PeterDahlin Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Åker på Fredag. 3 dagar kvar. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 om 24 timmar ifrån GBG... //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Nästa resa blir av när jag känner för det Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 (ändrad) Nästa resa blir av när jag känner för det Trevligt! Min nästa resa blir när min arbetsgivare känner för det. Ändrades December 18, 2012 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 (ändrad) Trevligt! Min nästa resa blir när min arbetsgivare känner för det. Jag har tur som har en arbetsgivare som låter mig resa när jag vill Ändrades December 18, 2012 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rocky Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Hej Rocky här. Jag går och lägger mig i kväll Tisdag 18dec vaknar upp den 15jan packar väskan åker 16jan. Så god Jul och Gott nytt År. Mvh Rocky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Tja, 14e jan, bara ett par veckor. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 In route! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Åhh a A ,, min resa är på g! snabb , intensiv, kul,och helt fantastisk! ,,, mars sportlov,, får se till att sporta loss! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 På söndag 30/12-12.kl 18,10 med Air China. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Om två dagar Är i Manila nu Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Om två dagar Är i Manila nu Hälsar pigge01 Och benutrymmet typ Toyota eller? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 321 timmar kvar nu. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Månadskiftet mars/april blir nästa resa. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 (ändrad) Månadskiftet mars/april blir nästa resa. Lutar åt att det blir något liknande här... Ändrades Januari 3, 2013 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Troligtvis blir det mars - april igen //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Månadskiftet mars/april blir nästa resa. Skönt att se att flera åker ungefär samtidigt som jag. Har varit lite plågsamt att se många åka iväg i december (som jag själv gillar att vara i LOS) och vara borta över jul/nyår. Själv åker jag med TG961 den 25/3. Vore ju kul att träffa nån annan från MPR och svinga en bägare på ARN innan avfärd. Min gode vän "Chang noi" åker med samma flight men vi skiljs nog åt redan i BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 20 Mars bär det iväg med TG961 ska bli härligt /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dumle Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 I mitten på maj är det dags igen! Fy fan för folk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 1 Mars - 1 April Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Påsk . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 (ändrad) Äntligen tummen ur röven och kunde bestämma datum, bokat och klart....givetvis via den trevliga resebyrån i Lund Sent by my flintaphone and Tapatalk Ändrades Januari 25, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Äntligen tummen ur röven och kunde bestämma datum, bokat och klart....givetvis via den trevliga resebyrån i Lund Sent by my flintaphone and Tapatalk Samma flight, samma resebyrå men jag landar två dagar före dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 ja om ca 6.5 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Samma flight, samma resebyrå men jag landar två dagar före dig Och till samma provins om jag förstått det hela rätt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu