Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

jag kollade med Nonkis men deras var pris var ingen större skillnad på Jordenresors

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara 4 dagar?

jrk

Nja. Var tänkt att komma ner då sedan några dagar i Bangkok sedan ut till Patong ca 3 veckor.. Hade gärna stannat längre men man måste jobba ett tag till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
jag kollade med Nonkis men deras var pris var ingen större skillnad på Jordenresors

 

När vi bokade förra året så var han dyrare än Tickets butiker....

Link to comment
Dela på andra sajter

När vi bokade förra året så var han dyrare än Tickets butiker....

 

 

 

Men med en oslagbar service, den betalar jag gärna några hunkor extra för :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Men med en oslagbar service, den betalar jag gärna några hunkor extra för :)

 

Tjejerna hos ticket på Väla har en suverän service!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejerna hos ticket på Väla har en suverän service!

 

Tror jag säkert.men du kan inte ringa dem en lördagkväll eller söndagmorgon tror jag, tror inte de heller kan "låsa" biljetter med bra pris till dig utan att du behöver betala före resan är helt förestående, eller boka av resan om planer ändras.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

åker ned 20 augusti i tre veckor och då är det bara billigt som gäller.

Norwegian tor 1 väska 20 kg ned, handbagage hem.

3900kr.

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är allt klappat å klart 11juni smäller det

Vi med,kanske syns i baren på Arlanda

Tobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Tror jag säkert.men du kan inte ringa dem en lördagkväll eller söndagmorgon tror jag, tror inte de heller kan "låsa" biljetter med bra pris till dig utan att du behöver betala före resan är helt förestående, eller boka av resan om planer ändras.

 

Jag får ofta "låst pris" under några dagar.

Jag brukar bara lämna en lapp med ett par datum sedan ringer de upp och har några bra förslag.

 

Angående Nonki eller Peter så är han mycket trevlig när man ringer och kollar upp biljettpriser men på detta forumet så har har betett sej som ett riktigt arsle mot de som han inte känner personligen eller vet att det är hans kunders nick, så Nonki/Peter får behålla sina biljetter oavsett vilket pris han kan komma med!

Link to comment
Dela på andra sajter

Något prel. pris?

Det är ju intressant också.

 

Leif

 

Ja 7800ca tror jag det ligger på just nu. Såg att det fanns billigare (ett par hundringar) på destination, men då jag inte har nå deg för själva flyget just nu så passar detta mig.

Kan som sagt avboka denna om jag skulle hitta billigare längre fram, men jag tror jag gillar Nonkis service. Verkar som man kunde boka sittplats via dem redan nu. Fantastiskt service om det funkar i verkligheten också :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja 7800ca tror jag det ligger på just nu. Såg att det fanns billigare (ett par hundringar) på destination, men då jag inte har nå deg för själva flyget just nu så passar detta mig.

Kan som sagt avboka denna om jag skulle hitta billigare längre fram, men jag tror jag gillar Nonkis service. Verkar som man kunde boka sittplats via dem redan nu. Fantastiskt service om det funkar i verkligheten också :thumbsup:

Priset är bra, och riktigt bra för att vara över 30 dar med Thai.

Skall kolla längre fram för perioden nov-maj.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte förrän 25/11 till 8/1-14 men har ju iofs inte varit hemma så länge. Måste ju jobba och dra ihop till biljett och reskassa också. Fick tag i en biljett med Turkish Airlines för 5955 kr. (inkl. sevicepaket) och det tycker jag var ett bra pris :)

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Vi med,kanske syns i baren på Arlanda

Tobbe

Om du letar hittar du en med en rullstolsbunden . Så är det troligtvis min systerson. Då är jag bredvid. Då kan vi allt språka lite

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du letar hittar du en med en rullstolsbunden . Så är det troligtvis min systerson. Då är jag bredvid. Då kan vi allt språka lite
Jag sitter med 2 polare hustrun och 2 barn förmodligen är vi grabbar själva i baren då tjejerna handlar taxfree. Mv Tobbe
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
Jag sitter med 2 polare hustrun och 2 barn förmodligen är vi grabbar själva i baren då tjejerna handlar taxfree. Mv Tobbe

Vilken tur du har. Frugan handlar absolut ingenting. Utan där får jag rycka in. Men jag kollar.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 sep

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen
åker ned 20 augusti i tre veckor och då är det bara billigt som gäller.

Norwegian tor 1 väska 20 kg ned, handbagage hem.

3900kr.

 

Leif

 

Äker ner 17 aug i 3.5 vecka med Norwegian 3704kr

 

Med vänlig hälsning

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Äker ner 17 aug i 3.5 vecka med Norwegian 3704kr

 

Med vänlig hälsning

Skåneljungen

Bara handbagage eller?  

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 juni med lufthansa.

Eftersom vi är en familj så kan vi inte bara ta det billigaste utan måste tänka på det smidigaste också.

20500kr gick det på för tre pers.

Förra året åkte vi med Finnair men var för sent ute i år.

Norveigian hade inga biljetter som passade.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...