leifen Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Tisdag den 11 dec. TG961....nära nu Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Nu e vi strax på väg o dagens kärra Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Inte många dagar kvar nu Eller Va Du ut på banan??? Trevlig semester!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Sitter o väntar på start i denna Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 imorgon!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Va Du ut på banan??? Trevlig semester!!!! Nä de var så dåligt väder så jag låg i soffan istället Tackar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Nä de var så dåligt väder så jag låg i soffan istället Tackar Me Falconetti?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 28 dagar kvar nu om jag inte fryser fast någonstans Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jack26 Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Vi åker nu på onsdag 5 dec - 8 feb men frugan stannar till 28 mars!slipper kylan en stund:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalmas Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 På onsdag med Thai air. Bort från kylan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Me Falconetti? ? Blev bara 2 st igår Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
riwer68 Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 sitter en värmländsk björn och tar en pilsner i olerarys i morgon ska med TG961 till Bangkok välkommnaoch bekanta er. Sitter i nu i arlandacentrum och tar mig en kall. Peter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 7/1 6 veckor Same för oss, Finnair? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Same för oss, Finnair? Via Turkiet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Lååångt kvar! Men nedräkningen har börjat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loppan Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 I morgon via FRA Loppan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabai sabai Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 På söndag TG951. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 På måndag TG 951 Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 47/28 47 dagar och 28 arbetsdagar! Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Hehehe din nästan eviga nedräkning har nog ingen av alla tusentals medlemmar kunnat missa... Mja,,,, nedräkningen börjar ju när man kliver av planet på Arlanda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Hm undrar om jag kommer iväg idag TG961 1340 mht till vädret, stora begränsningar på ARN enligt SRTV, Thai landade i alla fall 0530 imorse, Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Det går nog bra, lågtrafik vid den tidpunkten. Lycka till Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Just nu ser det illa ut för er som ska åka idag. På både Expressen och Aftonbladet står det att alla flyg är inställda på arlanda. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loppan Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Ytterligare en anledning till att jag hatar snö och vinter. Undrar om jag kommer iväg idag till BKK via FRA hoppas det har lugnat sig till 18.45 ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 TG 961 har gå till gaten nu så dom kommer nog iväg i rätt tid Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu