Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Somjag skrev tidigare.. På onsdag från Arl. Någon mer på eftermiddagen?

onsdag 28/11

28/11 med Thai.

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker med THAI också

Vi skulle ju höras närmare eller hur, nu är det nära. Självklart en bira efter in check.

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi skulle ju höras närmare eller hur, nu är det nära. Självklart en bira efter in check.

klart vi ska göra det

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som om vi kan bli flera, kul :-)

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Blir antagligen 4 januari från Penang Malaysia samt 6 mars från Clarc Filipinerna ..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

faan ...jag fick int upp bilden..provar igen...vad skall man ta med i ryggan.?..Thaiboken..hm ..nää..när man dragit i sig en bira...så är inlärningsintressen 0...däremot boken George R.R. Martin, Kråkornas Fest.."Game of the Trones...nu...5,5 tim kvar.post-7120-0-96001400-1353828004_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

faan ...jag fick int upp bilden..provar igen...vad skall man ta med i ryggan.?..Thaiboken..hm ..nää..när man dragit i sig en bira...så är inlärningsintressen 0...däremot boken George R.R. Martin, Kråkornas Fest.."Game of the Trones...nu...5,5 tim kvar.post-7120-0-96001400-1353828004_thumb.jp

Oj vad ni packar.

Jag har med mig kamera, laptop, tandborste, ett t-shirt, strumpor och kalsonger i en ryggsäck.

På tillbaka vägen brukar det vara 25 kilo i reseväska :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

jo, idag åker jag tungt...mycket att släpa med mig...tidigare åkte jag lättare...men jag skall fylla ett hus i CM med lite prylar...

4a å en halv timme kvar..hehe...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad ni packar.

Jag har med mig kamera, laptop, tandborste, ett t-shirt, strumpor och kalsonger i en ryggsäck.

På tillbaka vägen brukar det vara 25 kilo i reseväska :crazy:

Same same

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man thaifru blir 100 kg ++ både dit och hem på 3 personer :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tjaa.risk att ni blir avuns...lämnar Luleå...om ca 6 timmar.är detta en typisk packning 6 timmar före...tror det..

Ja, bara att lämna Luleå är ju som att vinna på lotto. Det viktiga i det fallet är inte vart du ska, utan att du drar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sju sextondels veckor. Ja nästan en halv vecka...

Min polare åker med din flight, jag ändrade ju mitt datum till dagen efter dig för att kunna åka med min polare, men puckot säger idag att han landar dagen efter att du åker, samtidigt som dig alltså, försöker boka om nu, men verkar vara fullt på er dag!....fan jag som sköt på min planerade avresa några dagar...så ser du en förvirrad kock på planet så hälsa.

Svenska+kocken.jpg

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Min polare åker med din flight, jag ändrade ju mitt datum till dagen efter dig för att kunna åka med min polare, men puckot säger idag att han landar dagen efter att du åker, samtidigt som dig alltså, försöker boka om nu, men verkar vara fullt på er dag!....fan jag som sköt på min planerade avresa några dagar...så ser du en förvirrad kock på planet så hälsa.

Svenska+kocken.jpg

Jag kanske kan avboka fruns biljett till förmån för dig?

Undra hur länge jag skulle leva efter det? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja, bara att lämna Luleå är ju som att vinna på lotto. Det viktiga i det fallet är inte vart du ska, utan att du drar.

Luleå är mycket bättre än Älvängen Gbg .Sitter och halv kollar på matchen Roda -Ajax .Grabben kom in i rummet.Pappa kolla solen skiner på fotbolls planen :ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...