skillnaden att farangen inte kan äga mark, men den kan med största sannolikhet avyttras, förutsatt att inget äktenskapsförord skrivits!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

BTT

Lite OT men hur går de med länkarna till Thailändsk fotboll, som du undviker i annan tråd?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...