Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Hm undrar om jag kommer iväg idag TG961 1340 mht till vädret, stora begränsningar på ARN enligt SRTV, Thai landade i alla fall 0530 imorse, Stefan Täby

än så länge har TG 961 inte lyft, men gaten är stängd(15.04)

Link to comment
Dela på andra sajter

jodå den är på väg nu, men inte så farligt sen trots vädret

Jo den brakade iväg efter noggrann avisning först med tryckluft sen med orange vätska och sen med grön vätska, det var lite småguppigt tills vi gick igenom molnen på ca 3500 m då blev det helt lugnt, landade 0650 istället för 0555 vilket innebar att jag missade anslutning 0705 till Chiang Mai det löste Thai smidigt så jag ficke enplats med avgång 0800 sitter nu på hotellet och skriver detta , skall ta en tupplur innan middag på stan. StefanTäby

Link to comment
Dela på andra sajter

21 dec lyfter äntligen planet jag är med på.

Seriöst? t.o.m jag kan din nedräkning nu hahaha...

Men jag förstår din längtan :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Snart men inte riktigt än :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja...sista helgen nu jag inte åker till Thailand i år, och även sista helgen nu jag jobbar, samt nere på ensiffrig räkning....så det känns ju rätt bra..Sen tror jag jag bokade nästa resa i vår med Nonki, kanske bäst att höra...så allt är egentligen väldigt bra :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll åkte ryggan fram, får väl börja packa så smått.

Tåget till Kastrup avgår 07.01 Onsdag morgon, 14.45 så sitter man på planet redo för take off till BKK. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Packar väskan just, imorgon tisdag den 11:e TG961...

Hoppas att snön inte skapar förseningar...

Stockholmare och snö..

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

bundit upp mej till 26 mars, sen lär det banne mej inte gå många dagar förrän det bär av :thumbsup:

Så det finns nån som har längre väntan än jag. Känns lite drygt att se alla flyga iväg nu vilket jag gjorde förra året den här tiden.

Åker själv den 25:e mars :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det finns nån som har längre väntan än jag. Känns lite drygt att se alla flyga iväg nu vilket jag gjorde förra året den här tiden.

Åker själv den 25:e mars :)

Lyckost :thumbsup: men jag ska banne mej va hackihäl .

Link to comment
Dela på andra sajter

7 dagar 16 timmar kvar, 18/12-12, planet lyfter 12.15 till Istanbul för landning där 16.40 för vidare transport 19.50 från Istanbul och landar i Bangkok 09.45. Hem igen 13-01-09 11.05 från Bangkok via Istanbul och landar i Stockholm 23.35.

Hoppas Arlanda Express funkar så sent. Taxi kostar för mycket.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

7 dagar 16 timmar kvar, 18/12-12, planet lyfter 12.15 till Istanbul för landning där 16.40 för vidare transport 19.50 från Istanbul och landar i Bangkok 09.45. Hem igen 13-01-09 11.05 från Bangkok via Istanbul och landar i Stockholm 23.35.

Hoppas Arlanda Express funkar så sent. Taxi kostar för mycket.

gubben

Då är vi två bajare som åker ned den 18! Åker dock vid 17 tror jag att det var med austrian!

Hoppas vi ses där nere!

Forza bajen!

Henke

Ändrades av heno.sthlm

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker ner i slutet av juni men väntar med biljetten ifall Norveigian sätter igång med någon priskrig?

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är vi två bajare som åker ned den 18! Åker dock vid 17 tror jag att det var med austrian!

Hoppas vi ses där nere!

Forza bajen!

Henke

Jag kommer bo hos Maitans hela tiden

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...