arnea Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Flyttar till Thailand i september. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Ja nästa gång få bli nu i slutet av juni. Men började undra vad är det som gör att Thailand har tappat 25% av resenärer senaste året? Och samtidigt undrar om Norweigians nya rutt till BKK kommer att bi succe? Fast där är det nog biljettpriserna som styr mest, inte resemål. Men sumasummarum kommer nån bolag tappa rejält från Sverige. Dels 80750 färre resenärer och ytterligare ett bolag till som erbjuder non stopp till Bangkok. (Och om jag inte minns helt fel kommer Emirates eller nån av de Arab länders bolag starta matningsflyg till sitt hemma flygplats.) Bilden hämtat från SVT.SE text-tv sida 166 28-05-2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Kanske man ska slå till... 1000 spänn billigare än nonki. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Kanonpris om du lätt tar dig hem från Köpenhamn och gillar Thai Airways. Så får du även prova på hur det var att åka flygplan förr i tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 om tre veckor den 25e Juni. fåse om Finnair är lika bra åt andra hållet då... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Kanonpris om du lätt tar dig hem från Köpenhamn och gillar Thai Airways. Så får du även prova på hur det var att åka flygplan förr i tiden Flyger alltid Köpenhamn... ända jag har att gnälla på ang thai air e maten... den kan dom behålla.. satans finnlink föda.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Om 2 veckor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Slutet på denna månad.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 13 april Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Slutet på denna månad.. Same same, som lappen sade... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Same same, som lappen sade... Hinner du cykla något denna månad eller kommer kalendern hinna slå över till nästa månad? Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Fy fan va skönt 2 och halv arbetsdag kvar sedan laddning för Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Hinner du cykla något denna månad eller kommer kalendern hinna slå över till nästa månad? Skickat från en halvfet helgalkis. Cykla? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Så snart som möjligt, dock lutar det åt febr -14 :-( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Cykla? Ja visst vill du hellre gå varsågod.. Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 28 juni. Första resan sen nov 09 ska bli skönt å komma ner igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
areeya Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 28 juni. Första resan sen nov 09 ska bli skönt å komma ner igenPå tisdag den 11.6 sticker jag och min familj ner i nästan 3 månader. Först blir det upp till Buriram sen blir det att besöka lite olika ställen vid kusten före hemfärd i slutet av augusti.Har varit I Thailand oavbrutet varje år sen 2006 och kommer nog att flytta dit för gott nästa år. Areeya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Den 8 december bär det iväg igen. Troligen blir det flottan denna gång BTT Årtalet, BTT? Är ganska säker på att rätt många här på MPR undrar vilket år det äntligen bär iväg för dig till drömmarnas rike. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
areeya Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Kanonpris om du lätt tar dig hem från Köpenhamn och gillar Thai Airways.Så får du även prova på hur det var att åka flygplan förr i tiden Nja..flygplan från förr...? Icke..jag flyger från Köpenhamn nästa vecka...Boeing 700..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 7 sep Det sket sig med ledighet i september. Jag fick ledigt i Oktober istället. Så jag kollade med norrbaggarna vad dom ville ha för en premiumbiljett den 1okt till 27 okt. 12600 pix... Ringde NONKI och fick en billigare biljett i premium, inkluderat en business ToR till CNX. Hoppas nu bara att Thai inte ställer in söndagsavgången hem den 27/10... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 Det blir en månad i Jomtien i augusti. Skönt att komma ner igen, alldeles för länge sedan nu. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 Om ungefär 2,5 månad. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 om 18 timmar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Om 5 dagar och stannar i 2 månader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Tja lite kurs i Singapore & Perth så jag hoppas kunna klämma in några dagar mellan Singapore & Perth i Khao Lak i början av Augusti. Men just nu är jag mest glad över att kunna jobba på rätt sida av jord klotet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu