Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Borgmästarens Son

12 december med austrian airlines 16:50 från Arlanda

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som åker med Thai den 25 jan-2013, för en öl på Arlanda?

Jag tror att det är minst 250 vuxna som åker den dagen. Ska du bjuda alla? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

12 december med austrian airlines 16:50 från Arlanda

Du får berätta hur resan var när du kommer ner. Åker ju med Austrian för första gången 19 dagar senare :)

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Du får berätta hur resan var när du kommer ner. Åker ju med Austrian för första gången 19 dagar senare :)

/GSt

Japp de ska jag göra..

Men Kjell sa att dom var bra

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev en impulsbokning den 13 oktober, stannar 9 dar., min schemalagda ledighet.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker den 26 denna månaden, 11.10 Qatar Airways. Mellanlandning i Doha i..wait for it..13 timmar..WOHO!!.

Åker ner solo, ensam, alone.

Skulle gärna vilja veta om någon ska ner till Thailand samma dag och flyger med qatar och kommer att mellanlanda samma tid som mig, ge mig PM..

Förbannat trist att sitta på Dohas flygplats i 13 timmar själv.. Finns inget att göra, vet inte ens om dem har en bar... :(

Ändrades av mytoman
Link to comment
Dela på andra sajter

Åker den 26 denna månaden, 11.10 Qatar Airways. Mellanlandning i Doha i..wait for it..13 timmar..WOHO!!.

Åker ner solo, ensam, alone.

Skulle gärna vilja veta om någon ska ner till Thailand samma dag och flyger med qatar och kommer att mellanlanda samma tid som mig, ge mig PM..

Förbannat trist att sitta på Dohas flygplats i 13 timmar själv.. Finns inget att göra, vet inte ens om dem har en bar... :(

Ladda ner Muhammed filmen och spela upp på flygplatsen, då tror jag inte att du har så tråkigt :crazy: .

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker den 26 denna månaden, 11.10 Qatar Airways. Mellanlandning i Doha i..wait for it..13 timmar..WOHO!!.

Åker ner solo, ensam, alone.

Skulle gärna vilja veta om någon ska ner till Thailand samma dag och flyger med qatar och kommer att mellanlanda samma tid som mig, ge mig PM..

Förbannat trist att sitta på Dohas flygplats i 13 timmar själv.. Finns inget att göra, vet inte ens om dem har en bar... :(

Jag landade där 2004 tror jag det var. Vi hittade en bar men vill minnas att det bara gick att betala med dollar. Fast det är ju några år sedan nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker ner 18 december och kommer hem 9 januari 2013. Åker direkt från Bangkok till Ubon Ratchathani, till Pattaya 21 december med buss på kvällen, framme 22 dec. ska bo på DANG APARTMENT, 98/60 Moo 6 Petch-takul Rd. Naklua, Banglamung, Chonburi 20150. Stannar till den 4 januari för bussfärd tillbaks till Ubon.

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Resa nr 8 fixad. 1 Feb - 1 mars 2013 Thai airways för 6345sek.

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

648 timmar kvar ...

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...