Kenneth4618 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Hittade äntligen biljetter till rimliga priser med Thai Air. Drygt 13000 kr för två personer t o r Stockholm - Ubon Ratchathani. Vi åker ner 11/12 - 25/1 denna vinter. Äntligen något att se fram emot /GSt Då syns vi på Arlanda då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Då syns vi på Arlanda då Thai Air för er också? Kul, vi får ta en öl och en Jäger. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Haha Ja det låterbra det!! Nej nu får du allt boka ett datum för nu står det folk på kö här, och nästan alla vill hit samtidigt!! Måste göra den preliminära resrutten först innan jag kan boka , och är det upptaget så får jag väl hysa in mig nästgårds If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hejhå54 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 tg961 22 november hem 22 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 På Tisdag med TG 601 men först måste jag ju ut och det gör jag på Måndag med TG 606. Ha en bra dag! Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Närsomhelst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Tja har lust att åka idag men va fan vilken tid det tar för Thai ambassaden att ordna nytt pass till käringen. Hoppas verklig det kommer denna vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 (ändrad) Närsomhelst 8 Oktober --- 30 April Jag flyger själv http://www.blocket.se/vastmanland/Lygplan_Lancair_till_forsaljning_48561138.htm?ca=12&w=2 Ändrades September 25, 2013 av Cobra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Tja har lust att åka idag men va fan vilken tid det tar för Thai ambassaden att ordna nytt pass till käringen. Hoppas verklig det kommer denna vecka. Hon har väll gjort nått fanskap!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 21 mars-17 april med Thai till KhonKaen, 12400:- för två pers. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 20 mars till 3 maj med THAI. Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Hon har väll gjort nått fanskap!! Nej så är det inte 5-6 veckor tar det. lite längre nu pga bärplockare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Nej så är det inte 5-6 veckor tar det. lite längre nu pga bärplockare Var det inte hon som hade nån connection på ambassaden!! Det är kärleksdrama i baren i kväll Ha ha, tur man skall köra ner Everts kärring till Kock loi om en stund. Hon skall på visa run till Penang och Phuket bussen plockar upp henne på busstationen där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 20/12-20/1 SAS via Shanghai slutmål Udon Thani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Tja har lust att åka idag men va fan vilken tid det tar för Thai ambassaden att ordna nytt pass till käringen. Hoppas verklig det kommer denna vecka. Vadå ska du åka på kärringens pass he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Jag köpte 29/11 - 29/12 med Thai för 5050 kr finns för 5800 nu på dom datumen ,kanske man skulle ta en tur he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 på tisdag med TG 961 fan va man vill att helgen ska gå fort. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Talar jag inte om! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Får vackert sitta på pungen min i ytterligare fyra månader. Fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Åker i mon bitti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 i Morgon med baggarna 4847 kr tur och retur 3 veckor dubbla väskor i båda riktningar, dvs 20+20kg + handbagage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Åker i mon bitti Jaha,till Rayong eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Jaha,till Rayong eller? Inte riktigt än men har förhoppningsvis fått tag på en som kan ta med sig klubborna nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 På söndag. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 6 december till 15 januari med hjälp av Nonkis excellenta service. Mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu