Tallviking Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 6 dagar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 (ändrad) onsdag 28/11 Ändrades November 22, 2012 av mavange Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuart.b Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 om 14 dagar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 27 dagar17 timmar suck det blir en jobbig väntan mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Nästa sommar på onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Somjag skrev tidigare.. På onsdag från Arl. Någon mer på eftermiddagen? onsdag 28/11 28/11 med Thai. Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 28/11 med Thai. Åker med THAI också Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Åker med THAI också Vi skulle ju höras närmare eller hur, nu är det nära. Självklart en bira efter in check. Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Vi skulle ju höras närmare eller hur, nu är det nära. Självklart en bira efter in check. klart vi ska göra det Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Det verkar som om vi kan bli flera, kul Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Hej. Blir antagligen 4 januari från Penang Malaysia samt 6 mars från Clarc Filipinerna .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Tjaa.risk att ni blir avuns...lämnar Luleå...om ca 6 timmar.är detta en typisk packning 6 timmar före...tror det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 På Fredag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 faan ...jag fick int upp bilden..provar igen...vad skall man ta med i ryggan.?..Thaiboken..hm ..nää..när man dragit i sig en bira...så är inlärningsintressen 0...däremot boken George R.R. Martin, Kråkornas Fest.."Game of the Trones...nu...5,5 tim kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 På Fredag Samma här ! TG961 ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 faan ...jag fick int upp bilden..provar igen...vad skall man ta med i ryggan.?..Thaiboken..hm ..nää..när man dragit i sig en bira...så är inlärningsintressen 0...däremot boken George R.R. Martin, Kråkornas Fest.."Game of the Trones...nu...5,5 tim kvar. Oj vad ni packar. Jag har med mig kamera, laptop, tandborste, ett t-shirt, strumpor och kalsonger i en ryggsäck. På tillbaka vägen brukar det vara 25 kilo i reseväska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 jo, idag åker jag tungt...mycket att släpa med mig...tidigare åkte jag lättare...men jag skall fylla ett hus i CM med lite prylar... 4a å en halv timme kvar..hehe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Oj vad ni packar. Jag har med mig kamera, laptop, tandborste, ett t-shirt, strumpor och kalsonger i en ryggsäck. På tillbaka vägen brukar det vara 25 kilo i reseväska Same same Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Har man thaifru blir 100 kg ++ både dit och hem på 3 personer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 7/1 6 veckor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Tjaa.risk att ni blir avuns...lämnar Luleå...om ca 6 timmar.är detta en typisk packning 6 timmar före...tror det.. Ja, bara att lämna Luleå är ju som att vinna på lotto. Det viktiga i det fallet är inte vart du ska, utan att du drar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 7/1 6 veckor Sju sextondels veckor. Ja nästan en halv vecka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 (ändrad) Sju sextondels veckor. Ja nästan en halv vecka... Min polare åker med din flight, jag ändrade ju mitt datum till dagen efter dig för att kunna åka med min polare, men puckot säger idag att han landar dagen efter att du åker, samtidigt som dig alltså, försöker boka om nu, men verkar vara fullt på er dag!....fan jag som sköt på min planerade avresa några dagar...så ser du en förvirrad kock på planet så hälsa. Ändrades November 25, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Min polare åker med din flight, jag ändrade ju mitt datum till dagen efter dig för att kunna åka med min polare, men puckot säger idag att han landar dagen efter att du åker, samtidigt som dig alltså, försöker boka om nu, men verkar vara fullt på er dag!....fan jag som sköt på min planerade avresa några dagar...så ser du en förvirrad kock på planet så hälsa. Jag kanske kan avboka fruns biljett till förmån för dig? Undra hur länge jag skulle leva efter det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Ja, bara att lämna Luleå är ju som att vinna på lotto. Det viktiga i det fallet är inte vart du ska, utan att du drar. Luleå är mycket bättre än Älvängen Gbg .Sitter och halv kollar på matchen Roda -Ajax .Grabben kom in i rummet.Pappa kolla solen skiner på fotbolls planen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu