ellim63 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Blir det Norwegens premiärtur med Dreamlinern ner då ? Sitter oxå på den isåfall Mvh Skåneljungen nej, vi åker med thai 14.30. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 (ändrad) Blir väl inom ett år då garantin på hus är allmänt 1 år enligt en amerikan som hade hus till låns. rätt så sådär exakt svar. Gummans svar är rätt så sådär. I Thailand så är kunskap inget värt för det blir ändå som det blir. Ändrades Augusti 16, 2013 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 När vi kom hem för 2 månader sedan så sa vi "om 5 år" men nu kollas det biljetter för fulla muggar igen. Vettefasiken om inte frugan och småttingarna får dra själva så drar jag & polarna till Latinamerika & vandrar i bergen. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 När vi kom hem för 2 månader sedan så sa vi "om 5 år" men nu kollas det biljetter för fulla muggar igen. Vettefasiken om inte frugan och småttingarna får dra själva så drar jag & polarna till Latinamerika & vandrar i bergen. Jättefint där enligt kompis som var där förra året i Peru. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Jättefint där enligt kompis som var där förra året i Peru.Det Det är faktiskt Peru vi snackar om Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 (ändrad) Det är faktiskt Peru vi snackar om Du får tyvär inte bära väskorna själv utan guiderna tar hand om det för en liten peng men skulle själv inte tveka och resa om jag hade kulorna för och göra som jag vill. Man lever bara en gång Har själv bara råd med Thailand knappt. Ändrades Augusti 16, 2013 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Om en vecka så här dags ligger jag och sover ruset av mig efter första kvällen. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 om 45 låååånga dagar glider man ut till ARN med firma limmon. till ARN.jpg Tur du inte ska åka idag..finns nog de som kan ha maximal otur idag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Vi åker 22 september och det enda som är planerat är fem dagar i Udon Thani och hembyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Så var även boendet bokat och klart. Så jävla nöjd, fick precis det jag efterfrågade. 2månader i denna lyan och med den utsikten kommer inte bli helt fel. http://www.condo6.com/?page=property&id=449 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Nja hon är kreativ tillverkar di däringa jouserna som man kan köpa i di däringa fyrkantiga små flaskorna.och som är väldigt goa sen åker hon runt i sin bil och levererar men jag har sagt till henne att jag vill inte bo i Hatjai utan hon får flytta till Bangsale om det nu blir nåt Sparkar du ut din gamla svärmor då ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 När vi kom hem för 2 månader sedan så sa vi "om 5 år" men nu kollas det biljetter för fulla muggar igen. Vettefasiken om inte frugan och småttingarna får dra själva så drar jag & polarna till Latinamerika & vandrar i bergen. Tangentbordsfylla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Tangentbordsfylla? Det är ju jag som ska vandra i bergen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Det är ju jag som ska vandra i bergen ? En gång tog jag taxi i Bergen. Fan så dyrt det var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 En gång tog jag taxi i Bergen. Fan så dyrt det var. Det blir billigare och vandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Om 96 dar, närmare bestämt 25/11 och åker hem 8/1. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 I morm med Norsken Har ju hunnit klippa gräsmattan 2 gng på de 2 veckorna jag hunnit vara i Sverige senast jag var i LOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Vi åker 22 september och det enda som är planerat är fem dagar i Udon Thani och hembyn. Vilket bolag åker di/ni med? Jag åker med emirates samma datum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Sparkar du ut din gamla svärmor då ? Svar nej När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 (ändrad) När vi kom hem för 2 månader sedan så sa vi "om 5 år" men nu kollas det biljetter för fulla muggar igen. Vettefasiken om inte frugan och småttingarna får dra själva så drar jag & polarna till Latinamerika & vandrar i bergen. För att få lite sammanhang så citerar jag friskt. Jag vet mycket väl varför ni tjockisar ska till Peru och knalla i bergen. Se vad jag fan på nätet alldeles nyss. Det har ett klart samband! http://feber.se/vetenskap/art/279411/du_vger_mindre_i_peru/ Ändrades Augusti 21, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
singha50 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Bokat igår hos Nonki.. Köpenhamn Bbk 11/12 tånkte besöka lite gamla vänner sedan Phuket och hem 20/1.. Skall bli gött... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 För att få lite sammanhang så citerar jag friskt. Jag vet mycket väl varför ni tjockisar ska till Peru och knalla i bergen. Se vad jag fan på nätet alldeles nyss. Det har ett klart samband! http://feber.se/vetenskap/art/279411/du_vger_mindre_i_peru/ Undra ifall Nonki har några thaiplåtar till Lima ? Pigge01, vad ska man flyga med ifall inte thai kör dit då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Undra ifall Nonki har några thaiplåtar till Lima ? Pigge01, vad ska man flyga med ifall inte thai kör dit då? Den svarar jag på! Fråga 1: Helt säkert Fråga 2: Då ska man inte flyga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Vilket bolag åker di/ni med? Jag åker med emirates samma datum. Hej! Vi åker med Thai Airways. Vi kollade med Emirates och de hade bra priser men då vi ska åka vidare samma dag till Udon så blev det en bättre affär med Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Åker till LOS om exakt fem månader idag, dvs 1 februari. 4 veckor på Phuket och i Khao Lak blir det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu