Slaktaren Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Skönt att redan vara här till 19 mars sen hemfärd över sommaren ... Så länge det finns fantasi kan man hålla på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Om cirkus 200 dagar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 På fredag checkar man in tidigt så man hinner med lite bira på O'learys och handla ett par minttu vodka.. Gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Åker också på fredag. Mindre än 3 dagar kvar nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 (ändrad) Vad i helvete! Här försöker jag undgå mattrådar p.g.a hunger och svält. Givetvis tror lättlurade jag att det bara är att stövla in i denna tråd och känna sig safe. Ack, så man bedrog sig. Jag ska anmäla inlägget ovan (EDIT: ovanför inlägget ovan) och hoppas på en perm.ban. Ändrades November 26, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Åker också på fredag. Mindre än 3 dagar kvar nu TG951? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Vad i helvete! Här försöker jag undgå mattrådar p.g.a hunger och svält. Givetvis tror lättlurade jag att det bara är att stövla in i denna tråd och känna sig safe. Ack, så man bedrog sig. Jag ska anmäla inlägget ovan (EDIT: ovanför inlägget ovan) och hoppas på en perm.ban. Sorry mate:rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Syrien, Angola och Afghanistan verkar ju vara på frammarsch. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 TG951? TG961 från Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 15 dec-14jan om inte demonstrationerna urartar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Vad i helvete! Här försöker jag undgå mattrådar p.g.a hunger och svält. Givetvis tror lättlurade jag att det bara är att stövla in i denna tråd och känna sig safe. Ack, så man bedrog sig. Jag ska anmäla inlägget ovan (EDIT: ovanför inlägget ovan) och hoppas på en perm.ban. Jag lovar dig den var god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Om cirkus 200 dagar Ta cirkus som ett Scott istället, va fan ska du göra i Sverige över jul, det är bara en massa fulla tomtar överallt Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Ta cirkus som ett Scott istället, va fan ska du göra i Sverige över jul, det är bara en massa fulla tomtar överallt Vi firar inte svensk jul.Kanske blir det lite nätpoker för min del frugan ska nog äta och grabben har ju mycket att göra på datorn Funderar lite på en resa österut,vi får se.Slutade planera för denna högtid för många år sedan. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Vi firar inte svensk jul.Kanske blir det lite nätpoker för min del frugan ska nog äta och grabben har ju mycket att göra på datorn Funderar lite på en resa österut,vi får se.Slutade planera för denna högtid för många år sedan. res bara tillräckligt långt österut, Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Gött Stannar alltid till på O'learys!! Bästa och godaste hamburgaren som jag har smakat. Kan rekomenderas om ni har vägen förbi på terminal 5 //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Om två veckor idag /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Åker med finnarna den 13 januari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Stannar alltid till på O'learys!! Bästa och godaste hamburgaren som jag har smakat. Kan rekomenderas om ni har vägen förbi på terminal 5 Absolut bästa hamburgaren. Inget McShit där inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Tja Om 30 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mek Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 8 dagar kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 res bara tillräckligt långt österut, Tyvärr blir det nog bara över pölen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Tyvärr blir det nog bara över pölen längre restid.. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Mindre än 2 veckor kvar... Med SAS den 11 december. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Sista dagen på jobbet i år idag. Åker imorgon Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Snart. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu