Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Om 10 Dagar  20 Mars med TG961

 

/Holst

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

navion hispania

Tja  26 Mars  får väll flyg detalierna i veckan på rederiet bekostnad ner till Khao lak . 

Skall bli helt ok .

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Blev en julbokning 2013 med Norwegian. 32 dagar. 2 barn 2 vuxna. Direktflyg från Arlanda med Dreamliner. Bagage, platsbokning och måltider. Totalpris 13158 för hela familjen. Platser med extra långt benutrymme redan bokad. Bokad och glad. Ca 1 vecka kortare än vi tänkt oss men priset fick avgöra. Nöjd med detta. Med vänlig hälsning

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev en julbokning 2013 med Norwegian. 32 dagar. 2 barn 2 vuxna. Direktflyg från Arlanda med Dreamliner. Bagage, platsbokning och måltider. Totalpris 13158 för hela familjen. Platser med extra långt benutrymme redan bokad. Bokad och glad. Ca 1 vecka kortare än vi tänkt oss men priset fick avgöra. Nöjd med detta. Med vänlig hälsning

 

Bra pris tycker jag.

 

Bokade precis en egen tur hem till donnan. T/R 6/4 - 3/5 med Thai 6100 svettiga Köpings kulor...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

 Tja så fick man hemresan 26/3    Bergen- Frankfurt- Bangkok- Phuket sedan till  Khao Lak.

 Lufthansa  från Bergen Thai  från Frankfurt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Kollade pris nu och fick upp finskarna  13 nov till 20 feb för 5462:-/pers CPH-BKK

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

11/12-13 till 12/1-14

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
11/12-13 till 12/1-14
Thai?? Med vänlig hälsning

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr långt kvar..ska börja kolla biljetter snart och hoppas på att komma iväg 1/12 2013-1/3 2014...Längtar redan så hoppas tiden går super snabbt

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Thai?? Med vänlig hälsning

Jäpp :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäpp :thumbsup:

Låter som mina tider att åka.

Vem vet en öl på arlanda närmre än man tror.

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

22/7 Räknar kallt med att Lillsnorre kan släppa dammsugarn någon kväll då så skall han få se "the good times of bkk"

Link to comment
Dela på andra sajter

En hel helgs lång väntan :( Åker med TG961 på måndag 25/3, äntligen ska väl tilläggas :)

Link to comment
Dela på andra sajter

10 dagar kvar till TG961 avgår.   :14:

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

En hel helgs lång väntan :( Åker med TG961 på måndag 25/3, äntligen ska väl tilläggas :)

Link to comment
Dela på andra sajter

22/7 Räknar kallt med att Lillsnorre kan släppa dammsugarn någon kväll då så skall han få se "the good times of bkk"

 

Dammsugaren är väl inget problem,det är värre med hon som bestämmer när jag ska dammsuga.

Ingår damsugning i "the good times of bkk"? Isf vill jag vara med :crazy:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr måste jag göra dig besviken! I bkk är det damerna som suger så jag vet inte hur du skall fördriva tiden? Men det finns ju många kul tempel längs floden, kolla med svampfan han kan säkert bjuda på en lao kao i something nowhere Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr måste jag göra dig besviken! I bkk är det damerna som suger så jag vet inte hur du skall fördriva tiden? Men det finns ju många kul tempel längs floden, kolla med svampfan han kan säkert bjuda på en lao kao i something nowhere Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Läs om läs rätt :crazy:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr måste jag göra dig besviken! I bkk är det damerna som suger så jag vet inte hur du skall fördriva tiden? Men det finns ju många kul tempel längs floden, kolla med svampfan han kan säkert bjuda på en lao kao i something nowhere Sent from my iPad using Tapatalk HD Läs om läs rätt :crazy:
b Ok! All inclusive.
Link to comment
Dela på andra sajter

Dammsugaren är väl inget problem,det är värre med hon som bestämmer när jag ska dammsuga.

Ingår DAMsugning i "the good times of bkk"? Isf vill jag vara med :crazy:

 

 

 

 

 

Nu då?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Thai?? Med vänlig hälsning

Givet ,bara det bästa är gott nog för Kenneth med familj he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...