BB Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 2/1 2014 med Thai Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 17/12 - 16/1 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Talar jag inte om! Same same Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Hoppas det blir innan jag dör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
arnea Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Jag måste först åka härifrån, sedan 13.01.01 bor jag i Kumphawapi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Tja på Tisdag Fränsta - Stockholm - Bangkok-Phuket- Khao Lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 I Maj eller Juni 2014, beror på jobbet när det blir. Kommer troligen stanna 10 till 12 månader. Det är detta jag saknar Plus damerna och tjafset hos Maitans gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Härligt att höra GUBBEN att du är ordentligt på banan igen. Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 10 december med Thai från Arlanda Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 17/12 Dreamliner från Arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Den 3 januari men först ska jag härifrån och det sker den 13dec Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 (ändrad) 14 december från arlanda ! 68 dagar till det blir lite party och sand mellan tårna =) Ändrades Oktober 7, 2013 av heno .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Om 84 dagar. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 arnea Jag o frugan kommer att vara i Kumphawapi fr 22nov till 21dec....frugan kommer därifrån o vi har kvar lägenheten där..var i Kumpha håller ni till?...själva bor vi nära polisstationen ...om du åker från matmarknaden förbi Bangkok Bank o ner för backen...i den lilla rondellen tar du in till vänster o åker så långt du kommer.i slutet på gatan bor vi på höger sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mek Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 den 6 dec bär det av Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 17/12 Dreamliner från Arlanda Det där med Dreamliner är nog något osäkert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sventa Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Åker den 1noveber med finnarna,stanar 150 dagar.Första stopp Maitans ett par dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Det där med Dreamliner är nog något osäkert. Hoppet min vän Hoppet. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolme Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Reser den 8 oktober med emirates från Arlanda till ett pris av 3678 kr t/r. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Reser den 8 oktober med emirates från Arlanda till ett pris av 3678 kr t/r. Ett bra pris det, typ en fullpris inrikes i Sverige Ta gärna några bilder... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Reser den 8 oktober med emirates från Arlanda till ett pris av 3678 kr t/r. Idag då!! Bra pris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Sitter och väntar på ARN nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Sitter och väntar på ARN nu kl. 02.30 ? Då är du först i kön Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Sitter och väntar på ARN nu Är inte han död sen typ 1000 år? Sitter du på aranäs eller gothem? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 kl. 02.30 ? Då är du först i kön Ja när man inte kan lita på SJ`s morgon tåg. Sist var den försenad 30 minuter, då blir det knapert med tiden, flyget väntar ju inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu