PlayTheGame Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Håller på som bäst och planerar nästa vinters ( förhoppningsvis ) resa och tänkte mig ett stopp i Hong Kong och Kuala Lumpur på vägen till Bangkok. Är det någon som vet om Thaitjejen behöver ansöka om visum till HK eller KL? "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Vad jag vet så behövs inte visum till HK åtminstone. KL ska jag låta vara osagt men tror inte det behövs heller.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Behövs ej, jag har varit i HK med min tjej. Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Januari 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2009 Många tack. "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaivisum Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 Both countries, Hongkong and Malaysia is not required visa for Thai citizen. Go and have fun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.