FarangLao Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Och till samma provins om jag förstått det hela rätt Jajamen, åker vidare direkt på f.m. med Air Asia från Don Muang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Äntligen tummen ur röven och kunde bestämma datum, bokat och klart....givetvis via den trevliga resebyrån i Lund Sent by my flintaphone and Tapatalk Samma dag som jag. Dela taxi till Korat? Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Samma dag som jag. Dela taxi till Korat? Leif Tja. Absolut, det kan vi göra.. Jag brukar åka med en kille som kör helt ok. http://www.maipenrai.se/forum/t/21339-bra-taxi-från-och-till-suvarnabhumi-till-korat-eller-var-som-helst/#entry655367 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Tja. Absolut, det kan vi göra.. Jag brukar åka med en kille som kör helt ok. http://www.maipenrai.se/forum/t/21339-bra-taxi-från-och-till-suvarnabhumi-till-korat-eller-var-som-helst/#entry655367 Jag har sparat den mannens telefonnummer sen tidigare, och hade tänkt boka med honom efter de goda rekomendationerna. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Jag har sparat den mannens telefonnummer sen tidigare, och hade tänkt boka med honom efter de goda rekomendationerna. Leif Ok, jag har redan mailat han...bekräftar några dagar före bara. Han svarar alltid på mail, så det är smidigt. Men vad kul med lite sällskap upp mot Korat! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 Ja den 25 jan 2014 om allt går som det ska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 18 juni.Ser ljuset litegrand. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 Ja den 25 jan 2014 om allt går som det ska Lite BTT.varning nu va Skämt och sido, så blir det nog en resa för mig också i de dagarna, men först 2-3 resor kvar detta år att avverka. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 Men hörru vaddå BTT varning förolämpa mig inte. huvva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lillen Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 18 MARS TG 951.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 Vet inte inte ,troligtvis inte ngn gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 Vet inte inte ,troligtvis inte ngn gång Ledsnat totalt? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 (ändrad) Ledsnat totalt? Ja det har jag faktiskt , men kanske blir någon kortare sväng ,man ska aldrig säga aldrig Ändrades Februari 28, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 Ja det har jag faktiskt , men kanske blir någon kortare sväng ,man ska aldrig säga aldrig Du får väl ta en paus så kanske sugen kommer tillbaka. Eller inte. Men man kan ju inte åka på ren rutin trots att man tröttnat. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ByggareBob Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Hej Äntligen i Thailand igen Men.valde tyvärr att besöka Patong igen...efter 20 år så e det ju inte samma ställe längre.liknar ju en mindre huvudsta Har åkt upp till Bangtao för sista veckan, betydligt skönare och lugnare. Fast tjejen blev myrbiten som attan och får ligga på rummet. Sicka små attans myror har jag aldrig sett. Fick ett par bett oxå men kliar man inte går dom bort efter en dag. Tänker ju inte göra många knop denna vecka, men om där finns någon därute som har någon ide om vad man inte bör missa här, så gärna kom med förslag 1 timme kvar tills Singha time ching ching Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 slutet av april lutar det åt. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Hoppas på slutet av 2013 november och en bit in januari 2014 men det är mycket som ska stämma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 2April - 2Maj bara 4 veckor kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Det blir den 30 mars med tg961 någon mer som åker då? Hem den 30 april Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 (ändrad) 25 Jan-23 feb 2014 tror jag Ändrades Mars 3, 2013 av Towe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Aldrig känns det som... Men troligen nästa vecka + 3 veckor. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hempa Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 4 april - 5 maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte64 Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Den 27 maj med finnair. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 20 december blir nästa gång 5 veckor ev.8 har inte bestämt mig ännu men ett jvla sug har man att åka ner nu ha de mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu