uptoyou Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Någon som har testat denna kursen. Låter helt overkligt för mig. http://learnthaifromawhiteguy.com/?utm_campaign=howto&utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=CPqsqorf1MICFcHFcgodbaMACQ Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 den funkar kanon, både talar, läser thai på mindre än 10 timmar. Har t.o.m. skaffat thailändsk tangentbord då jag tycker det känns bättre och nästan enklare än ett svenskt. Ska ta ett sträck på soffan och läsa Thai Rat. Tycker den är klart bättre än aftonblaskan å Fibban. Nääää skoja bara, tror inte på några 10 timmar. Inte ens med en snygg thailärarinna. Chock dee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Mja, nu ska di inte tro på allt som skrivs, finns ju alla möjliga typer i herrens hage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Finns inte chans att nån ska lära sig thai på 10 timmar,,,,,,har försökt i 6 år ...lite fattar man väl men o prata med nån e ju helt kört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Efter några stadiga groggar så verkar dom flesta klara många språk. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 SLU fixar det på 6 timmar! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 SLU fixar det på 6 timmar! Nja, bara med siamesiska katter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.