scorpio63 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Jag skulle vilja åka nu, men det tar nog 5 år innan vi kommer dit. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Jag skulle vilja åka nu, men det tar nog 5 år innan vi kommer dit.Ta ett flygplan så går det snabbare;-) Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oyzet7464 Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Vi åker den 12/7 med TG 951 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Någon gång 2014.kanske. Bara att bita ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Ja det blir nog inte förrän 2 eller 3 September 2013 men först ska jag lämna Thailand och resa till Sverige 26 maj för att jobba i 3 månader. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Nu är allt klappat å klart 11juni smäller det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Åker hem till Svedala i mon och tillbaka i slutet på Maj, 6 långa veckor i Sverige sen ett år i Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
areeya Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Den 11 jun avgång Köpenhamn till Bangkok-Buriram! Massor av jobb med hus samt lite sem i slutet i Rayong!Hinner i alla fall uppleva våren i Svedala.Areeya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Åker den 21/10 till Chiang Mai för att komma över en sent uppkommen 50 års kris, ska hyra MC och köra till Mekong och följa den till Nakhon Phanom och sedan tillbaka via Udon Thani. En tripp på ca:200 mil på 10 dagar, en rätt behaglig tur alltså, är än så länge ensam men ser gärna någon som hänger på. Någon intresserad här kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Nu är det bara åtta veckor och två dagar tills dess att jag landar på Koh Samui. Min fjärde resa till LOS, men den första till Samui. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 (ändrad) Om 5 veckor bär det av Men Bangkok är bara halvvägs till resmålet i år Ändrades Maj 10, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Om 5 veckor bär det av Men Bangkok är bara halvvägs till resmålet i år Innebär det att du skall åka ytterligare 1000 mil ? Australien kanske ? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Innebär det att du skall åka ytterligare 1000 mil ? Australien kanske ? Japp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Vem åker frivilligt till detta skitland ? Inte jag i alla fall. Nu är det så att frugan tvingar mig med, men det är inte förrän i december som tur är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Japp Drömde en gång i världen om att flytta dit och jobba, eller Nya Zeeland. Men som så mycket annat blev det inte av... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Blir en juli i issan i år.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 För första gången sedan 1989 kan jag INTE se hur jag skulle kunna åka nästa vinter! Var nere 4,5 mån i vinter. Men pga arbetslöshet och annat så blir det med all säkerhet FÖRSTA gången sedan 1989 som jag blir hemma mer än 1 år i Svedala. Fy Fan såååååå tragiskt. Psyket pallar inte när man tänker tanken! Kan bara inte fatta hur man ska orka och hur man ska stå ut. Stort Kanske...kanske man tar steget att flytta ner och driva restaurang med en polare. Gå här och söka jobb är som att hoppas på lottovinst. MVH BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Runt nyår är tanken. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Siktat in mig på 25 nov. Men sambon är där nu och förvaltar pengarna väl, så man vet aldrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Troligen inte före julen. Sen om det blir Thailand eller Fillipinerna vet jag inte just nu. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Då var det prelbokat (med Nonkis) att man åker den 22/11 till den 24/1, ska bli så J***la skönt!! Thai air blir det självklart, finns inga andra alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Då var det prelbokat (med Nonkis) att man åker den 22/11 till den 24/1, ska bli så J***la skönt!! Thai air blir det självklart, finns inga andra alternativ. Något prel. pris? Det är ju intressant också. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Inom en månad :^^: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Tja slutar jobbet 5 ev 12 Nov så Lördag den 16 till Phuket direkt med Thai är väll tanken ev enkel biljett. Denna gång skall det lång semester det lovar jag kärringen. Sista gången sket det sig som den offshore hora man är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Min prelbokn den 25 jan-2014 ligger fortfarande på hutlösa 16400 för PE. Den kommer garanteras att förkastas om inte priset sjunker. Nån måtta får det vara på vad det ska kosta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu