HajKaj Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 troligen blir man nog kvar i Sweden en längre tid denna gång. 16 Jan / 2013 kanske. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 fy fan jag ligger risigt till.tog ett vik t.o.m mars 2013.såååå bara gneta på å samla Bath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 fy fan jag ligger risigt till.tog ett vik t.o.m mars 2013.såååå bara gneta på å samla Bath Känns som en liten tröst att nån annan än jag har lite längre väntan då många åker ner innan nyår. Själv åker jag första resan 25/3 och den andra i december -13. Bara att jobba på, träna och spara pengar som sagt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jag skulle ha en gratis biljett om några veckor till LOS. Synd bara att jag inte har lust att dra utan resten av familjen. Och i april är det försent att åka med SAS och jag måste vänta till juni. Hur gör jag nu? Fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 om 98 dagar+ ca 21-22 dec 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 74 dagar /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jag skulle ha en gratis biljett om några veckor till LOS. Synd bara att jag inte har lust att dra utan resten av familjen. Och i april är det försent att åka med SAS och jag måste vänta till juni. Hur gör jag nu? Fan. Funkar inte poängen på TG och LH också? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Funkar inte poängen på TG och LH också? Har googlat lite på staralliance's sidor. Men det går trögt att få info. Kanske måste skicka ett mail snart eller så får man ta sig en tur till San F. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Koll Har googlat lite på staralliance's sidor. Men det går trögt att få info. Kanske måste skicka ett mail snart eller så får man ta sig en tur till San F. Kolla på respektive bolags bokningssidor istället, de har ibland (ofta) olika regler. Jag försökte köpa en inrikes (Sverige) med Miles&More men det gick inte men hade kunnat åka med SK till Bankan om jag hade haft tillräckligt med miles. Tror inrikes är svårt ibland men internationella flighter brukar funka bra. Uppgraderingar kan vara svårt ibland också tror jag. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 28/11-10/1 Thai från ARN Då är vi med på samma flyg ner! Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 11 november 13 40 lyfter thaikråkan mot chang mai via Bangkok 5 dgr däruppe sen ner mot jomtien,måste kolla om Maitan har några chang i kylen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Skall fira Gustaf Adolf ombord på TG 951 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Jag nöjer mig med Nobel dagen på TG951 Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Då är vi med på samma flyg ner! okej Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Då är vi med på samma flyg ner! Då kanske vi kan ta en ÖL innan avresa Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Kanske redan berättat det, men 5/12 till Chiang Mai, 1/2 till Phuket, 1/4 till Stockholm, hoppas det är snöfritt då, alla resor med Thai så jag slipper se dåliga långfilmer i stolsryggen. Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Möjligtvis över jul/nyår Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Möjligtvis över jul/nyår Va då möjligtvis!!?? Jag vet hur sugen du är! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Va då möjligtvis!!?? Jag vet hur sugen du är! Ja man vet aldrig Kan ju bli en enkel till Kiruna istället Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Anländer Bangkok 09.10 måndag 24 december och lämnar Bangkok 19.10 söndag 20 januari. Program i Thailand ej planerat ännu Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Ja man vet aldrig Kan ju bli en enkel till Kiruna istället Kiruna versus Jomtien!! Jag röstar inte på Kiruna i alla fall! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Anländer Bangkok 09.10 måndag 24 december och lämnar Bangkok 19.10 söndag 20 januari. Program i Thailand ej planerat ännu Herr Chang har talat. Hoppas du inte åker via paris he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Anländer Bangkok 09.10 måndag 24 december och lämnar Bangkok 19.10 söndag 20 januari. Program i Thailand ej planerat ännu Herr Chang har talat. Anländer Bangkok 18.25 Måndag 24 December Lämnar Bangkok för Udon 14.05 Tisdag 25 December Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mange Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Vi åker den26/10 nånmer hor av er ha de bäst mage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Ja nu har jag vunnit 49 kr på lotto så nu har jag bokat resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu